Guest onnellinen

Kuka vastaanottaa ilmoittautumiset?

378 posts in this topic

Ihan itse otamme ilmoittautumiset vastaan, tämä kaikista helpointa koska kaaso ei kuitenkaan tunne läheskään kaikkia kutsuttuja.

Meillä vastaan ottaa kaaso, halusi itse homman ja hoitaa samalla myös lahjatoive listaa, Elis pääsen siitäki tosi helpolla  ;)

Me itse ja vanhemmat ottaa varmaan meillä vastaan ne. ::)

Itse kutsumme ja itse vastaanotamme myös ilmoittautumiset. Tämä tuntuu olevan meille se helpoin vaihtoehto.

Itse ollaan kutsujina ja aikapitkälti itse otetaan ilmottautumiset vastaan. Äiti varmaan myös osittain hoitaa asiaa suvun puolelta..ja hyvä niin.  :)

luultavasti myö ite.. en oikeen osaa luottaa mitään tärkeitä tehtävii toisille. mieluummin teen ne ite alunperin ku peräjälestä.. :D

Me molemmat mieheni kanssa otamme vastaan ilmoittautumiset,

mutta päävastuu on kumminkin mulla... :P Niin kuin kaikessa

muussakin häihin liittyvissä jutuissa... B)

minä ja mies otetaan vastaan. vieraslistalla on lähinnä meidän kavereita ja itse ollaan kutsujina, joten ois tuntunut jotenkin oudolta pistää esim. anoppi tai äiti niitä vastaanottamaan.

Me otetaan miehen kanssa ilmottautumiset vastaan itse ja mun sisko joka yksi kaasoista, vastaa lahjalistasta :)

husban äiti ja minun isäni ottaa ilmoittautumiset. Isäni hoitaa myös lahjalistaa

Me kun olemme kutsujina niin myös ilmottautumiset otetaan itse vastaan. Laitetaan molempien puhelinnumerot ja sähköposti osoitteet.

Ajateltiin et pysyy helpommin kasassa kun hoidetaan itse.

Me otamme miehen kanssa ilmoittautumiset vastaan puhelimitse.

Itse otetaan ilmoittautumiset vastaan puhelimitse ja sähköpostilla.

Ilmoittautumiset ottaa vastaan vain ja ainoastaan kaaso. Emme halua sotkea monta ihmistä siihen. :) Häneltä löytyy myös lahjalista ;)

Minä, morsian hoidan ilmoittautumiset.

Miehen kanssa yhdessä otetaan ilmoittautumiset vastaan puhelimitse (en usko että kukaan vastaa sähköpostilla) :)

Meillä yksi bestmaneista ottaa ilmoittautumiset vastaan.

Otamme sulhon kanssa. Helpompi niin pitää laskua, ketkä tulee ja ketkä ei. Puhelimitse tai sähköpostitse.

Tulevat anopit ottavat vastaan ilmoittautumiset... :)

Minä ja sulhanen.

Meillä varmaan kaasot vastaanottavat ilmoittautumiset, koska pitävät myös lahjalistaa.

Äidilleni en voisi tehtävää antaa, koska hän täysin epäjärjestelmällisenä ihmisenä unohtaisi puolet ilmoittautumisista ja raapustelisi niitä joidenkin muistilappujen kulmiin, ja hukkaisi nämä muistilaput. Ja isäni ei pysty työaikanaan juuri ottamaan puheluja vastaan eikä sulhasen äiti ole oikein ollut hääjärjestelyissä mukana. Ja itse keskitymme muihin järjestelyihin.

Huh, tulipas perusteluja :)

Me sulhon kanssa otamme ilmottautumiset vastaan, joko puhelimitse tai sähköpostilla.

Mä olin miettiny tehtävään kaasoa, mutta avustajien palaverissa bestman tarjoutui hommaan. Hyvä niin. Ilmottautumiset ja tiedustelut tosin hoidetaan sähköpostitse, kun kaikki kutsuttavat sitä käyttävät eikä bestman pysty puhelimitse niitä hoitamaan. Kaasolla on muutenkin hommaa aika monipuolisesti ja bestmanin tehtävät olis muuten jääny hääpäivälle. Itellä on sen verran muutakin puuhaa, että oli kiva saada ilmottautumisten hoitaminen toiselle avustajalle.