Jump to content
Naimisiin.info

Mitä annoitte huomenlahjaksi?


Hanuli

Recommended Posts

Annoin miehelleni hänen kauan haaveleimansa järjestelmäkameran. Hän sai kyllä itse käydä valitsemassa mallin :)

Itse sain upean kultakellon :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 300
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Annoin kuuden boudoir-kuvan setin itsestäni. Mies tykkäsi niin että meni hääyön toistoksi samantien! ;P

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli myös sovittu ettei hankita huomenlahjoja toisillemme. Ostin kuitenkin yhteisellä sukunimellä varustetun ovikyltin uunituoreen omakotitalomme ovea koristaan, koska tiesin että miehelle oli iso asia että otin hänen sukunimensä. Oli mieleinen ja mies oli tosi otettu lahjasta :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Minusta tuo ovikyltti on aika kiva lahja. Muistuttaa aina häistä kun/jos silmä osuu siihen kotiin tullessa. Täytyy laittaa korvan taakse!

Link to comment
Share on other sites

Kävin ennen häitä huomenlahjakuvauksessa ja annoin miehelle huomenlahjaksi viisi suurennosta parhaista kuvista sekä dvd:n, joka sisälsi kaikki kuvat. Mies kyllä tykkäsi ja itsellänikin oli tosi kivaa lahjaa tehdessä! :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Me puhuttiin ettei ostettais mitään.. Ovikyltti on tosi kiva idea, mutta ostin sen miehelle jo joululahjaksi :girl_haha:

Tänään bongasin "Just Married -rantasandaalit ja ajattelin, että jos ne vaikka ostais miehelle (ja itselle), kun häämatkalla lähdetään muutaman päivän päästä häistä B)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meillä oli sopimuksena, että ei osteta mitään, mutta pari päivää ennen häitä inspiroiduin ja kävin hetken mielijohteesta ostamassa miehelle kunnon polaroidut aurinkolasit optikolta. Hän kun kärsii helposti päänsärystä kirkkailla keleillä ja on jo jonkin aikaa ollut ilman aurinkolaseja ja valitellut asiaa.

Lahjan annoin kyllä jo hääpäivän aattona koska sattui niin täydellinen aurinkoinen pakkaspäivä, että miehelle iski migreeni ja kävi niin sääli toista kun piti vielä kauhealla kiireellä juosta paikasta toiseen ja koristella. Lahja oli kyllä mieluinen, lasit sopivat kuin nenä päähän ja ovat olleet kovassa käytössä (myös häämatkalla alpeilla). Miestä kyllä vähän harmitti kun hän sitten ei ollut ostanut minulle mitään, mutta mua ei haittaa. Olin niin onnellinen kun sain synttärilahjaksi juuri ennen häitä kauan ja hartaasti toivomani Pandoran keräilyrannekorun. Hän voi minulle ostaa siihen "hääpalan" vielä jos haluaa. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tulen ostamaan miehelleni Haglöfsin windstopper takin ja housut - kestävät ja käytännölliset :) Ja sitten voidaankin lenkkeillä samanlaisissa "tuulipuvuissa" kuin kunnon aviopari :D

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

^Heh, tuo Sannan ostos menee samaan sarjaan kuin mun: ostin meille samanlaiset Nokian kumisaappaat (mulle punaset, miehelle mustat), ne on sitten meidän AVIOKUMPPARIT! Tulivat käyttöön heti hääyönä kun satoi kaatamalla vettä ja oltiin mökillä. Kumppareita ei siis meillä ennestään ollut, vaikka tehdään yhdessä paljon kesäisin ja syksyisin metsäretkiä marjastaen, sienestäen ja valokuvaten luonnon ihmeitä. Tää oli siis käytännöllinen ja toivottavasti vähän hauskakin lahja, ja ainakin kumppareita on kovasti käytetty! Miehelle on tosi vaikea ostaa mitään "hienoa" lahjaa, kun ostelee itselleen kaikkea kallista mistä tykkää sitä mukaa kun tekee mieli ja budjetti antaa periksi. Lisäksi hän on sellainen antimaterialisti, ettei halua mitään turhaa. Oli muuten vaikeaa keksiä lahja, mutta päädyin sitten kumisaappaisiin...

