Jump to content
Naimisiin.info

Kuvia vieraskirjoista sekä erilaisia ideoita


Hunaja 76

Recommended Posts

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

T-T: kuulostaa hyvältä idealta. Vieraskirja toimis vähän niinku ala-asteen "ystäväni-kirjat". Tossa on tietty morsiusparille enemmän hommaa, mutta varmasti vieraiden on sit helpompi ruveta kirjaan kirjottelemaan, ja siitä jää ihana muisto :rolleyes: Voisinkin kokeilla samaa, kiitos vinkistä!

Justiinsa!

Ja kirjassa lukis sitten vähän muutakin kuin että onnea ja hyvää jatkoa jne jne.

Noiden kysymysten keksiminen ottaa tällä hetkellä vähän koville, mutta onhan mulla aikaa :D

Mutta kerro hei PullaNorsu jos sulle tulee hyviä vinkkejä mieleen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Moikka!

Meille ei ihan tuollaista perinteisempää vieraskirjaa tule, vaan joka pöytään tulee kyniä ja A4:lle tulostettuja ns. ystäväkirja sivuja. Siiten olisi tarkoitus askarrella jokin kaunis kansio, johon oman sivunsa voi käydä laittamassa muovitaskuun. Pitäisi vaan löytää joku hyvä kansio pohja ja keksiä kiva idea miten koristella se. Ja muovitaskuihin voisi jokaiseen limata esim. jonkin teemaan sopivan tarran yläkulmaan. Tämä on siis vielä kehitysasteella. Onko joku muu käyttänyt samaa ideaa? Olisiko heittää ideoita, miten toteuttaa?

Link to comment
Share on other sites

Moikka!

Meille ei ihan tuollaista perinteisempää vieraskirjaa tule, vaan joka pöytään tulee kyniä ja A4:lle tulostettuja ns. ystäväkirja sivuja. Siiten olisi tarkoitus askarrella jokin kaunis kansio, johon oman sivunsa voi käydä laittamassa muovitaskuun. Pitäisi vaan löytää joku hyvä kansio pohja ja keksiä kiva idea miten koristella se. Ja muovitaskuihin voisi jokaiseen limata esim. jonkin teemaan sopivan tarran yläkulmaan. Tämä on siis vielä kehitysasteella. Onko joku muu käyttänyt samaa ideaa? Olisiko heittää ideoita, miten toteuttaa?

Juuri tähän malliin mä ajattelin. Sivut liimaan sitten johonkin nättiin kirjaan. Mutta ne kysymykset... Olen joskus täyttänyt kaverikirjaa, mutten muista kysymyksiä. Mahtaisitkos sinä Buttercat jaksaa kirjoittaa niitä tänne...?

Link to comment
Share on other sites

Toi Buttercatin idea sai meikäläisenkin innostumaan. Emme kuitenkaan tunne toistemme sukuja kovin hyvin joten kysymykset aiheuttavat pientä päänvaivaa. Laittakaahan ihmiset rakkaat tänne kysymysideoita niin tuunataan ikimuistoiset vieraskirjat meille kaikille!

Pikkuhiljaa rupea hääjännitys nousemaan... :P 14.6. olisi h-hetki

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee tällanen, vähän erilainen vieraskirja. Eli tarkotus olisi, että vieraat kirjottavat lapulle (koko noin postikortti) viestin ja tiputtavat sen sitten laatikkoon. Häiden jälkeen olisi sitten tarkoitus liimata viestilappuset niitä varten ostettuun kirjaan. Laatikon viereen tulee pino lappusia ja kyniä.

dsc0784je3.jpg

Muokattu: , käyttäjä: thulin
Link to comment
Share on other sites

Heissan kaikki!

Mulla on sellainen valmis A4 kokoinen kysymys arkki tehtynä, otsikolla "Rakkaat häävieraamme". Se on mulla s-postissani, en vaan nyt jostain syystä saa sitä auki tällä työkoneella <_< Eli en voi tänne sitä laittaa. Voin laittaa sen jahka ehdin olemaan kotona koneella, eli joskus näiden yövuorojen jälkeen....

Thulin, ihana idea toi laatikko :)

Muokattu: , käyttäjä: Buttercat
Link to comment
Share on other sites

Noni, kaivelin mun arkistoja ja tällaisia kysymyksiä olin meille ajetellut:

Nimi:

Suhteeni hääpariin:

Mottoni:

Asun:

Perheeseeni kuuluu:

Lapsuuden unelma-ammattini:

Nykyinen ammattini:

Seuraavassa elämässäni olen:

Harrastukseni:

Erityistaitoni:

En osaa:

Parhaat puoleni:

Elämäni tähtihetki:

Oudoin tekemäni asia:

Haluaisin matkustaa:

Jos saisin kymmenen miljoonaa:

Jos olisin historiallinen henkilö/rakennus/ auto/sarjakuvasankari jne. mikä olisin:

Terveiseni tämän kirjan omistajalle:

