Guest camotar

Kuinka paljon muutat itseäsi häitä varten?

177 viestiä aiheessa

Kyllä mulle tulee luonnolliset rakennekynnet, ei mitään sen kummempia kikkoja. Omani ei ole luonnolliset, jos joku tietää mikä on kynsipsori, niin voi arvailla... :girl_impossible:

Hiustenpidennys ihan siksi kun tukkani ei riitä mihinkään järkevään kampaukseen. Kampaajan kanssa on kyllä juteltu, että jos vaan jostain löytyy aidolle punapäälle oikean väristä kampauslisäkettä, niin pistetään sitä.

Tallinnassa käydään häitä ennen hakemassa juominkeja, samalla jos nyt jonkun kasvohoidon ottaisi, eli ei sen kummempaa.

:girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en muuttanut itseäni muuten kuin kampaajalla ja meikkaajalla käyden. Lisäksi kasvatin hiuksiani kaksi vuotta, jotta kuvissa minulla on pitkät hiukset. Se onnistui oikein hyvin. :) Ennen pätkäisyä, hiukset olivat puoli selkään. Se mahdollisti kivat kampaukset. Mutta nyt olen onnellinen lyhythiuksinen. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Just päätettiin sulhon kanssa, et käydään molemmat ennen häitä hampaiden kevytvalkaisussa, eli semmonen pieni muutos molemmille :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hampaat valkaisin jo ennen joulua muuten vaan Crest Whitestripseillä (toimii!) ja tilaan varmaan uuden setin ennen häitä. Sulhanenkin lupautuut niitä kokeilemaan, vaikka hänellä onkin hohtavan valkea hymy luonnostaan (ei usko minua :girl_sigh: ).

Aion myös hommata luonnolliset rakennekynnet, eli BioSculpture-menetelmällä ennen häitä. Ranskalaisen manikyyrin ja kynsikoristeluja haluan ehdottomasti.

Ripiin laitan vähintään irtoripsitupsuja, mutta olen etsinyt tietoa siitä ripsienpidennyksestä. Sitä harkitsen ja saatan ruinata sulholta lupaa, kun maksaa kuitenkin jotain 150 e. :girl_haha:

Ei kai muuta... pitkä tukka löytyy omasta takaa.

Niin, ai niin, suihkurusketus! Rusketun huonosti, mutta käytän kevyesti itseruskettavaa läpi vuoden, eli jokin rusketus pitää olla. Tosin koska käytän itseruskettavaa niin kevyesti, olen aika vaalea läpi vuoden, eli pitänee ottaa se vaalein mahdollinen suihkurusketus. Ja koekerta jotain kuukautta ennen häitä, ettei tule katastrofia. :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häitä varten en varsinaisesti itseäni muuta. Rakennekynnet minulla on ollut jo vuoden verran, enkä niistä (helposti) enää luovu. Ripsien pidennyksen sekä kulmien ja ripsien värjäyksen aion ottaa, mutta ne hankkisin jokatapauksessa matkalle. Mutta rusketuksen ajattelin käydä hankkimassa kosmetologilta ennen matkaan lähtöä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mulla tulee muutos tapahtumaan pukeutumisen ja asustautumisen kautta, käsiin tulee hansikkaat, niin mikä helpotus, ei tartte ainakaan kynsiä murehtia! :girl_smile: meikin ja tukan olen ajatellut laittaa itse ja niistä tulee ehkä semmonen "työmeikki ja -kampaus" mulle :P pari ripsitupsua vois kyllä olla kivat, mutta enpä tiedä... :girl_sigh: muuten tavoitteena on pitää dekoltee ja selkä mahdollisimman finnittömänä avonaisen puvun takia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä halusin ainakin olla mahdollisimman luonnollinen itseni, kun hääpäivä koittaa. Eihän siinä ole mitään järkeä, että on hääpäivänä ihan eri näköinen kuin normaalisti.

Minulla oli ihan oma väri hiuksissa, kynsissä väritöntä lakkaa ja meikkiäkin vain hyvän verran eli ei liikaa. Tunnistaa sitten itsensä kuvasta vielä 50 vuoden jälkeenkin :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muuttaisin paljonkin jos olisi budjettia enemmän törsätä :). En työni puolesta voi pitää rakennekynsiä, joten käytän hääpäivänä ihan tavallisia tekokynsiä. Jos duuni olisi sallinut, olisin ehdottomasti ottanut jotkut kunnon ihanasti koristellut geelikynnet! Ripsiin laitan tupsuripsiä. Jos olisi budjettia enemmän niin ehdottomasti ottaisin kestoripset :-X mutta se jää nyt vaan haaveen tasolle. Pitkät hiukseni ovat luonnostaan niin tummat, ettei niitä tarvitse värjätä, mutta raitoja ehkä otan vähän niihin. Meikin teen myös ihan kunnollisen, koska meillä on iltahäät ja haluan myös näyttää joltain valokuvissa :girl_sigh:...ja mitäs vielä...lasketaanko tähän laihduttaminen? Eli häitä varten olen laihduttanut noin 3-4 kiloa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^^mieki mietin tuota laihduttamista, että onko se muutosta vai ei ja tulin siihen tulokseen että olkoon se paino jokaisen oma asia ja sitä ei lasketa ns. muutoksiin(meinaan sitä että joillakin se voi olla terveyden kannalta jopa ihan suotavaa). Jokatapuksessa mulla se ei ole ollut niin tarkoituksellista tässä ennen häitä.. painoa tullut alas kahden vaatekoon verran eli 10 kiloa vuodenvaihteesta. Tuskin tästäkään haittaa miehelleni on..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mun kauneus kyllä puhkeaa kukkaan tekotukalla, sen verran uskallan sanoa :girl_haha: Mulla on hirveen ohuet ja lättänät hiukset nimittäin, niille ei tehdä ihmeitä muulla kuin lisäkkeillä...

Kyllä ihmisiä on monenlaisia. Kaksi lyhyttukkaista ystävätärtäni menivät kumpikin naimisiin tahoillaan. Toinen sillä lyhyellä tukallaan itsensä näköisenä ja toinen irtotukalla "kruunattuna", ihan hyvin laitettu, mutta päälleliimatun näköinen.

Harmi ettei kaikilla ole pitkää ja paksua tukkaa, jotka sellaisen haluaisivat. Lisukkeiden käyttö aiheuttaa joskus hassuja tilanteita, kun ihmiset tottuu siihen että arkenakin voi olla tekohiukset päässä. Eräs naispuolinen työkaveri otti kerran ihan kiinni mun nutturasta, veti sitä niin että akan tekokynnet upposivat mun takaraivooni, ja aikansa nyhdettyään häkeltyneenä kysyi: onks tää oikeesti sun oma tukka!? ... :( No on se, ollut koko ikänsä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Useimmat morsiamet laihduttaa tai trimmaa kroppaansa ennen häitä. Jonkin tutkimuksen mukaan (koski brittejä) tuoreet rouvat myös lihoo jopa kymmenen kiloa naimisiin mentyään, lähinnä kai siksi että on oltu liian tiukalla kuurilla ja osa siksi, että tehdään häiden jälkeen muksut. Niin tai näin. Jojoilu ei ole hyvästä. Kantsii vissiin välttää liian äärimmäisiä elämäntapoja, olipa ne suuntaan tai toiseen. Kyllä se BMI valitettavasti kertoo, missä vaiheessa kilot rupeaa olemaan liian heviä shittiä elimistölle!

Mä oon häissäni just niin läski kuin arkenakin. Mun mies on nähny mut alasti ennen häitä ja hyvin oon kelvannu. Ajattelin kyllä hankkia kurveilleni entistä kuumemmat alushepenet. En muotoilevia kuitenkaan, ihan vaan uudet :D

Jos olisin mennyt kakskymppisenä naimisiin, olisin varmasti tehnyt kaikkeni saavuttaakseni barbien mittasuhteet ollakseni päivän prinsessa. Kolmekymppisenä jo tuntuis uppo-oudolta olla jotain muuta kuin normaalistikin on. Toki käyn laitattamassa ammattilaisella meikkini ja kampauksen, mutta runsas meikki on tavaramerkkini arkenakin -mulle on hemmottelua se, että joku toinen piirtää silmänrajaukseni ;)

Muokattu: , käyttäjä: Justiina77

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mä oon häissäni just niin läski kuin arkenakin. Mun mies on nähny mut alasti ennen häitä ja hyvin oon kelvannu. Ajattelin kyllä hankkia kurveilleni entistä kuumemmat alushepenet. En muotoilevia kuitenkaan, ihan vaan uudet :D

:girl_haha: huipusti sanottu. tuota mieltä minäkin just presiis. Tämä minun laihtuminen ei ole todellakaan ollut tarkoituksellista (sairastelut)mutta ei todellakaan pahastakaan.. liika kiloja on ja pysyy.. :girl_haha: sitäpaitsi..läskit on lepposia :girl_haha: enkä vielä takuulla lakoiden väliin häviä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aika vaikea tällainen kysymys... Geelikynnet olen nyt äippälomalla hommannut (töissäni ei saa sellaisia pitää ja aina olen niistä haaveillut) eli sellaiset on myös häissämme.

Silmälasit on, mutta juhlissa ym. en halua niitä pitää eli piilarit ajattelin hommata, kirkkaat sellaiset. Ja jos rusketus ei kesällä tartu, voi olla että turvaudun purkkirusketukseen (siis ei mitään överiä juttua).

Tukkaprojekti on mulla ikuisuusprojekti; tyyli on vaihtunut miljoona kertaa pitkästä aina muutaman sentin lyhyeen, kiharasta suoraan ja väri mustasta blondiin, punaista unohtamatta. Kampauksen = nutturan olen aina halunnut häihin, mutta raskauden jälkeisen hiustenlähdön vuoksi tukka lyheni aika radikaalisti tuossa viikko sitten. Mutta sellaisen clip-on-pidennyksen ajattelin nutturaa varten hommata, eikä mieskään ajatusta paheksunut (kun ensin selvitin, ettei kyseessä ole "pysyvä" pidennys, ei oikein pitänyt parin vuoden takaisesta pidennyksestäni).

Mutta sitten se hiusten väri... ELi oma väri on sellainen maantien harmaa, juurikasvusta päätellen. Blondi olin vielä viime kesänä, syksyllä halusin jotain muuta ja värjäsin hiukset punertavanruskeaksi. Nyt kesä tulossa ja vaalea alkaisi taas kiinnostaa ja nyt hiuksiin laitettiinkin vaaleita raitoja. Mutta kova mietintä onkin nyt päällä, että mikä väri on se minun värini?!?!?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakin täytyy vähän iholle saada väriä, olen niin kalpea muuten, että näytän joidenkin kavereiden vieressä melkein valkoiselta kuvissa (kaverit ovat olleet tuolloin ihan normaalin värisiä eikä ruskettuneita). Onneksi kohta lähtö egyptiin ja ehkä sitä ehtii vielä kesälläkin ottaa vähän arskaa. Jos kasvoilta tms. väriä kuitenkin ehtii kadota niin ruiskurusketukseen korjaamaan nämä kohdat tai sit jos pystyy niin ihan rusketusvoiteella (mulla ei väri tartu millään kasvoihin eikä kaulaan ja lähtee todella nopeasti rintamuksesta vaalenemaan, muualla pysyykin oikein hyvin :girl_smile: )

Hiukset olen värjännyt jo aikasemmin vaaleiksi, mutta nyt minulla on pieni probleema mitä teen niitten kanssa. Oikea väri jonkin asteinen ruskea. Häissä tulee olemaan joko ruskeat tai vaaleat saa nyt nähdä. En osaa päättää kun nämä on nyt vähän ongelmalliset kun on juurikasvua ja varmaan 3 eri vaaleata, mutta ei siitä sen enempää täällä.

Tekokynnet tulee kynsiteipeillä kun varsinkin etusormen kynsi ei vaan kasva kauniiksi, mut kyllä saan kasvatettu ihan kauniiksi jolloin ne voisi lakata jollain nätillä värillä ja laittaa muutaman koristeen/koristekuvion.

Hiustenpidennykset tulee. 1. koska hiukseni ovat niin ohuet 2. vaikka hiukseni ovat pitkät niin laitan kiharat ja ne lyhentävät kyllä aika radikaalisesti ja haluan, että hiukseni ylttää kiharinakin ainakin yhtä pitkällle kuin suorina.

Ripsipidennykset jos en saa niitä halvalla niin muuten sitten ihan tupsut, jotka kuuluvat meikkin hintaan.

Pedikyyri vain siinä tapauksessa jos avoimet kengät (varpaan kynnet ihan karseen näköset ja en osaa leikellä niitä mitenkään kauniisti)

Mietin aikasemmin myös hampaan valkaisua ja olisin saanutkin sen halvalla ystävän kautta, mutta tulin siihen tulokseen, että tuskin tarvin ku en ikinä hymyile niin, että hampaat näkyy (minun kasvoilleni ei vaan sovi sellainen hymy :girl_haha: )

En kyllä mitään tatuointejani peitä vaikka kummatkin näkyy puvun kanssa. Ne on osa mua, mutta jokainen tehköön niiden kohdal kuinka haluaa. Kyllä sen ymmärtää jos ei puvun kanssa oikein sovi

Enkä myöskään vaihtaisi silmieni väriä koska olisi vähän outoa nähdä itsensä eri värisissä silmissä sitten joskus myöhemmin, mutta jos käytät useamminkin ruskeita piilareita niin miksei, mutta taas toisaalta eikös kuitenkin silmät ole sielunpeili. Kuitenkin teet kuten parhaaksi katsot ja mikä tuntuu omalta, joten tästä mun mieleipiteestäni ei nyt tarvitse välittää muutanhan itsekin ihoni väriä koska katson sen parhaaksi itselleni koska en haluaisi nähdä sellaista hääkuvaa itsestäni jossa näytän ihan lakanalta muiden vieressä.

Muokattu: , käyttäjä: michie

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Mä mietin tota samaa värillisten piilareitten kohdalla. Jotenkin silmät on itelle niin tärkeät, että tuntuisi varmasti todella oudolta tuijotella vihkimisessä väärän värisiä silmiä.

Minulle tulee tekoripset ja korsetti puvun alle, mutta niitä käytän muutenkin, joten en tunne muokkaavani itseäni. Pari lisäkekiehkuraa saattaa tukkaan tulla, jos värjääminen ei monen vuoden mustasta blondiksi onnistu. Elikäs aika aitona mennään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee ripsipidennykset, koska mun silmät on niin herkät, ettei ne oikein kestä ripsiväriä. Lisäsyy on se, että olen herkkä piilareillekin (jotka haluan ehdottomasti laittaa), joten pidennykset toivon mukaan eivät lisää piilareiden aiheuttamaa silmien kutinaa... :/ Sen lisäksi ajattelin valkaista hampaat, koska ne ovat tosi keltaiset. Korsetti tai korseletti tulee puvun alle, mutta se on mun mielestä periaatteessa itsestäänselvyys (ainakin ollut mulle koko ajan). Muuta ei tuu mieleen, niin tai no kampaukseen tulee valkki, koska ei mun hiuksista isoa niskanutturaa ilman sellaista saa millään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tavallisessa elämässä laittautumisskaalani vaihtelee suihkupuhtaasta täyteen esiintymismeikkiin. Hääpäivänä ajattelin kokeilla sitä lookia, jota harvemmin käytän: vain kohtuullisesti meikkiä, ei edes välttämättä irtoripsiä :girl_impossible: . Tavoitteena on olla itseni näköinen mutta huoliteltu.

Sitä vielä aprikoin, jätänkö lasit päähän vai pistänkö piilarit. Lasit päässä olen enemmän oma itseni -- ja kun pukukaan ei ole valkoinen, niin silmälasinsangat eivät erotu räikeinä kokonaisuudesta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tavallisessa elämässä laittautumisskaalani vaihtelee suihkupuhtaasta täyteen esiintymismeikkiin.

Sama täällä, mutta ajattelin pitää melko samaa linjaa häissä. Kohtuu tumma silmämeikki ja luonnolliset huulet. Piilarit laitan, sillä niitä pidän yleensä usein. Ripsienpidennyksen olen varannut myös, stressin myötä osa ripsistä on kadonnut ja haluan ne takaisin :girl_haha:

Solariumissa aion käydä, sillä haluan hieman pohjaväriä iholle ennen matka (viimeksi tuli melko hurja aurinkoihottuma), jos vaikka auttaisi tähän ihottumaan.

Kauniit kynnet ja varpaat tulevat myös!

Hampaiden valkaisu on vielä mietinnän alla, sillä kovana kahvin juojana hampaat ovat melko keltaiset. :girl_haha:

edit: kirjoitusvirheitä

Muokattu: , käyttäjä: E&J 2010

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitatan itselleni hiuspidennykset, osaltaan sen vuoksi, että YO lakki näyttää minulla paremmalta pitkillä hiuksilla. YO juhlani ovat siis noin viikko ennen häitä. LIsäksi kampaus mistä haaveilen onnistuu paremmin jos on pidemmät hiukset. Rakenne kynsiä tmv en laita, sillä omat kynteni ovat niin hyvässä kunnossa, viilailen ja lakkailen niitä vain juhlaan. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rakennekynnet laitan, ne onkin ainoat joista olen pidemmän aikaa haaveillut ja tuntuu ihanalta saada ne just hääpäiväksi. Haluan myös, että sormuskuvissa mulla on nätit kynnet :) Mutta muuten mennään ilman lisäyksiä, meikki saa olla upea ja tavallista huolellisemmin tehty ja hiukset laitettu, mutta ei mitään sen kummempaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

aika radikaaleja suunnitelmia. mä en kyllä meinaa muuttaa itteäni vaan häiden takia... mulle häät on juhla jossa kaks yhdisyvää perhettä juhlii yhdessä ja toivottaa meille onnellista tulevaisuutta. tottakai aioin laittautua kauniiksi, niinkun kaikkiin juhliin (näihin vähän enemmän koska olen juhlien keskipisteenä sulhoni kanssa), mutta se on kuitenkin sivuseikka. pääasia että sanotaan tahdon :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä haluaisin myös nätit kynnet häihini. Mutta vierastan ajatusta geelikynsistä tai tekokynsistä. Viihdyn lyhyissä kynsissä mutta kynteni eivät ole järin hyväkuntoiset. Ehkäpä teetän vain manikyyrin jossa kynnet viilataan nätin muotoisiksia ja rasvailen ahkeraan kuivia käsiäni ennen häitä ja kynsiin huolellinen ja luonnollinen lakkaus.

Kuorinnat teen vartalolle ja kasvoille kuten normaalistikin. Ehkä viinanhakureissun yhteydessä voisin ottaa jonkun kasvohoidon. Tai sitten sen manikyyrin :)

Minä tykkään meikata muutenkin joten meikki tuskin minusta kovin oudon näköistä tekee. Ehkä haen sellaista luonnollista lookia mutta laittaisin muutamat irtoripsitupsut ulkonurkkiin. Silmäni ovat aika syvällä päässä ja en vielä sellaiseen luomiväriin pohjustuksineen ole törmännyt, joka kestäisi kerääntymättä luomivakoon. Ripsetkin ottavat kiinni kulmaluuhun joten ripsarista tuppaa myös jäämään ikävät jäljet.

Hiukseni ovat ehkä hieman alle hartiamitan häiden aikaan, siitä varmasti saa jonkinlaisen kampauksen aikaisiksi. Onneksi hiusta on vielä suht reilusti vaikkei mikään paksu pehko olekaan (ohut hiuslaatu). Värjäyskierteessä olen jo joten ei kai auta kuin värjäyttää juurikasvua pois/laittattaa raitoja tms.

Muuten en ajatellut itseäni juuri muuttaa. Aurinkoa otan jos otan, kaipa sitä kesän aikana tarttuu kun häät elokuussa. En kuitenkaan ole mikään himo auringonpalvoja. Toivon että kesän aikana aika rankasti atooppinen ihonikin rauhoittuisi eikä olisi ihottumaa kaulassa,silmäluomissa,kyynärtaipeissa ym ym.

Viime aikoina on alkanut selkääni tulla finnejäkin...jännä juttu koska olen tosiaan kuivaihoinen. Liekö ihohuokoset jotenkin tukkeessa tjsp.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hiustenpidennyksen otan, tosin sellainen mulla on muutenkin kerran vuodessa. Rakennekynnet ja ripsiin hieman pituutta. Piilarit laitan myös, mutta niitäkin tulee käytettyä muutenkin. Silmienväriä en kyllä lähde muuttamaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kesää varten käyn aina keväisin solariumissa, niin siis nytkin, kun häät ovat heinäkuun lopulla. Geelikynsistä en ole vielä varma, omat kynteni eivät ole järin kauniit. Meikki ja kampaus tulevat olemaan todella luonnolliset, hampaat tahtoisin laservalkaista muutenkin, häät olisivat siihen hyvä "tekosyy". Pannullinen kahvia päivässä ja purentavika vain eivät ole oikein hyvä yhdistelmä valkaisun kanssa... Ja onhan se kyllä melko tyyristäkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään