Valmiina tilatut kutsut


Hylje

Recommended Posts

Niin..voihan se niinkin olla. Mutta jos haluaa täysin valmiit kutsut, että niihin tulee ne valmiiksikirjoitetut tekstit, kirjekuoret ja muut mukavuudet niin sitten tulee yli 100 euron paukku kun tilaa 34 kutsua. Mutta voihan sitä harkita, että tekee niihin kutsuihin ite ne tekstit että tilaa pelkästään ne "rungot". Mutta kuten aikaisemmin sanoin, kerranhan sitä naimisiin vin mennään :rolleyes:

Niin no me ei otettu niihin mitään painatuksia. Sen verran ajattelin jaksaa tehdä itse, että printtaan tekstit koneelta ja liimaan paikalleen :D Ja kirjekuoret tilasin muualta, 70 kpl maksoi 12 euroa, joten ei nekään kovin kalliit ollut. Mutta kyllä varmaan kummallakin tavalla saa rahaa menemään paljon ja on myös mahdollista selvitä suht halvalla.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

No prkl! Tuli sitten tosi valmiit kutsut! 6 vko tilauksesta ja kutsut kyllä tuli ja ihan ne mitkä tilasin, mutta missä on painatus!!!! Soitin sitten perään ja kovastihan nuo pahoittelivat ja sanoivat että ne on kyllä tiedot täällä... Lähetetään sulle uudet sisälehdet. No kiitos siitä ja kauankohan se mahd. kestää! Olisivat kyllä voineet mielestäni antaa jotain hyvitystä... :angry: Harmittaa!!!!! Varmaan ihan inhimillinen virhe, mutta kyllä niin mun tuuria!

Ja ko. firma on calligraphen.

Link to comment
Share on other sites

Guest tildamaria

me tilattiin kutsut netin kautta semmosesta firmasta kuin www.saunalahti.fi/irmelin. Todella hyvä ja nopea palvelu, saatiin monta ehdotusta kunnes löytyi meille mieluinen. Kuoret tuli korttien mukana ja hinta kohdallaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kun on nuo askartelutaidot päässeet ruostumaan ja hermo menee näpräykseen, niin varmaan tilataan valmiit kortit. Sisälehdet nyt voi itsekin värkätä. Yksi puolituttu graafikko saattaa kyllä avustaa tässä kutsuasiassa, eli sitä vielä kuulostellessa...pitää sitten vaan pyydellä tarjouksia paikkakunnan painotaloista. Toiv. ei maksa aivan maltaita.

En oikein tajua, miksi kannattaisi yömyöhät väkertää kutsujen parissa - laskeskelin, että kunnon materiaaleista se ei paljoakaan halvemmaksi tule kuin valmiin tilaaminen...ja kuoret, sisälehdet yms saa kyllä Tiimarista halvalla joka tapauksessa. Itsetehtyjä kutsuja on saatu paljon ja niiden tyylikkyydestäkin voi ehkä olla montaa mieltä... poikkeuksia toki löytyy. Mielestäni Calligraphenilta löytyy useita yksinkertaiseen ja eleettömään makuun natsaavia malleja.

Muutenkin nämä kutsut ja ohjelma-/menulistat ovat aika pieni osa koko budjetista, helpompaa säästää se 30 euroa jostakin muualta :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

tuolta now and foreverilta löytyis meille aivan täydellinen kutsukortit :-X

Mutta tulin tulokseen että kun kerta haluan niin tosi yksinkertaista (ehkä oon itekin vähän) niin pääsen helpolla niiden kanssa kun teen itse.. eipä paljo tartte muuta ku kaks kartonkipakettia. Vaikka vielä olis pari kuukautta kutsujen lähettämiseen että ehtiihän tässä mieli muuttua! :)

Muokattu: , käyttäjä: Knapu
Link to comment
Share on other sites

Guest Vieras_Jossu_*

Tosi kiva kuulla, että ihmiset on olleet tyytyväisiä weddingpaperdivas.comiin kun sieltä vaan tuntuu löytyvän parhaat kortit meidän budejttiin. Olen paljon katsellut ulkomaisia korttisivuja ja itsekseni löysin tämän weddinpaperdivasinkin. Todella iso valikoima kun ajattelee sitä, että suurin osa malleista tulee vielä usealla värivaihtoehdollakin! Täältä tilataan todellakin meillekin kortit.. Meidän kortteihin pitäisi vain saada kolmea eri kieltä, joten katsotaan miten käytännössä sujuu! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ei ole vielä hirveän ajankohtainen aihe, mutta olen kyllä aika varma että valmiina tilataan... tai sitten jos tehdään itse, niin TOSI pelkistetyt, mitään leikkaa-liimaa-askartelua en ala harrastamaan. Olen tosi huono askartelija enkä siitä edes erityisemmin nauti - yllättävän kalliiksikin se voi tulla jos kaikenlaista pikkuhilua ja erikoispapereita ym ostaa.

Link to comment
Share on other sites

Minun ystäväni ovat lupautuneet värkkäämään kutsuja ja muita koristehörhellyksiä vaikka sormet verillä, mutta ihan omaa stressiä lievittääkseni ja ystävieni sormiparkoja ajatellakseni taidamme tilata kortit, mikäli suht edullinen vaihtoehto löytyy :) Häissä on niin paljon muutakin sumplimista ja onhan edes nukkunut vähän paremmin kun ei tarvitse öitä kutsuja väännellä..

Link to comment
Share on other sites

Hei kaikki!

Olisiko teillä vinkkejä hyvistä/kohtuuhintaisista painotaloista pääkaupunkiseudulla tai vaihtoehtoisesti Oulun seudulla? Meillä on miehen kanssa kutsuidea valmiina, johon halutaan liittää tietty valokuva jne. Vain hyvä tekijä puuttuu... :)

Hanna B:lle ehkä vähän myöhään, mutta eräs ystäväni sai (ilman suhteita) loistavaa palvelua, hyvää jälkeä ja edullisen paketin Karhukopiolta Helsingistä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Me tilasimme yksinkertaisen tyylikkäät kutsut N&F:lta. Koska määrä nousi yli 100 kappaleeseen, hintaero itsetehtyihin olisi ollut varmaan tosi mitätön. Tarvitsimme painatuksen molemminpuolin aukeaa, koska meille tuli kaksikieliset kutsut. Lisäksi printtasimme itse lisälehtisen käsintehdylle (onko se nyt sitten mulperi) paperille.

Palvelu oli ihan hyvää ja ystävällistä, mutta jotenkin heidän oli hirveän vaikea ymmärtää miten halusimme asettelun. Kaikki meni kuitenkin hyvin ja saimme kutsumme ilman nypertämistä ja stressiä. En ole mikään askartelija ja minun rehellinen mielipide on, että en ole nähnyt vielä ainuttakaan oikeasti tyylikästä kutsua, joka on ihan itse, käsin tehty. Ihan kauniita on ollut tuolla toisessa ketjussa, mutta ei yhtään meidän tyylisiä. Eli kyllä meitä muitakin löytyy, jotka eivät halua askarrella kutsuja :)

Link to comment
Share on other sites

Minkähintaista on painatus? Olen tässä pari iltaa leikkinyt kuvankäsittelijää ja nyt on kansilehteen sopiva kuva tuunattuna valmiiksi. Tarkoitus olisi painaa kanteen mustavalkoinen kuva, jossa yhteinen valokuva meistä sekä teksti kutsu. Sitten sisälle normaalit tekstit. Minkähintaista tällainen suunnilleen on? A5 kokoinen kartonkikutsu taitettuna.

Painotalojen sivuilla on tosi huonosti hinnastoa. Ois kiva tietää vähän hintaa ennen kuin lähtee tilaamaan.

Itse printtaamalla saan kyllä kartongille nuo sisäsivun tekstit, mutta ongelmana on etukannen kuva - meidän printteri ei tee siinä siistiä jälkeä.

Link to comment
Share on other sites

käypä tsiigaa www.ifolor ,fi tai jotain,entinen ifi kuitenkin ja niiden myymistä tuotteista taitekortti. se on valkoinen 12x16cm kortti ja sisäsivulle voi ite printtailla mitä haluaa,mut hintahan on noissa paras el i10kpl/9,90. mattakiiltoista pahvia on tuo painotuote.soitin eilen ja kysyin.

Link to comment
Share on other sites

ifolorilta 40taitekorttia (johon saa sisäsivulle ilmaiseksi tekstit) 31,6? eli alle 40 posteineen:) soitin sinne ja se kortti kuulemma tuee painotuotteena,eli mattapahville.voin ilmotella ja laita kuvan kun meidän kutsut tulee.

Link to comment
Share on other sites

Calligraphenilta tilatut kutsut tuli meillekin ja oli mieluisat ja onnistuneet. Tosin otettiin ensimmäisestä versiosta oikovedos ja sitten muutettiin kutsuakin, kun teksti ei passannut valitsemaamme kutsuun. Mutta toinen versio oli hyvä ja nätit hopeiset kutsut tulikin nauhoineen ja kuorineen. Suosittelen. :-X

Link to comment
Share on other sites

Guest Vieras_Anna_*

Hei!

Kaverini suunnitelee ideoideni pohjalta meille meidän näköisen kortin. Painatuksen ajattelin tehdä valokuvaamossa, koska kutsumme tulee valokuvapaperille. Hintatietoja en vielä tiedä. Onko jollain kokemusta?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...