Jump to content
Naimisiin.info

Mitkä häämarssit ja valssi teillä?


daria

Recommended Posts

Guest Morsian_08
meille tulee "häämarssiksi" lauluyhtye Viiden acapella versio laulusta Minä sinua rakastan. Meidät vihitään juhlapaikalla siviilisti, niin voi ottaa vähän rennommin. Käykää kuuntelemassa http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endID=119787803

mä oon ihan rakastunut tähän biisiin! :rolleyes:

Mistähän tähän saisi nuotteja?? Toivoisin että tämä laulettaisiin meille kirkossa! Ja aikaa on ruhtinaalliset kolme viikkoa.... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Meillä oli siviilivihkiminen ja juhla paikassa oli "häämarssina" Roy Orbisonin Pretty Woman, kaikki olivat mua juhla salissa odottamassa ja kaasot saattoivat mut kierre portaita pitkin alas mun sulhon luokse. kaunista oli ja porukat itki.

"Häävalssi "oli lenny Kravitzin I belong to you. Bändi oli erittäin hyvä, sellainen kun Wall Street, musiikki aivan mieletön ja pojat soittivat just sellaista musaa, mitä haluttiin. Ja ihan toivomuksesta vielä Iron Maidenia.Bändiä suositteleen kaikille.Mun 80 appiukkoni oli mun kanssa tanssimassa ja hän ei tanssi koska. se on paljon se....

[email protected]; on bändin yhteystidot

Link to comment
Share on other sites

Marsseiksi tulee Pachelbelin Kaanon D-duuri ja Bachin Preludi C-duuri. Molemmat näistä ovat mielestäni todella kauniita ja tuovat ainakin minulle mieleen iloisuuden ja onnellisuuden.

Valssiksi meille tullee Taas päivä kaunein on.

Yllättyin siitä, miten paljon (ainakin) viimeisimmissä viesteissä näkyy olevan valittuna tuo Bachin Preludi toiseksi marssiksi. :)

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee Händeliä! Tulomarssiksi Saban kuningattaren saapuminen ja lopuksi Alla Hornpipe.

Eipä ole kovin tavalliset ainakaan nuo ja ovat iloisia marsseja. :)

edit. Häävalssia ei tule ollenkaan, koska emme tanssi häissämme. Taustalle tulee musiikkia cd-levyltä.

Muokattu: , käyttäjä: Eevis77
Link to comment
Share on other sites

Guest Marcus & Sofie

Eilen selattiin niitä marsseja ja mp3-soitin sai kyytiä. Vaikeata on päättää kun niin monessa on hyviä osioita eli mieli tekisi kirjoittaa potpuri kaikista. Nyt ollaan kyllä kallistumassa Marche Heroiquen puolelle sisääntuloon mutta se ulosmenomarssi on vielä hakusessa. Air olisi yksi mahdollisuus mutta kun se soi niin usein hautajaisissa niin vähän epäilyttää. Ruususen häämarssi on myös listoilla vielä.

Valssit meinattiin skipata kokonaan johtuen siitä että sulhasella on kaksi vasenta jalkaa ja morsiammella myös.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meilla soi mennessa Melartin ja tullessa Mendelssohn, mutta olis kylla voinut soida vaikka Ukko-Nooa, silla eipa sita siina jannityksessa siihen marssin kuunteluun tullut juuri keskityttya. :)

Haatanssina oli Frank Sinatran Fly Me To The Moon, jonka lauloi meille meidan molempien hyva ystava.

Muokattu: , käyttäjä: Josephine
Link to comment
Share on other sites

Meillä soi Kuulan Häämarssi mennessä, sen olen päättänyt jo kun pikkulikkana sen ensimmäisen kerran häissä kuulin! :)

Poistuessa olen päätynyt todennäköisesti Prinsessa Ruususeen, kun se vaan on niin ihana sekin, mutta minulle ei ole kuitenkaan Kuulan voittanutta ^^

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Meille tulee Imperian March sisään ja sikermä kaikista näistä perinteisistä ulos. Kanttori soitti tuon sikermän jo yksissä häissä, joten hyvissä käsissä on. Valssi ei ole vielä ihan lukkoon löyty, mutta Metallican Nothing Else Matters on aika hyvillä pisteillä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aivan ihanaa, että joku on perustanut tällaisen aiheen....

Itselläni vielä aivan hakusessa, mitä marsseja häihini haluan. :girl_impossible: Perinteisimpiä kuten Kuulan Häämarssia ja Prinsessa Ruususta on tullut kuunneltua, mutta omiin häihin haluaisin jotain perinteisistä poikkeavampaa Vaikka toki aivan ihania nuokin ja täysi kunnioitus niille, jotka ovat niitä omiin häihinsä valinneet, mutta kun niitä niin joka häissä kuulee...

Tässä huvittuneena jo naureskelinkin, että meillä ei ehkä tänä jouluna kuunnellakaan joululauluja vaan noita häämarsseja :girl_haha:

Palaan aiheeseen kunhan jotain selviää...... :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
meille tulee "häämarssiksi" lauluyhtye Viiden acapella versio laulusta Minä sinua rakastan. Meidät vihitään juhlapaikalla siviilisti, niin voi ottaa vähän rennommin. Käykää kuuntelemassa http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endID=119787803

mä oon ihan rakastunut tähän biisiin! :rolleyes:

Mistähän tähän saisi nuotteja?? Toivoisin että tämä laulettaisiin meille kirkossa! Ja aikaa on ruhtinaalliset kolme viikkoa.... ;)

Olisin kanssa kiinnostunut nuoteista, jotka voisin antaa sitten soittajalle. En ole kysynyt kyllä vielä häneltä , mutta jos joku tietää niin kerrottehan mistä nuotit saisi, meillä on vielä onneksi vähän kauemmin häihin ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meillä on siviilivihkiminen juhlapaikalla eli kyseessä ei ole varsinaiset marssit... Sulho avaa pelin omalla sisääntulollaan juhlasalin lavan kautta, taustamusiikkinaan Rammsteinin Ich Will. Morsiustytöt ja kaaso kulkevat pöytien väliin jäävää käytävää minun ja isäni edellä, Nightwishin Walkin inthe Air kappaleen soidessa taustalla. Tämä kappale kuunnellaan sitten loppuun sulhon kanssa yhdessä vihkipaikan edessä.

Häävalssina meillä on Metallican Nothing Else Matters, morsiamen vanhempien kanssa tanssitaan perinteinen Helka Hynnisen Tyttären valssi ja sulhasen vanhempien kanssa heillä aikanaan häävalssina ollut Uralin pihlaja.

Link to comment
Share on other sites

Sisääntulomarssi on se Prinsessa Ruusunen (jos en muuta mieltäni), poistumismusiikista ei ole hajua. Siskolla oli kaverini laulamassa poistumismusiikin, Hurriganesin I will stay.

Olishan se mukava, jos keksis jotain erilaista. Ongelmana vaan on, etten keksi :D :/

Häävalssiksi haluisin Akselin ja Elinan häävalssin. Se on ollut tiedossa jo toooodella kauan. Siinä on kauniit sanat, vaikkei sitä nyt lauletakaan ja muutenkin Täällä Pohjantähden alla-trilogia on suosikkini.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...