Loca Profesora

WCssä käyminen puvun kanssa

120 posts in this topic

Heippa viisaat rouvat! Onko kenelläkään muistikuvaa, miten pärjäsi laahuksen ja vannealushameen kanssa hääpäivän aikana? Onko helpointa vaan ottaa koko puku pois vessakäynnin aikana? Ei viitsi kuitenkaan kiusata kaasoa kopissa..

Minulla oli pitkä laahus ja piti kyllä vaivata ystävää käymään kanssani vessassa. Jos joku on tarpeeksi läheinen sinulle niin ei varmasti siitä pahastu, oli se sitten kaaso tai muu vieras. On sitä pukua tosi hankala alkaa monta kertaa illassa pois ottamaan ja taas päälle.

Itse onnistuin kyllä käymään laahuksellisen puvun kanssa yksin vessassa. Nyöritettävän puvun poisottaminen taas olisi vienyt tuhottomasti aikaa eikä siitä olisi ollut mitään hyötyä.

Itse nostin pukua vannehameesta eli puku laahuksineen vannehameen "sisään" ja vanteesta ylös. Ei tarvinnut pelätä, että joku osa puvusta uisi pöntössä tai mitään. Onnistui käydä jopa ihan yksin, vaikka laahustakin oli aika hyvin.. Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitin..

Mä en olis kyllä päässyt ilman apua vessaan. Yritin ensin niin, että nostin vannehameen sisään koko puvun, mutta wc-koppi oli sen verran ahdas ettei siitä mitään tullut. Pyytelin aina kaason tai jonkun muun kaverin avuksi.

Taidan kokeilla tuota alushame ylös-tekniikkaa, nerokasta ja yksinkertaista!

Hyvin onnistui vessassa käynti yksinään vaikka oli laahus ja vannehame,nostin vaan kaikki tarpeeksi ylös.Tietysti asiaa auttoi se että vessakoppi juhlapaikalla oli todella tilava

Itsellä onnistui aikanaan homma niin, että nostin vanteen kanssa helman ylös ja istuin pöntölle väärinpäin, eli ei ollut vaaraa, että laahus olisi uinut pöntössä eikä tarvinnut ketään apuunkaan.

Hyvinhän tuo onnistui yksinkin. Tosin minulla ei ollut laahusta, mutta iso helma kumminkin. Nostin vaan tosiaan vanteita ja keräsit tyllit syliin! :D

Yksin kävin ja hyvin onnistui, koska ravintolassa oli inva-wc. Puvussani oli pitkä laahus ja vannehame, niin ne nostin inva-wc:n käsituille, joten apulaista en tarvinnut... :girl_smile:

Ei se puku, mutta ne tukipikkarit! :wacko: Kamalaa urheilua, mutta siihenkin ehti illan mittaan tottumaan. Kamalaa ensi alkuun. :girl_haha:

Pakko myöntää, että vessassa käyminen oli viimeinen asia, mitä hääpäivänä tuli miettineeksi.. aamun jälkeen ei ennättänyt/muistanut käydä ennen kuin jatkoilta palattuaan takaisin hotellihuoneeseen (16 tuntia)

Varmaan on sanomattakin selvää, etten hirveesti siideriä juonut :girl_haha:

Täälläkin on yksi vessassakäymispähkäilijä :D Mulle tulee aika muhkea puku ja saa nähdä että miten toteutuu helman nosto :S Koppiin saa tulla vaikka puolet häävieraista kunhan pukuni ei ui vessanpöntössä :D Onneksi löytyy kyllä inva-vessa ja tilavat wc-tilat muutenkin juhlapaikasta:)

Mulla oli vannehame ja pitkä laahus. Vessassa käynti sujui oikein helposti ihan yksinään, vaikka olin varautunut etukäteen pyytämällä kaasoa avuksi. Keräsin helman ja laahuksen itseni toiselle puolelle, jossa ne eivät olleet tiellä. Vessa oli ihan tavallinen koppivessa.

Kävin sekä invavessassa että tavallisessa pikkukopissa ihan yksin ilman minkäänlaisia ongelmia. Nostin helmat edestä syliin ja istuin pytylle väärinpäin kasvot kohti pytyn selkää. Ei tarvinnut huolehtia laahuksesta kun se ei ollut tuolla tyylillä tiellä, vaan se sai olla lattialla takanani (pytyn edessä) ihan rauhassa.

Mä nappasin aina sulhon mukaan vessareissuille ja hän piteli helmoja ja laahusta.

Mulla oli apujoukkoja vessassa vaikka ketä: sulho, kaasot, äitini, serkkuni ja pari kaveria. Riippui kuka oli lähellä kun hätä iski. Meillä vessa oli niin pieni että pukuni mikä oli muhkea (+ vannehame ja tyllihame) ei mahtunut vessaan muita. Joten apujoukkoni pitivät mekkoani ja minä pähkäilin korsetin kanssa :D Aina hyvin huumorilla meni vessa reissut. Koska yleenskin juoksen vessassa usein niin hääpäiväni ei ollut erilainen. Juhlien aikana varmaan yli 10 kertaa tuli käytä + kirkossa ennen seremonian alkua (jännitystä oli havaittavissa)

Ensin kävin kaason kanssa, sitten toisen, sitten siskoni, sitten serkkuni ja loppuillan yksin. Ei se niin vaikeaa ollut, kun siihen tottui :)

Mulla oli vannehame ja pitkä laahus. Vessassa käynti sujui oikein helposti ihan yksinään, vaikka olin varautunut etukäteen pyytämällä kaasoa avuksi. Keräsin helman ja laahuksen itseni toiselle puolelle, jossa ne eivät olleet tiellä. Vessa oli ihan tavallinen koppivessa.

Näin minullakin, tosin otin kaverin varoilta mukaan. Yksinkin olisi tarvittaessa pärjännyt.

Mä kävin meidän hotellihuoneessa vessassa, koska jouduin riisuun koko puvun, kun oli niin kapea tuosta reisien kohdalta.

Hyvin sujui yksin vessakäynnit, vaikka oli laahus ja vannealushamekin ja melko pieni vessa (tosin vannekin oli melko pieni, joten ei varmaan haastavimmasta päästä). Helmat korviin vaan! :)

Tuota "helmat syliin ja pöntölle väärin päin" -tekniikkaa minäkin onnistuneesti käytin mutta totesin, että stay up -sukat olisivat olleet sukkahousuja huomattavasti kätevämmät siinä puuhassa. Ystävän neuvona tuleville morsiamille siis...

Minulla oli laahuksellinen puku ja yksivanteinen alushame. Selviydyin vessakäynneistä yksin ihan näppärästi, kun kasasin helman alushameen vanteen sisään ja nostin ylös. Sukkanauhavirityksiä minulla ei korsetissa ollut, mutta muistutuksena muille sukkanauhat kannattaa laittaa alushousujen alta menemään, jos niitä käyttää.