Jump to content
Naimisiin.info

Kuvia naikkareiden hääpuvuista

Recommended Posts

• 4 weeks later...

Lupasin kuvan puvusta päälläni kunhan puku on tullut, joten tässä se nyt sitten olisi. Puku on White one 411. Vähän jännitti mennä sovittamaan kun oli kuukausia että puvun oli nähnyt, mutta on se kyllä kaunis :-X

post-26725-12742080776_thumb.jpg

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Minulla oli toissa viikonloppuna päälläni Pronoviaksen maldivas, unelmieni puku <3 Tässä kuva netistä ja juhlistamme, omassa kuvassa ei kauheen selkeesti näy pitsit. Minulla ei myöskään ollut olkaimia, koska halusin olkaimettoman.

post-26834-128324114797_thumb.jpg

post-26834-128324121599_thumb.jpg

• 3 weeks later...

Tämä ensi lauantaina päällä.

Untitled2.png

Untitled.png

Vähän epäedustavia kuvia :) Sininen nyöri tulee puvun värisenä ja vanne saadaan toivottavasti näkymättömiin! Nyörit oli pakko vaihtaa selkään vetoketjun tilalle, kun olen viikolla 21+x raskaana häissä. Ei se maha tuossa puvussa kuitenkaan taida näkyä!

Tämä on siis tilattu Kiinasta valokuva perusteella ;)

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Helmikuussa minut vihitään tässä Lillyn 2011-malliston ihanuudessa! Alunperin etsiskelin itselleni vähän runsaampaa tyllihelmaista hääpukua, mutta useiden sovitusten jälkeen tämä kuitenkin imarteli vartaloa kaikista parhaiten. Puku on kevyt kantaa ja laskeutuu kuin unelma. Lisäksi on pienen pieni laahus, jota ei tarvitse (eikä edes voi) nostaa ylös tanssin ajaksi.

post-30697-128833243011_thumb.jpg

Tässäpä vihdoin mun puvusta kuva :) Kuvassa on laahus nostettuna. Ostin puvun kaupasta valkoisena ja vein sen ompelimoon jonkunlainen ajatus päässä, että haluan siihen mustaa, mutta ompelija ehdotti suurinta osaa muutoksista. Tykkään <3

post-27167-128890371655_thumb.jpg

Edited by Cybella

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Löysin tätä kautta linkin sivulle inweddingdress.com ja koska meille tulee hyvin pienellä porukalla häät kotona normaaliin "biletyyliin" niin esim. tämä olisi aika kiva mekko. Tuon pinkin saa vaihdettua miksi vain väriksi, todennäköisesti se voisi olla esim. vihreä tai turkoosi - ei ihan noin räväkkä.

post-24916-129233382125_thumb.jpg

• 3 weeks later...