vloc Kirjoitettu June 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2012 Minä ostin sukkanauhan (semmoinen ihonmyötäinen, niitä ei löydy kovin helposti edes netistä) ja uudet olkaimettomat rintsikat jotka luultavasti tulee hääpuvun alle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essıe Kirjoitettu June 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2012 Mun ensimmäinen ostos oli puku, täältä naikkareiden kirpparin kautta löytyi ja viime tiistaina sen kävin hakemassa! (Tai no heh tarkalleen ottaen mun ensimmäinen hääostos oli 5-vuotiaana, kun ostin kirpputorilta itselleni hunnun - silloin olin ihan varma, että "sitten kun menen naimisiin niin käytän tätä!" on se kyllä vielä tallessa!) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulpunen Kirjoitettu July 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2012 Ostin pitsisen boleron eilen, ei ole pukua eikä edes ajatusta minkälainen se tulee olemaan (paitsi ettei ainakaan valkoinen), mutta olen jo pitkään kuvitellut pitäväni mustaa pitsiboleroa mekon päällä. No, aika näyttää tuleeko se käyttöön. Haluaisin ostaa seuraavaksi sormuksen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Laura Kirjoitettu July 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2012 Häihin vuosi, ensimmäinen ostos Hääkirja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeFeis Kirjoitettu July 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2012 Puku ja korut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindaw Kirjoitettu July 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2012 Kengät tuli ostettua jo vuotta ennen kihlausta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu July 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2012 Leimasin missä oli 2 sydäntä <3 Mutta eka kunnon ostos oli puku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest syksy13 Kirjoitettu July 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2012 Vuoden verran aikaa häihin. Hyvät kengät osuivat kohdalleni joten ostin ne. Nyt on aikaa harjoitella niillä kävelyä kotitöiden lomassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syksyllä2012 Kirjoitettu July 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2012 tiara ja sukkanauha häämessuilta, sukkanauha tais olla ensin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Enchante Kirjoitettu July 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2012 Ensimmäinen ostokseni oli koriste hääkakkuun, jonka ostin ennen heti kosinnan jälkeen ennen kihlajaisjuhlia. Halusin tarkoituksella samat kyyhkyset sekä kihla- että hääkakkuun. Saa nähdä, hoksaako kukaan häävieraista nähneensä saman koristeen joskus aikaisemminkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevis Kirjoitettu July 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2012 Aloitin aika pienellä ja ostin hääkarkkirasioiden tekemistä varten kartonkia ja metallilankaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlanne Kirjoitettu July 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2012 Alotin kans pienellä,ja ostin kutsujen tekemiseen askartelu tarvikkeita,silkkinauhaa ja kartonkia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightatvogue Kirjoitettu July 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2012 Eka ostos jo kihloja ei lasketa oli varmaan joku häälehti. Sitten joku häihin liittyvä oli varmaan morsiuspuku no1. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elimiina Kirjoitettu August 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2012 Ekaksi ostin häälehden ja sitten kangaskaupasta pitsinauhaa. Meinasin nauhaa laittaa hääkutsuun, niitäkin tekis jo mieli alkaa tekee mut yritän vähä hillitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tähtikeiju Kirjoitettu August 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2012 mun ensimmäinen ostos oli niinkin tärkeä kuin tiara tuli niin oman näköinen tiara ebayssä vastaan että pakkohan se oli ostaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiskers Kirjoitettu August 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2012 Taisi ihan eka olla kengät ja heti perään huntu..Kengistä olen vähän kahden vaiheilla nyt, onneksi ehdin etsiä toiset jos päädyn noiden käyttämättäjättämiseen. Huntu on aivan ihana, sitä en vaihda. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
audrey2013 Kirjoitettu August 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2012 ensimmäinen "ostos" oli hääpaikan varausmaksu . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vea Kirjoitettu August 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2012 Täällä kanssa eka "ostos" oli juhlapaikan varausmaksu Hääpukua menen katselemaan ylihuomenna, jos vaikka löytyisi se eka oikea ostos Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyn Kirjoitettu August 31, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2012 Kengät tuli ekana ostettua, vaikka hääpukua ei ole vielä edes ostettu tai sovitettu! Tiedä kumminpäin on järkevämpää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psaijai Kirjoitettu September 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2012 Meillä oli ensimmäinen ostos juuttinarua, jota käytetään koristeissa ja mahdollisesti myös kutsuissa. Sattui sopivasti silmään alelaarissa kaupassa niin tarttui mukaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drinksu2013 Kirjoitettu September 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2012 Minä ostin laukun alennusmyynnistä, halavalla kun sai. Sitten taisinkin jo täräyttää häämekon... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nessla Kirjoitettu September 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2012 Haha, ensimmäinen varsinainen ostos hääpäivää varten taisi olla pino vahvempaa paperia.Jos sitä ei lasketa, niin vihkisormus. Vuotta aikaisemmin.Mutku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Happily ever after Kirjoitettu September 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2012 Ensimmäinen ostos oli hääalbumi lähes heti kosinnan jälkeen... Oltiin lomamatkalla kun mies kosi ja olin juuri pari tuntia aiemmin sanonut kaupassa, että ostaisin tuon, jos oltaisiin menossa naimisiin. Mentiin sitten kosinnan jälkeen sinne takaisin. Kaksi päivää myöhemmin samalla matkalla ostin hääpukuni. Täydellinen kun löytyi, niin minkäs sille voi. Nyt odottelen sitä tulevaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ankku84 Kirjoitettu September 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2012 Ensimmäinen ostos oli häälehti..saaks muuten enää suomalaisia häälehtiä? en oo löytän ku ulkomaalaisia versioita kaupoista. Toinen ostos oli hääpuku, jonka löysin alennusmyynneistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Happily ever after Kirjoitettu September 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2012 ^ Saa suomalaisiakin häälehtiä. Kevään painokset on kuitenkin jo myyty kaupoista loppuun (voi tilata suoraan kustantajilta nettisivujen kautta), eikä syksyn uudet ole ilmestyneet. Niitä odotellen...Itse yritin noita kevään lehtiä ehtiä myös, löysin täältä foorumilta ne sitten. Tullepahan halvemmaksi ostaa kertaalleen luettuja! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts