Guest noviisi

Kuka maksaa sormukset?

370 viestiä aiheessa

Mies maksoi kihlasormukset. Työssäkäyvänä hänellä on niihin paremmin varaa, ja mitenpä minä niitä olisin maksanutkaan, kun hän yllätti kosimalla sormusten kera. Vihkisormuksesta (luultavasti tulee vaan mulle) en vielä tiedä, mutta eiköhän se hääbudjetista sitten mene.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mies maksoi sormukset. Tiesi minun vaativan maun, ja oli siksi joutunut hetken säästämään sormuksia varten.

Sormus on kuitenkin koko loppuelämän sormessa, ja olen siksi aina toivonut kauniita sormuksia, sekä kilhan että vihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

minä maksoin miehen kihlan ja mies minun, perinteiseen tapaan :) vihkisormus ostetaan ehkä yhdessä, riippuu millaseen päädytään. mies ei oo päättänyt vielä että haluaako hän myös vihkisormuksen vai ei, jos haluaa, niin minä maksan hänen sormuksensa ja hän minun :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies maksoi molempien kihlasormukset. Asiasta ei edes keskusteltu, vaan järjestely oli itsestäänselvä sillä minä opiskelen vielä ja hän on jo työelämässä. Vihkistä en vielä tiedä, luulen että se joko maksetaan yhteisestä hääbudjetista tai sitten mies maksaa sen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin hetken säästänyt sormuksiin, mutta mies ne lopulta taisi maksaa. Ei huoli rahoja, vaikka kuinka tyrkytän :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies luultavasti ostaa kihlan, koska se tulee vain minulle. Vihkisormukset sitten menee hääbudjetista aikanaan, ne tulevat molemmille.

Muokattu: , käyttäjä: KahJo

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kihlat maksoi mies. Vihkisormukset hommattiin just ja maksettiin yhteiseltä tililtä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mies oli itse käynyt valitsemassa ja ostamassa kihlat, vihkisormukset maksetaan sitten yhdessä :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies valitsi ja maksoi mun kihlasormuksen, miehella ei sormusta ollutkaan. Vihkisormukset valittiin yhdesssa ja ma maksoin miehen ja mies mun.

Reilua pelia mulla on timantteja molemmissa sormuksissa ja miehella simppeli valkokultainen rinkula :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me vietiin kaniin mun rakkaan äitivainaan korulaatikosta parittomia kultakorviksia, rikkinäisiä ketjuja, ja sit pari semmosta rumaa raskasta käätyä. Niillä rahoilla ostettiin mulle ihana timanttisormus. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä sulhanen halus maksaa kihlat ja ostaa mulle vihkinkin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mies maksoi mun kihlasormuksen ja minä miehen kihlasormuksen. Vihkisormuksen minulle maksaa myös mies :) ja miehelle ei osteta erikseen vihkisormusta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä minä maksoin sormukset. Molemmat olimme tuolloin vielä opiskelijoita, mutta minä kävin opintojen ohessa töissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kihlasormuksia ei osteta, mutta eiköhän ne vihkisormukset makseta yhdessä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meidän piti maksaa puoliksi sormukset, mutta mies sanoi että jos hän kuitenkin maksaisi suurimman osan.

Vihkistä en tiedä. Budjettiin se on laskettu, joten eiköhän se mene fiftyfifty =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kustansimme toistemme kihlasormukset, minä kumppanini ja hän minun. Kumppanini ei halua erillistä vihkisormusta, itsestäni en ole vielä varma. Luultavasti sen hankin. Emme ole keskustelleet sen mahdollisesta maksajasta. Kihlattuni haluaa varmaankin sen kustantaa. Voisin kyllä itsekin maksaa sen tai edes osan siitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mies maksaa kihlat n. 200 euroo, mut vihkisormukset tulee luultavasti yhteisestä hääkassasta. :) Molemmille tulee vihkisormukset. Tosin mies tulee luultavasti käyttämään sit vaa vihkisormusta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä meillä ainakin mies maksoi molempien sormukset. Mun mielestä se kuuluukin olla niin, mutta jokaisella on omat tapansa ja omat mielipiteensä.. :) Vihkisormukset kuuluu meillä hääbudjettiin.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kumpikin maksoi omat kihlansa ja luultavasti vihkisormusten kanssa menee samoin tai sitten laitetaan puoliksi. Kaipa tässäkin asiassa voi menetellä niin kuin itsestä parhaalta tuntuu huolimatta "yleisistä käsityksistä" :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies maksoi meidän kihlasormukset sekä mun vihkisormuksen ;)

Muokattu: , käyttäjä: saltzu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Poikaystävä olisi halunnut maksaa molempien kihlasormukset, mutta musta on paljon kivempi, että se osti mulle ja minä hänelle. Tai tahdon, että hänen kihlasormuksensa on tavallaan lahja minulta. Oikeasti sormukset olivat samanhintaiset, eli sinänsä puoliksi, mutta ajatus oli nimenomaan tuo, että minä maksen hänen ja hän minun. Vihkisormus mennee hääbudjettiin, eli puoliksi, tai en itse asiassa tiedä, haluaako mies maksaa.. Häihin on vielä puolitoista vuotta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään