"Satuhäät" vai "Meidän häät", kumpi parempi hääohjelma?


Admin

Recommended Posts

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tää jakso oli ehdottomasti myös mun suosikki tältä kaudelta. Tykkäsin siitä puvusta erityisesti :girl_smile:

Mä tykkäsin kanssa tästä viimeisimmästä jaksosta, varsinkin koirista. Puvusta sen sijaan ajattelin, että en ikinä, missään olosuhteissa itse pistäisi moista pukua päälleni. Näin ne vain ihmisten maut on erilaisia.

Ei se puku munkaan päälle sopis (ja en ihan kauheasti vihreästä edes tykkää) mutta meinasin sitä että oli siis juurikin kyseisen morsiamen näköinen ja näytti hänellä hyvältä. :)

Link to comment
Share on other sites

Tää jakso oli ehdottomasti myös mun suosikki tältä kaudelta. Tykkäsin siitä puvusta erityisesti :girl_smile:

Mä tykkäsin kanssa tästä viimeisimmästä jaksosta, varsinkin koirista. Puvusta sen sijaan ajattelin, että en ikinä, missään olosuhteissa itse pistäisi moista pukua päälleni. Näin ne vain ihmisten maut on erilaisia.

Ei se puku munkaan päälle sopis (ja en ihan kauheasti vihreästä edes tykkää) mutta meinasin sitä että oli siis juurikin kyseisen morsiamen näköinen ja näytti hänellä hyvältä. :)

Samaa mieltä :) Ei se puku ois mullekaan sopinut mutta se sopikin sen käyttäjälle erinomaisesti. Ei munkaan puoleksi musta puku sopisi ihan kaikille koska meitä on moneksi ja niin on mielipiteitäkin :girl_wink:

Mitäs tykkäsitte viime kertaisesta, rekkakuski-parista? Mielestäni häihin ei oltu oikein panostettu (ei ollut taustamusiikkia, pöytäkoristeita paljoakaan ja ostoksia tehtiin vielä hääpäivänäkin! :girl_impossible: )

Ja tälläkin morsiammella oli puku, mitä en itse valitsisi. Mutta hyvin tuntu sopivan käyttäjälle ja pari tuntui oikeasti rakastavan toisiaan. Oikeastaan tykkäsinkin jaksosta ja heidän hääpäivästä vain sen takia, koska heistä huomasi lämmön ja tunteet toisiaan kohtaan. Ja bestman oli mun mielestä aika hyvä vaikka loppuillasta olikin ottanu ehkä muutaman liikaa :girl_haha:

Saas nähdä minkälainen on seuraava jakso :)

Link to comment
Share on other sites

Viime häissä oli kyllä moni asia melko kaameita..morsiamen puku, ne sukkahousut, hääpaikka jossa oli tosi autioo ja se sulhasen järkyttävä hikoilu! Vaihtopaita ois kannattanu olla olemassa. Ymmärrän kyllä että se päivä oli tosi kuuma, mutta siihenki ois ehkä voinu varautua esim. tuulettimilla. Kiva on halata sulhoa joka on kauttaaltaan litimärkä hiestä :wacko:

Tää on puhtaasti makuasia, ja mun mielestä ne vaan oli kokonaisuudessaan aika hirveet häät.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Musta se nuoleminen varsinkin siinä alussa oli yököttävää, eivätkä tosiaan laittaneet tikkua ristiin! Tai kyllähän se poika sahas yhen jutun ja se tyttö kävi valitsemassa itse oman pukunsa. :) Heheh. Oli kyllä aikamoista..

Link to comment
Share on other sites

Muaki ällötti se alun nylkytykset sängyllä... Nuoria ja onnellisia joo, mutta silti hei! Jotain rajaa silti, meni jo hieman ylitte.

Ne tatskat tavallaan oli ihan komeita, mutta kuten se tatuoijakin sano, voi haitata työnsaantia. Itse kyllä olisin huolissani siitä, mutta eivät nämä nuoret.. Itse en kyllä kehtais pistää vanhempia/muita päävastuuseen omista häistäni, ei se ole oikein. Toki apua voi pyytää mutta jos hääkimppu ja kaikki jää hommaamatta oman saamattomuuden vuoksi niin voivoi...

Link to comment
Share on other sites

OMG eilistä jaksoa!! girl_impossible.gif

Siis eihän pari laittanut tikkua ristiin ja kiukuttelivat kun pikkupennut! Ok, ikää oli ehkä just se 18, mutta rajansa kaikella! Ja ne tatskat.. Saattaa ehkä jonniinverran kaduttaa myöhemmin!

Se myötähäpeän tunne kun katsoin jaksoa... siis ei mitään käsitystä mistään... hääamuna kateltiin huolettomana pasilaa yms. Morsiamen äiti teki ja touhusi... ja hääkimppua mentiin ostamaan kioskilta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Se korsetti teki sen tursuamisilmiön. Ilman korsettia siellä liikkeessä se puku näytti ihan vielä hyvältä.

Mua kiinnostais, miten se pariskunta lopulta toimi, että erosiko ne kirkosta vihkimisen jälkeen, niinkuin sulkki uhosi kanttorin kanssa keskusteltuaan. Kun kuitenkin Juha Vuorio (joka muutenkin pelasti niiden kirkkovihkimisen) piti niille niin hienon vihkipuheen, että sulhanen ei tahtonut pystyä hillitsemään liikutustaan ja morsiankin väänteli itkua vastaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Jos joku ei ole vielä kuullut, niin...

Satuhäät: Seitsemäs kausi, uusi lähetyspaikka

TV2 maanantaisin 23.1.2012 alkaen klo 21. Jaksot katsottavana YLE Areenassa viikon ajan tv-esityksestä.

Satuhäissä nähdään jälleen 12 uutta osaa täynnä suuria tunteita, mustasukkaisuutta, hermojen menetystä ja taivaallista onnen tunnetta.

Saamme kuokkia mm. elokuvahäissä, ryyppyhäissä ja karaokehäissä Pohjanmaalta Turkuun ja Vantaalta Maltalle. Tarinoita riittää muutaman kuukauden seurustelusta jopa kolme vuosikymmentä kestäneeseen ihastukseen.

Tarkemmat esittely pareista julkaistaan tuttuun tapaan Kakkosen sivuilla suunnilleen viikko ennen lähetyspäivää.

(lähde)

Vieläkö jaksaa kiinnostaa? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...