Guest Nella_ja_John

Kutsukortteja

782 viestiä aiheessa

mimin kutsut vaikuttavat todella tyylikkäiltä ja kauniilta! Mistä noita nauhaan pujotettuja dimangineliöitä on hankittu? Ja minkähän hintaisia ne ovat? On kyllä niin hienot kutsut, että pitänee vähän ottaa itsekin niistä ideaa... :girl_wink:

Kiitos! Tilasin täältä nuo strassisoljet :

http://www.trulymadlydeeply.com.au/store/catalog/Buckles.html

vähän kaukaa,mutta ei meinannut muualta saada.. brittinettikaupat eivät postittaneet suomeen, tai en enää jaksanut etsiä sellaista joka olisi, niin tilasin tuolta. Nyt näyttää hintaa olevan 0,99 eli 0,68€ kpl

Myös minä etsin pitkään ja hartaasti tuollaisia solkistrassikoristeita - Suomesta niitä ei mistään saa. Ostin ne lopulta jenkki-nettikaupasta http://yourperfectgifts.ecrater.com/ Sama myyjä myy myös ebayssa, mutta kaupan omilta sivuilta tulivat hieman edullisemmiksi. 50 kpl maksoi postikuluineen 35 €.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onpas hienoja kutsuja täällä. Minua kiinnostaisi kovasti saada vinkkejä hauskoihin/rentoihin kutsukorttien, ja erityisesti kutsun mukana menevään hääinfon teksteihin. Löytyykö jostakin jotain malleja/esimerkkejä tällaisiin, tahi olisiko joku halukas omia tuotoksiaan täällä jakamaan..? Kiitos ja kummarrus kaikille vinkkinsä jakaneille. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!

Mua kiinnostais tietää että missä ihmeessä Helsingissä vois painaa tekstin korttipohjiin?? En siis halua mitään koristeita kun itse koristelen ne, ja pohjat mulla jo on. Ensin oli tarkoitus itse printata ne mutta tämä pohja olikin niin paksu ettei se mene läpi meidän tulostimesta...=/ eli nyt etsitään painopaikkaa. Katselin painotalon sivujakin jo mutta mitään en huomannut tällaisesta palvelusta sanottavan. Onkohan jollain kokemusta ja missä ja paljonko maksaa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kylläpä arvon naikkarikollegat olette askarrelleet mielettömän upeita kutsuja!! Kehtaakohan sitä omaa kutsuaan tässä seurassa näyttääkään..

Meillä simppeli viininpunainen kartonkikotelo kissakuvalla. Kotelon sisällä helmiäispaperilla kutsuteksti, reunat kuviosaksittu:

post-24169-127642103064_thumb.jpg

Kuoressa sama kissakuva ja kuori samaa viininpunaista sävyä kuin kutsun kotelokin (tässä kuvassa väri ei tosin vastaa todellista):

post-24169-12764210679_thumb.jpg

Unhotui kuvata kuoret postimerkkeineen - käytimme ruusuaiheista merkkiä.

**muoks: lisään vielä lähikuvan kissoista, kun eivät noissa ylempänä olevissa niin hyvin näy**

post-24169-127642157911_thumb.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Anniz

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!

Mua kiinnostais tietää että missä ihmeessä Helsingissä vois painaa tekstin korttipohjiin?? En siis halua mitään koristeita kun itse koristelen ne, ja pohjat mulla jo on. Ensin oli tarkoitus itse printata ne mutta tämä pohja olikin niin paksu ettei se mene läpi meidän tulostimesta...=/ eli nyt etsitään painopaikkaa. Katselin painotalon sivujakin jo mutta mitään en huomannut tällaisesta palvelusta sanottavan. Onkohan jollain kokemusta ja missä ja paljonko maksaa?

Kannattaa kysellä painotaloista esim. Multiprint ja Yliopistopaino tekee hääkutsuja. Voi olla kuitenkin haastavaa, jos korttipohja on valmiina - todennäköisesti huomattavasti helpompaa ja edullisempaa olisi ollut painattaa kutsut painossa ja koristella sitten itse.

Me painatimme kutsut Multiprintissä ja heitä voin ainakin lämpimästi suositella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän kutsupohjat tilattiin Cards&Pocketsilta, koristelimme ne itse leimasimilla ja leimamusteella värjättiin myös läpän reuna (minkä olin leikannut uuteen malliin). Infokortit on tulostettu erillisille kartongeille.

korttikansi.jpg

korttisis.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Napalmin kutsu on ihan mieletön! Jo ihan kutsun perusteella voi sanoa, että varmaan hauskat juhlat luvassa :)

Me laitettiin tällaiset kutsut (+juhlainfo taiteltuna sisälle)

post-1421-127671545705_thumb.jpgpost-1421-127671551546_thumb.jpg

ja tällaiset postimerkit :girl_smile:

post-1421-127671567176_thumb.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Sannibal

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sannibal, aivan mielettömän upeat kutsut!!! :girl_sigh::-X

Oletko painattanut nuo jossain, vai onko kannen kaunis kuvio jollain leimasinsysteemillä tehty? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nuo taitaa olla auki noiden kuvioiden kohdalta, jos en ihan vääriä näe. Aivan ihanat kutsut kyllä!! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ ja ^^ Kiitos, itsekin tykkään tosi paljon :)

Tein kortit Tiimarin valmiiksi kuvioiduista korttipohjista. Nuo on tosiaan reikiä, varmaan jollain lasersysteemillä tehty, koska kääntypuolella reikien reunat oli "palaneet". Kortit oli alunperin suorakaiteen muotoisia. Ostin pohjat joskus kevättalvella. Yritin itseasiassa tänään käydä ostamassa lisää, mutta en löytänyt noita enää. Yksi kortti pitää kai tehdä eri tavalla kuin nuo muut :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä meidän. Pian lähdössä maailmalle.

post-26274-12780150751_thumb.jpg

post-26274-127801509684_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jippii! Kutsut on vihdoin valmiit! :D

Ja tälle ne näyttää!

post-24761-127886761585_thumb.jpg

post-24761-127886764207_thumb.jpg

Kolmatta kuvaa tää ei nyt suostu jostain syystä liittämään, mutta eiköhän noista jo jotain selkoa saa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Taas ihanaisia kutsuja lisää!! Titvin kutsut jotenkin erityisesti sykähdytti vaikkei keltainen yhtään meikäläisen väri olekaan :girl_smile:

*silti onnellinen, että oma kutsujen väsäysprosessi on jo ohi* :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä pari kuvaa meidän vihdoinkin valmiista kutsuista :D

n558189183_563316_4497.jpg

n558189183_563315_4218.jpg

Aivan ihanat kortit <3

Mistä tuollasia kannessa olevia hienoja Kutsu-tarroja voi ostaa/tilata? Vai onko ne edes tarroja? Itse oon törmänny vaan niihin pienempiin perustarroihin, ja haluaisin jotkut tuon tyyliset. Oon selannu kaikki askartelu-, yms. nettikaupat läpi, enkä oo löytäny. Auttakaa jos tiedätte?! :)

Tai sit jos nuo on jotain muita ku tarroja, niin miten sais tehtyä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^mielestäni nuo on tehty leimasintekniikalla? :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ok, kiitti tiedosta! Täytyy ottaa selvää miten homma toimii :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä meidän kutsukortti päältä. Lopullisiin kortteihin kylläkin sydän tehtiin vain luonnonvärisestä villasta, ei tuota vihreää päällä. En tähän hetkeen löydä kuvaa jossa kutsu ois ollut auki, mutta aukee ylöspäin, kutsuteksti oli tulostettu samalle mulperipaperille kun kannessa on ja lisäksi sisällä oli valkoiselle tulostettu juhula-ohjeestus pohojalaisittain (se oli ihan hitti monen kutsun saaneen mielestä :girl_haha: ). Ihanan yksinkertaista.

6432937.t.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä meiltä lähteneet kutsut, salama meni hassusti vääristämään kuvaa mutta eiköhän siitä vähän selkoa saa. :) Korti päälä on nauha jossa rusetti, johon laitettu sydänhelmi koriste, kortin yläpsassa on ohutta "harsoa" (en muista oikeaa nimeä, näkyy huonosti salamasta johtuen.) Sisälle on tehty sisäsivut ja välissä oli pieniä sydämmiä.

6440088.t.jpg

6440092.t.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Te jotka olette itse tehneet kutsut. Oletteko tulostanut tavallisella kotikäyttöön tarkoitetulla mustesuihku/lasertulostimella tekstit? Onko tullut millaista jälkeä?

Entäpä onko joku painattanut tekstit ja muuten tehnyt kutsut itse?

Mietiskelen kovasti tilaanko itse paperit ja kartongit ja käytän omaa tulostinta vai painatanko painotalossa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Meidän kutsut tulosteltiin ihan omalla kotitulostimella, mustesuihku sellainen. Ihan normaalia, hyvää jälkeä tuli vaikka tulostin taitaa olla halvimmasta päästä... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^^ Meidän kutsut tulostin duunin laser-tulostimella. Tuli erittäin hyvää jälkeä. Kotona oleva mustesuihkutulostin ei olisi voinut kehua.

Muokattu: , käyttäjä: Maddie-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Te jotka olette itse tehneet kutsut. Oletteko tulostanut tavallisella kotikäyttöön tarkoitetulla mustesuihku/lasertulostimella tekstit? Onko tullut millaista jälkeä?

Entäpä onko joku painattanut tekstit ja muuten tehnyt kutsut itse?

Mietiskelen kovasti tilaanko itse paperit ja kartongit ja käytän omaa tulostinta vai painatanko painotalossa...

Kyllä ihan itse kotona mustesuihku Epsonilla tulostelin ja hyvää jälkeä tuli :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaikilla on niin upeita kutsuja! Kateellinen olen, etti minulla liimapuikko pysy käsissä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään