Blue

Kihlojen hinnat

485 viestiä aiheessa

Meillä miehen sormus makso 600e, sellai mustakantanen kantasormus ja itelleni teetätin (tai siis muokkasin) keltakultasen sormuksen mihin vaihdettiin mustia timantteja et sormukset sopii yhteen :) Suunnittelu vaiheessa minun sormus makso 570e, mutta ku menin hakee valmista sormusta, maksoin vaan 350e, en viittiny valittaa :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mun valkokultainen kihla kolmella timantilla 655e, miehen hopeinen kihla tais olla 19,90e? :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ovh:t oli 415€ sulhon valkokultaiselle kivettömälle sormukselle ja 773€ mun valkokultaiselle timanttisormukselle (WVS 0.13 ct). saimme kuitenkin 31% kesäalen ja yhteishinnaksi tuli 820€ (n. 286€ ja 534€).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies ei halunnut kihlasormusta, mun sormus maksoi 5 %:n alennuksen jälkeen 1400 euroa. Vihkisormus lienee sitten aikanaan aika paljon halvempi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun valkokultainen kapea kihla yhdellä pienellä timantilla maksoi 315 e, miehen kihla maksoi 270 e.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun kihla on valkokultaa yhdeksällä pienellä timantilla ja maksoi 570 euroa ja miehen titaanikihla oli 90 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma valkokultainen kihlani viidellä timantilla (yht. 0,43ct) maksoi 1329 euroa. Miehen kihlasormus tulee maksamaan 160 euroa + postikulut, kun tilaillaan se ulkomailta netin kautta. Miehen kihla on erikoinen kovan puun ja titaanin yhdistelmä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kihlat maksoi yhteensä vähän reilun tonnin, sisältäen molempien sormusten pienennyksen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kihlat maksoivat yhteensä hieman n. 350 euroa. Miehen sormus oli näistä kalliimpi, ihan perus keltakultainen sileä sormus. Minulle taas tuli hyvin ohut valkokultainen sormus. Mieheni ei halua kuulemma tuon sormuksen lisäksi enää vihkisormusta ollenkaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän kihlat oli yht. noin 445e. Mun 14k valkokultainen, puolipyöreä, 3mm leveä maksoi noin 170e ja miehellä millin leveämpi samanlainen 275e. Vihkiin saa mennä max. 1000e. Miehelle ei tule vihkiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Paljonkohan suunnilleen arvelisitta maksavan seuraavanlaisen valkokultaisen sormuksen teettämisen:

yksi 0,45ct kokoisella iso kivi kruunuistutettuna ja neljä 0,01ct tai 0,02ct tai 0,03ct kokoista pienempää timanttia.