Ajattelin, että nää on kaikki sellaisia, joihin jokainen voi/pystyy vastaamaan ilman, että joutuisi hirveästi pähkäilemään :)

Muokattu: , käyttäjä: Buttercat
Link to comment
Share on other sites

Meillä on haaveissa vieraskirjaksi valokuvaalbumi, johon tulisi kaikista vieraista potretit. Eli vieraista otettaan kuvat häihin saavuttaessa (kun kaikki ovat vielä parhaimmillaan ;) ), aina perhe tai pariskunta kerrallaan. Kuvat sitten tulostetaan valokuvapaperille ja sisareni järjestää ne albumiin. Vieraat voivat sitten illan aikana jättää kuvan viereen terveisensä. Tuttavamme on luvannut hoitaa valokuvauksen ja hänestä idea oli loistava. Näin kaikista vieraista tulee kiva kuva albumiin, ja tarkoitus olisi vielä laittaa kiitoskortin mukaan kopio lahjaksi. Tämä tietenkin edellyttää digikameraa sekä sopivaa tulostinta, ja että vieraita ei ole aivan mahdottomasti.

Albumia en ollut vielä edes miettinyt, mutta tältä palstalta huomasin tuollaisen mustasivuisen... sopii täydellisesti meidän teemaan :lol: Pitääkin ehkä lähteä sellainen hankkimaan... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Heissan kaikki!

Mulla on sellainen valmis A4 kokoinen kysymys arkki tehtynä, otsikolla "Rakkaat häävieraamme". Se on mulla s-postissani, en vaan nyt jostain syystä saa sitä auki tällä työkoneella <_< Eli en voi tänne sitä laittaa. Voin laittaa sen jahka ehdin olemaan kotona koneella, eli joskus näiden yövuorojen jälkeen....

Thulin, ihana idea toi laatikko :)

Joko on yövuorot tehty :blink:

Innolla odottelen, josko saatais nähdä sun kysymykset...

Link to comment
Share on other sites

^ Tässähän ne kai ovat?

Noni, kaivelin mun arkistoja ja tällaisia kysymyksiä olin meille ajetellut:

Nimi:

Suhteeni hääpariin:

Mottoni:

Asun:

Perheeseeni kuuluu:

Lapsuuden unelma-ammattini:

Nykyinen ammattini:

Seuraavassa elämässäni olen:

Harrastukseni:

Erityistaitoni:

En osaa:

Parhaat puoleni:

Elämäni tähtihetki:

Oudoin tekemäni asia:

Haluaisin matkustaa:

Jos saisin kymmenen miljoonaa:

Jos olisin historiallinen henkilö/rakennus/ auto/sarjakuvasankari jne. mikä olisin:

Terveiseni tämän kirjan omistajalle:

Ajattelin, että nää on kaikki sellaisia, joihin jokainen voi/pystyy vastaamaan ilman, että joutuisi hirveästi pähkäilemään :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Noni, kaivelin mun arkistoja ja tällaisia kysymyksiä olin meille ajetellut:

Nimi:

Suhteeni hääpariin:

Mottoni:

Asun:

Perheeseeni kuuluu:

Lapsuuden unelma-ammattini:

Nykyinen ammattini:

Seuraavassa elämässäni olen:

Harrastukseni:

Erityistaitoni:

En osaa:

Parhaat puoleni:

Elämäni tähtihetki:

Oudoin tekemäni asia:

Haluaisin matkustaa:

Jos saisin kymmenen miljoonaa:

Jos olisin historiallinen henkilö/rakennus/ auto/sarjakuvasankari jne. mikä olisin:

Terveiseni tämän kirjan omistajalle:

Ajattelin, että nää on kaikki sellaisia, joihin jokainen voi/pystyy vastaamaan ilman, että joutuisi hirveästi pähkäilemään :)

Tää on kyl hauska idea. Pitääkin laittaa mietinnän alle, pitäis ehkä laittaa vielä muutama kysymys koskemaan hääparia. Tyyliin ensitapaamiseni morsiamen ja sulhasen kanssa.. hmm..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mä mietin kans tuota ystäväkirja-tyylistä vaihtoehtoa, mutta kun ajattelin vieraita jotka sinne tulee, niin päädyin sittenkin (toistaiseksi ainakin) siihen, että meille riittää vieraskirjaksi passepartout johon vieraat kirjoittavat puumerkkinsä. Se sitten hääkuvan ympärille kehyksiin muistoksi. Menee varsinkin miespuolisilta sinkkukavereilta hermot jos joutuvat väsäämään tollasia lappusia :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meille tulee myös Ystäväni-kirjan tapaan kysymyksiä, joihin tulee hääparista:

Ennusta..

..seuraavan lapsemme nimi:

..kotikaupunkimme 5 vuoden päästä:

Kuvaile..

..morsianta 3 sanalla:

..sulhasta 3 sanalla:

Näistä häistä jäi erityisesti mieleen:

Muita kysymyksiä itse vastaajaan liittyen otinkin Buttercatin listasta, kiitos hälle :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...