Blue

Kihlojen hinnat

485 posts in this topic

Me kierreltiin katsomassa sileitä valkokultasormuksia ja päädyttiin tilaamaan netistä kultakauppa.comin mallistosta, molemmat sormukset oli yhteensä alle 400 ja oli ihan vastaavat mitä sovitettiin kaupoissa. Toimituskin tuli kolmessa päivässä, ainut että kaiverrukset jouduttiin teettämään kultasepällä.

Tonnin taisi olla, utelin mieheltä hinnan :) ja vihkisormus samaa luokkaa.

Kihla sormus oli n. 600e alennuksen kanssa. Laadukas sormus on myös samalla sijoitus :)

Minun timantteja sisältävä valkokultainen kihlani maksoi noin 600e. Miehen valkokultainen sormus noin 400e.

Yhteensä 123 euroa kaiverruksineen.

Kaksi titaanista pyöristettyä sileää sormusta. Omani 3 mm ja miehen 4 mm. Täydelliset meille ja edullisuus ei todellakaan haitannut!

Mun kihla oli hinnaltaan 550€ ja sulhon oli 270€. Mun sormus on keltakultainen ja siinä on viisi kiveä. Miehen sormus on keltakultainen 5mm flakka.  

Mun kihla himpun vajaa 400e, maksettu itse. Valkokultaa ja 11 timanttia. Miehen kihla 79e, maksaa itse. Hopeaa ja mustia zirkoneita (leveä ja paljon metallia).

muistaakseni jotain 49 euroa/kpl plus kaiverrukset. mut mulle piti vuoden päästä ostaa jo uus sormus, kun alkuperäinen kävi isoksi hieman laihduttuani eikä tungsten-sormuksia voi pienentää..

eli siis kaiken kaikkiaan kihlat kustansi sen 147 euroa plus kolmet kaiverrukset (minkä hintoja en enää muista..)

1100€ ja 350€. Molemmat 14k valkokultaa.

Mun sormus maksaa 673 euroa ja puolison 770 euroa. Kallistuu tämä kihloihin meno kerta kerralta.

Meidän vaatimattomat terässormuksemme maksoivat muistaakseni 16,70e kappale. :)

Vajaa 400 e mun, miehen joku 80 e.

Mulla makso valkokultainen 2,5mm leveä sileä kohinoor my love kihla 126e (ovh 158) ja ukolla schalinsin kiiltävä puolipyöreä 5mm leveä titaanisormus 84e

Titaaniset sormukset (minulla yhdellä kivellä) maksoi yhteensä noin 100e, mutta olivat 30% alennuksessa.

Minun valkokultainen kihlasormukseni maksoi 140 €. Sulhasen sormus on hopeaa ja maksoi 40 €

Miehen perus 2 mm puolipyöreä keltakultasormus oli 150e ja minun kelta-, valko- ja punakultaa sisältävä 6mm leveä sormus oli 800e. Molemmat oli kyllä alennuksessa, eli alunperin olivat kallimpia.

Meidän kihlat on hopeiset vain, n. 20€ kpl siis.  :girl_haha: Vihki maksoi sitten 200€ /kpl. 

Maksoin kosittuani 2 x 6 euroa ruusukullan värisistä tungsten-sormuksista molemmille. :) Eivät naarmutu sitten millään, säilyttävät kiiltonsa, näyttävät hienoilta ja tuntuvat mukavan konkreettisilta painonsa takia. Eläköön ei-korumetallit!

Noin 750€ minun, mutta alennuksen jälkeen taisi olla noin 500€. Minulla valkokultainen rivitimanttisormus. Miehen titaaninen maksoi 85€. 

Valkokultainen, timanttikaiverrettu kihlasormukseni oli 20% opiskelija-alennuksen kera muistaakseni n. 110€ hintainen, lisäksi piti maksaa kymppi kaiverruksesta. Miehelle puolestaan ostettiin parillakympillä hopeinen perusrinkula, hän kun tahtoo hankkia varsinaiseksi käyttösormukseksi uuden vihkisormuksen.

Joulualennuksen ansiosta sain itselleni sievän keltakultaisen sormuksen viidellä timantilla, hintaa oli 100€. Maksoin myös miehen kihlan, se on sellainen perus hopeinen rinkula joka kustansi 30€.

Mun valkokultainen timanttikihla maksoi 400 euroa, ja miehen sileä hopearinkula 20-30 euroa (en muista ihan tarkasti). Mies olisi halunnut ostaa mulle vielä arvokkaamman, mutta budjetti ei antanut myöden - mulle olisi kelvannut halvempikin :D Aika iso hintaero, mutta siihen on syynsä :) Sovittiin miehen kanssa, että hänelle ostetaan vihkisormus, valkokultainen sellainen, ja sen saatuaan hän ei enää pidä kihlaa sormessa. Siksi tuntui vähän tuhlaukselta käyttää paljon rahaa sormukseen, jota sulhoni pitää reilun vuoden. Mä taas aion käyttää sekä kihlaani että vihkiä loppuelämäni ajan :wub:

Onnistuin löytämään unelmien kihlasormuksen -50%, ilman sitä ei olisi ikinä ollut varaa! Lopullinen hinta oli 449€. Valkokultaa ja 20 timanttia. Vihkikin on alesormus (miten niin pihi?), hinnaksi jäi 215€. 23 timanttia ja valkokultaa.