Muokattu: , käyttäjä: AvioPapu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Huolimatta siitä, että meidän ei ollut tarkoitus mitään lahjoja toisillemme hankkia, niin mies yllätti kauniilla rannekorulla. Itse en ostanut enkä aio myöhemminkään hommata mitään erikoista miehelle. Arjen pienillä jutuilla saa toisen niin hyvälle tuulelle, että siinä on huomenlahjaa kerrakseen. :) Vaikka toisaalta haluisin miestä muistaa jollain hienolla tavaralla, mutta näin meillä.

Link to comment
Share on other sites

Itsellä on onnen päivä vasta edessä, mutta olen hommannut jo huomenlahjaksi miehelleni harvinaisen lautapelin, jota hän on metsästänyt vuosia. Hintaa tulikin yli 200e. Olen aivan satavarma että lahja on juuri sitä mitä haluaa^^

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Piinasin yhtä suomen tunnetuimpaa tatuoijaa, että saisin häneltä peruutusajat miehen tatuoimiseen. Meni siinä useampi kuukausi, mutta ajat löytyivät ja maksoin miehelle huomenlahjaksi toisen sessioista. :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Olen tässä pähkäillyt tuota huomenlahjaa.. Haluaisin ostaa miehelle uuden läppärin, mutta onko se liian "kylmä" lahja? Kun meillä hajosi kone, ja varakone on niin surkea ettei jaksaisi sitä enään käyttää eli tulisi todella tarpeeseen.. Mitäpä mieltä olette? :girl_impossible:

Link to comment
Share on other sites

Korun sekä lahjakortin Ravintola Farangin maistelumenu Sonkhaan x2. Tiesin että tuo kokkailua rakastava mieheni arvostaisi asiaa kovasti, ja oikeassa olin. ^_^ Käytiin syömässä häämatkalle lähtöä edeltävänä iltana ja oltiin kyllä molemmat ihan taivaissa! Myös koru oli mieluinen, Kalevala Korun joku ei-niin-tavallinen kaulakoru, en muista nimeä. :P

Link to comment
Share on other sites

Sain mieheltä Kalevalakoruja, talon sydän sarkasta sormuksen, kaulakorun (vai riipuksen..) sekä korvikset. Tykkäsin :-X muoks. tarkistin ja tuo minkä sain oli kääty. :) Tuo sarjan kuvaus sopii hyvin meille, varsinkin kun ollaan just talvella ostettu omakotitalo.

Miehelle annoin tatuointilahjakortin + nimikyltin postilaatikkoon, tykkäs ihan älyttömästi tatuointilahjakortista ja on innoissaan suunnittelemassa jatkoa edelliselle tatuoinnille.. kerrankin tykkäs lahjakortista, yleensä haluaa vaan tavaraa :D

Muokattu: , käyttäjä: _sinna_
Link to comment
Share on other sites

Laadukkaan kauluspaidan. Mies kun kovasti sellaisista tykkää, mutta on hieman lihonut entisistään pois... Joten ostin uuden ja vähän isomman :girl_wink: Pakko myöntää, onnistuin valitsemaan hyvän värin, mies on paitaa kovasti yllään pitänyt.

Link to comment
Share on other sites

Annoin Perusta saakka tilatut hopeiset kalvosinnapit. Tykkäsi kovasti, ainoa vaan että tarkoitus oli antaa ne jo hääpäivänä jotta olisi voinut pitää niitä jo silloin, mutta unohtuivat hotellille... No, saatiinpahan lahjoa toisiamme sitten samaan aikaan! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Annoin Fossil-sarjan rannekorun, samaa settiä kun kaulakoru, jonka taas olin antanut sinä päivänä kun sovimme hääpäivän. Eli 9 kk ennen :-X

Lisäksi vaaleansiniset reinot, merkkinä siitä, että haluan hänet viereeni vielä vanhana pappanakin :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...