Perehtyneet voivat antaa arvioin vaikka jokaisesta pientenkivien vaihtoehdoista. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun valkokultainen sormus, missä keskellä isorykelmä timantteja muodostavat "yhden ison", maksoi n. 1000€ ja miehen valkokultainen tosi paksu (ja isokin piti olla) maksoi 400€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kustanti kihlat n. 1100e, molemmille siis reilun 500e hintaiset rinkulat. Itselle sellainen valkokultainen simppeli tasainen ja leveä. Paremmalle puoliskolle siro valkokultainen kolmella kivellä. Mahtuu sitten pieneen ja siroon sormeen kunnon vihkisormuskin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oman kihlani (valkokultainen, leveys 4,5mm, 6x0,05 timantit) lähtöhinta oli n. 1500€, mutta sain sen puoleen hintaan toimintansa lopettavasta kultasepänliikkeestä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän kihlat maksoi yhteensä muistaakseni noin 900 €, toisen 500 € paikkeilla ja toisen 400 €, en kyllä muista kumminko päin. Timantteja ei kummallakaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kihlat oli yhtensä n. 2200e. Mun palladiuminen sormus, jossa melko iso granatti + 8 pientä briljanttia oli n. 1500 ja sulhon myöskin palladiuminen pienellä granaatilla oli 900.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä miehellä on 5mm leveä flakkarunkoinen valkokultasormus, minulla valkokultainen reilut 4mm leveä sormus, jossa 0,47ct keskikivi ja 6x0,03ct sivukivet. Hintaa oli 500 € + 1700 €. Tosi hyvään hintaan saatiin verrattuna mitä oltaisiin vastaavista jouduttu muualla maksamaan. Sormusten hankkiminen oli kuitenkin ns. vaikeuksien kautta voittoon tarina, kesti kokonaisuudessaan kaksi vuotta. ENsimmäinen kultaseppä ei saanut aikaiseksi mitään järkevää, toisenkin kanssa muistaakseni neljäs yritys vasta onnistui. Siinä välissä piirrettiin malleja, läheteltiin kuvia jne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vihdoinki voin kirjottaa tänne foorumille, sillä kävimme tänään ostamassa kihlat! :wub: Sormukset jäivät vielä kaiverrettavaksi ja saadaan ne maanantaina. :girl_smile: Sormeen laitetaan tosin vasta 12.12. mikä on kaiverrettu sormukseenkin. En malta odottaa! :girl_sigh: Miehelle tulee keltakultainen puolipyöreä 4,5mm leveä sormus ja itselle keltakultainen rivitimanttisormus :-X Omani maksoi alennuksen jälkeen 500€ ja miehen vähän alle 200€ eli varsin kohtuulliset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänään kävimme ostamassa miehelle 3mm valkokultaisen Silvanin kihlasormuksen, jolle hintaa jäi alennusten kanssa 190€. Torstaina pääsen sovittamaan omaa kihlaani Andreasenille :) 5 timantin Tulppaani-sormukselle jäi hintaa 1000€. Panostettiin nyt kihlaan, kun tiesin minkä haluan. Vihkistä ei sitten vielä mitään tietoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kummanki sormukset maksoi n.300e, itsellä valkokultainen missä keskellä pieni timantti ja miehellä perus keltakultainen kihlasormus.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on aika vaatimattomalla hinnalla hankitut kihlat. Kävin urkkimassa netistä näiden hinnan :ph34r: 120egee oli meidän sormukset/kpl. Mut tyytyväinen mä olen näihin, vihkiksi tulee sitten vähän krumeluurimpi, rinnalle käykin melkein millainen tahansa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meillä on aika vaatimattomalla hinnalla hankitut kihlat. Kävin urkkimassa netistä näiden hinnan :ph34r: 120egee oli meidän sormukset/kpl. Mut tyytyväinen mä olen näihin, vihkiksi tulee sitten vähän krumeluurimpi, rinnalle käykin melkein millainen tahansa :)

Ei se hinta, vaan se, että ulkonäkö miellyttää sitten loppuelämän :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saanpahan nyt minäkin vihdoin osallistua tällaisiin keskusteluihin. Meille tuli Sandbergin kihlat hintaan 880e. Mies piti liian kalliina, mutta halusin sen. :) Olin aikaisemmin itsekseni liikkeitä kierrellyt ja viimeiseen liikkeeseen mennessäni ainoastaan tästä sormuksesta tuli tunne että tämä se on. Kohinoorin sormus olisi ollut toinen vaihtoehto, olisi ollut hiukan edullisempi, mutta kerrankos näitä kihloja vain ostetaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän kihlat maksoi yhteensä 800e, samanlaiset sormukset jossa keskiosa taottua valkokultaa ja reunat keltakultaa uurteella. Miehen oma oli pikkuisen kalliimpi kun on suurempi.

Vihkisormus maksoi yli 700e, joten ensikesästä lähtien mulla on yli tonni sormessa :blink::wacko:, yhteensä meillä melkein vanha kymppitonni..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma kihlani maksoi 600 €. Valkokultainen sormus, jossa keskellä yksi 0.10 ct timantti.

Nyt kaksi vuotta kihlauksen jälkeen lisäsimme kihlaani 10 x 0.01 ct timantteja. Molemmille sivuille 5 kpl.

Kihlani on nyt täydellinen! Yhteensä muutostöiden jälkeen kihlani maksoi siis 1090 €. :)

Vihkisormukseksi haaveilen Andreasenin Tulppaani passionale sormusta 5-kivisenä ;)

Muokattu: , käyttäjä: katju88

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään