SoMa

Gallup: Mikä oli ensimmäinen ostos?

580 viestiä aiheessa

hääjärjestelyt kokonaisuudessaan kukkineen ja kakkuineen maksettiin samalla matkan varausmaksun kanssa.. :-X Eli tänään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensin ostin kansion, johon rupesin keräilemään kaikkia hyviä hääaiheisia juttuja helpottamaan suunnittelua. Sitten maksettiin juhlapaikan varausmaksu. Ensimmäinen varsinainen ostos oli kuitenkin mun puku, joka oli muuten eka, jota kokeilin! :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen ostos oli juhlapaikan varausmaksun maksaminen. Tällä viikolla ostin hääpuvun :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen hääjuttu, johon meni rahaa, oli juhlapaikan varausmaksu. Ja seuraava oli puvun vuokra. Eli siis, en oo vielä ostanut häitä varten mitään, KÄÄÄÄÄÄÄÄK!!! :hysteric: Noh, melkein tasan 7 kuukautta aikaa, ehkä mä vielä ehdin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääpuku jonka ostin huutonetistä, maksoi 550e ja päätöksen tein 2 valokuvan ja muutamien epätarkkojen mittojen mukaan :girl_haha: Onneks oli sopiva ja just mun tyylinen!!! :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan ensimmäinen ostos oli minun ihana hääpukuni. Seuraava ostos olikin sitten vihki.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ostettiin mulle sormus! Oli alet ja löytyi ihana sormus, pakkohan se oli ostaa :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä se oli Menu-tarrat. Sattumoisin näin kaupassa ja tiesin että niitäkin tulee vielä tarvitsemaan. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos en nyt ihan väärin muista, niin ensimmäinen ostos taisi todellakin olla sulhaselle kengät! Yritin kyllä hetken aikaa pohtia, että voiko tämä todellakin olla mahdollista... :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jaa ihan ensimmäinen, mihin häiden puitteissa rahaa meni taisi olla kun tilattiin tiara ja hääkakunkoriste :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan ensimmäinen ostos oli hääpukuni :-X Aivan ihana, tuli ostettua hyvissä ajoin kun täältä hääkirpputorilta löytyi unelmapuku edullisesti. Ensimmäinen ja ainoa jota sovitin, ja istui kuin valettu.

Melkein samaan aikaan tuli sitten maksettavaksi myös juhlapaikan tilavuokra/varausmaksu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ensimmäiset ostokset ovat olleet askartelutarvikkeet kutsu- ja save the date -korttien protoja varten, hääkakunkoristeet ja tiara. Nämä hankittu n. 1,5v. ennen hoohetkeä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisenä tuli ostettua hääkengät ja sukkanauha. :-X Tämä ihan sattumalta, koska Morsmaikussa on alennusmyynnit käynnissä. Viime lokakuussa nuo hankinnat tein. Valokuvaajan varausmaksuun, postimerkkeihin ja kutsutarvikkeisiin sitten seuraavaks...

:-X Anerina

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mekko :-X

Eihän sellaisia pieniä koristekiviä voi laskea, kun me ei oltu vielä kihloissakaan niiden ostohetkellä? :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin hiuskorun ihan ensimmäisenä. Työpaikalla katselen päivittäin näitä hääkoruja ja pakkohan se oli ostaa kun se oli viiminen kappale ja niitä ei tule enää lisää. :):-X:flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään