Jump to content
Naimisiin.info

Kuinka monta kaasoa/bestmania? (yhdistetty)


Guest angel_eyes-80

Recommended Posts

  • Replies 854
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Miula on häissäni kolme kaasoa, kaikki siskojani. Ajattelin ensin vain yhtä siskoistani kaasoksi, mutta sitten ajattelin, että on mukavampi suunnitella porukassa.. Kahden muun siskoni välillä en halunnut valita, joten päätin, että pyydän kaikkia kaasoikseni ja onneksi suostuivat!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Minulla on kolme kaasoa. Aluksi mietin että onko se liikaa, mutta en voinut jättää ketään heistä rakkaista poiskaan. Ja mitä sitten vaikka jonkun mielestä olisikin liikkaa, minun häät, minä päätän :D Ja miehelläkin on kaksi bestmania. Arvostan ja kaipaan kaasojeni kokemuksia ja apua järjestelyissä, mutta enemmänkin kaipaan juuri sitä henkistä tukea ja kuuntelijaa :) He saavat osallistua sen verran kun haluavat (eli aika paljon :) ), en olisi kuitenkaan ketään muuta pyytänyt, vaan juuri heidät, eli tehdään se meidän tavalla :)

Link to comment
Share on other sites

Mulla oli yks kaaso ja sit toisena oli vähän niinku kaaso. Tää vähän niinku kaaso mm järjesti mun polttarit ja oli muutenkin kaason apuna. Molemmat tärkeitä ystäviä.

Link to comment
Share on other sites

Pyysin kaasoksi yhtä parhaista ystävistäni. :-X Toisen kaason pyytämistä vielä harkitsen, mutta siis enintään kaksi kaasoa tulee olemaan.

Link to comment
Share on other sites

Mulla on kolme kaasoa, ja hyvä niin!! Monta auttavaa kättä sitten loppu peleissä!

Muokattu: , käyttäjä: Mansen morsian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

2 kaasoa, molemmat on siskoja.

Tuntevat mut parhaiten, ja varmaan olen niiden kanssa eniten tällä hetkellä tekemisissäkin.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

mulla on kolme kaasoa :girl_haha:

kaikki minulle niiin rakkaita ja tärkeitä :-X

ja eipä ainakaan joudu kukaan liikaa töitä tekemään hullun morsiamen toimesta :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Minulle saa riittää yksi kaaso (rakas serkkuni). Kaasoni tosin asuu Saksassa, joten en pysty häntä kovinkaan paljon esim. askarteluhommissa yms. työllistämään. Tosin on hyötyä, että hän asuu ulkomailla, sillä hän on nyt selvitellyt kaikenlaisia asioita hääpuvuista siellä, mutta taidan silti päätyä ostamaan täältä käytetyn puvun. Samoin ajattelin häntä työllistää katselemaan askartelutarvikkeita, joiden uskon olevan halvempia Saksassa kuin täällä. Olen menossa sulhasen kanssa elokuussa matkalle heidän luokseen, joten silloin sitten hössötetään oikein urakalla. Ei olla vielä puhuttu, että miten aikaisin hän tulee Suomeen ennen häitä (työt määrittelee), joten pitää katsoa miten voin häntä sitten juuri ennen häitä työllistää.

En kaipaa hirmuista apua kaasoltani näin etukäteen, sillä minusta on mukava askarrella pikkuhiljaa näitä hääjuttuja valmiiksi ihan itsekseen. Inhoan sellaista liukuhihna työskentelyä, jossa kaikille tulee vaan selkä kipeäksi ja pahamieli. Hän saa olla minun tukenani ja turvanani sitten hääpäivänä ja hoidella juoksevia asioita silloin.

Link to comment
Share on other sites

minulla on kolme kaasoa, siskoni ja kaksi hyvää ystävääni. Enemmänkin olisin voinut kaasoja haluta, koska minulla ei ole ollenkaan parasta ystävää, vaan kaikki ystäväni ovat samalla viivalla, ja siksi oli vaikeuksia valita.

Ja kolme myös siksi, koska häiden teemanumero on kolmonen, luultavasti koristuksissa se tulee ainkain näkymään. Meillä on hääpäivä 3.7., olemme aikoinaan tavanneet 2005 kesäkuun 3. pvä, molempien synttäri- ja nimpparipäivän välillä on kolme päivää, sulhasen onnennumero on kolmonen (miun onnennumeroni on perinteisesti tuo lucky seven...) (ja 3+7=10 = 2010 (030710).. Varsinaista numerologiaa :girl_haha: Siksi myös kolme kaasoa. Sulhasella on yksi bestman, hänen veljensä.

Link to comment
Share on other sites

Itselläni on neljä kaasoa. Yksi heistä on sisareni, kahden kanssa ollaan oltu ystäviä lukiosta lähtien ja yhden kanssa ystävystyttiin vasta yliopistossa. Minä, sisareni ja nuo kaksi lukioystävääni olemme muodostaneet jo kauan tosi tiiviin ystäväpiirin, ja he ovat siis täysin luonnollinen valinta. Tuota yliopistoystävääni mietin jonkin aikaa, mutta tulin tulokseen, että en kehtaa olla pyytämättä häntäkin, koska ollaan oltu fuksivuodesta lähtien tosi läheisiä. Nyt vaan kuitenkin mietin, että mitäköhän tosta tulee, kun mua auttamassa ovat mun lähin ystäväpiirini PLUS juuri tuo opiskelukaveri, ja nämä eivät aiemmin ole viettäneet liiemmin aikaa yhdessä. Tähän mennessä on mennyt kuitenkin ihan kivasti, saatiin esimerkiksi kaasojen puvut (tai siis kaikille tulee samanlaiset) valittua tosi kivuttomasti, ja kaikki tykkäsivät samasta mallista.

Link to comment
Share on other sites

Neljä kaasoa ja kolme bestmania. Mitä enemmän kaasoja on, niin sitä vähemmän yhden harteille jää tekemistä. Itse olin kanssa kaasoilemassa isommassa porukassa ja hyvin meni.

Link to comment
Share on other sites

2 kaasoa. Toinen asuu Turussa ja toinen myös täällä Porissa. Parhaat ystäväni :-X

Muokattu: , käyttäjä: Niimu
Link to comment
Share on other sites

Kolme kaasoa. Yksi heistä on rakas siskoni, toinen ystäväni hiekkalaatikolta asti ja kolmas lukioaikainen ystäväni. En vain kyennyt tekemään "eroa" heidän välillään, joten kaikki oli otettava kaasoiksi. :grin: Tämä pitkäaikaisin ystäväni lupasi toimia häissämme bestmanin kanssa seremoniamestarin roolissa, mutta kaasoksi häntä silti nimitän :)

Link to comment
Share on other sites

Mulle ei pitänyt alunperin tulla kaasoa ollenkaan, mutta viime viikonloppuna oltiin hummaamassa kaveriporukalla ja... tulos oli sitten se että mulla on nyt 5 kaasoa, pyysin sitten heitä kaikkia :girl_haha:

Eipä heille jää muuta 'kaason hommaa' kuin mahdollisten polttarien järjestäminen, kun häät ovat hyvinkin epämuodollinen ja epämääräinen tilaisuus (tahdotaan erittäin pienesti ja juhlitaan viikon päästä kaverien kanssa omalla tavalla).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...