Guest camotar

Kuinka paljon muutat itseäsi häitä varten?

177 viestiä aiheessa

Tarkoitus ei ole juurikaan muuttaa itseäni ennen häitä. Tietenkin olisi mukavaa kiinteytyä hieman tuosta ja tästä ja vaikka parista muustakin kohdasta, mutta eipä ne nytkään miestäni haittaa niin miksi sitten vuoden päästä. Oman itseni takia sen sijaan olen jo useamman kuukauden pyrkinyt kiinteyttämään itseäni ja siinä myös onnistunut. Ehkä siis vielä "hieman" kun tässä kuitenkin on aikaa.

Käyn tietenkin kampaajalla ja meikissä, mutta hiuksia ei värjätä. Kynnet ehkä laitatan, elleivät ne suostu taas kasvamaan. Omistan kunnon nakkisormet, joten pitkät kynnet tekisivät niille ihmeitä. Minkäänlaista tekorusketusta en suostu ottamaan, mutta kai sitä täytyy ensi kesä viettää auringossa, sillä mieheni ruskettuu todella helposti. Ei olisi kiva seistä kalkkilaivan kapteenina hyvin ruskettuneen miehen rinnalla hääkuvissamme.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tästä juuri puhuimmekin kaason kanssa. Kauhistelin että juuri ennen kosintaa nirhasin tukkani lyhyeksi. En ole koskaan omistanut pitkiä hiuksia vaan pääasiassa hiukset ovat ollet joko melko lyhyet tai sitten polkkatukka. Mietin sitten kuumeisesti että kuinka paljon kerkeän kasvattamaan hiuksia ennen häitä. Kaasoni sitten vain sanoin että olenko se enää minä ja oma persoonani jos muutan oman räväkän tukkani niin että siellä on tyyliin viisi kiloa pidennyksiä ja muuta tavaraa. Jäin tätä asiaa sitten miettimään. Jos rakas kampaajani tai sitten kampaaja veljeni keksii minulle hienon idean lyhyisiin hiuksiin, niin hyvä =)

Muuten varmaan joku hillitty meikki, joka näyttää minulta ja kynsiin varmaan joku ihan perus ranskalainen manikyyri. Työn puolesta kun ei muutenkaan voi pitää tekokynsiä niin enpä nää järkeä niitä sitten häihin ottaa. Ehkä hieman ripsiin voisi laittaa jotain timantteja tai jotain semmoista pientä. Pääasia että sulhanen tunnistaa kun saavun paikalle kirkkoon :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Enpä usko että suurempia muutoksia tulee. Jonkun ihoa kirkastavan "puhdistuskuurin" ruokavaliolla voisin tehdä pari viikkoa - kuukausi ennen häitä, mutta sellaisia harrastan muutenkin aina silloin tällöin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eipä tule kovin suuria muutoksia, parissa ihonpuhdistuksessa voisin käydä ennen häitä ja kynnet laitattaa ja that's it. Kampaukseenkaan tuskin tarvitsee lisähiuksia, kun omat on niin pitkät. Laihdutukselle ei tarvetta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rakennekynnet tulee, juurikin siitä syystä että käsiä katsellaan hääpäivänä paljon, ja kynteni ovat ohuet liuskoittuvat eivätkä näin ollen suostu kasvamaan pituutta. Kampaajalla käyn hakemassa väriä tukkaan, mutta se ei ole meidän parisuhteen aikana koskaan luonnon värisensä ollutkaan. Tukka on kasvatusprojektissa jo melko hyvällä mallilla, aloitin hiusten kasvattamisen noin vuosi ennen kosintaa, joten häitä varten en tätä tee, se vaan sattui sopivasti. :) Ja häämeikkin lisätään irtoripsiä, mitä juhlissa olen toisinaan käyttänyt ennenkin. Joten, aikalailla omalla tyylillä mennään. Pientä viilausta sieltä täältä, muttei mitään sellaista mitä ei jo muutenkin olisi tehty.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ole ajatellut muuttaa ulkonäköön liittyviä asioita itsessäni kovinkaan "keinotekoisin keinoin" hääpäivää varten. Ripsenpidennyksiä en kaipaa ja omat kynnetkin näyttävät siististi lakattuina tarpeeksi hyvältä. Hiuksia kasvatan hieman kampausta varten ja pientä kiinteytymistä olisi toiveissa saada aikaan vartalolle. Kasvohoidossa varmaan käyn vähän ennen häitä. Aika luomuna siis mennään. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eiköhän tuota tule tehtyä suunnilleen kaikki mahdollinen. Akryylikynnet ja hiuspidennykset jne. ei kyllä kuulu siihen, mutta sillä mitä itseltä löytyy niin kaikkea muokataan. Väriä päähän, kampausta, meikkiä, kynsilakkaa..

Ei oo kuitenkaan kiva näyttää hääpäivänään samalta kuin kotona, eli täydessä siivous ja kohta-sattuu-lapsilla-sotkuvahinko valmiudessa olevalta :D Aina ihmisten ilmoilla siis oon naturelli, ovesta ulos mennessä vaan katson hieman puhtaamman paidan päälleni, koska kotona käytän kaikkia maalitahraisia ja muutoinkin pinttyneitä vaatteita näitä vahinkoja ennakoiden. Tukkakin on aina yötäpäivää nutturalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluan näyttää hääpäivänä edelleen ehdottomasti omalta itseltäni! Haluan kauniin mutta luonnollisen meikin ja kampauksen ja sen lisäksi ihon ja kynnet hyvään kuntoon, mutta rahatilanteesta riippuen luultavasti vain kotikonstein. Irtoripsiä, rakennekynsiä ja muita lisäkkeitä ei ole suunnitelmissa ottaa. En sinänsä tuomitse muiden kaunistautumista, kunhan kuvasta tunnistaa samaksi tyypiksi ja homma on hauskaa eikä tunnu tympeältä ja rahaa vievältä pakolta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Todennäköisesti otan ripsien pidennykset ennen häitä, mutta ne on ollut mulla ennenkin että silti näytän omalta itseltäni. Enkä mitään superpitkiä ripsiä vaan "luonnolliset". Oon mä kevyttä ruiskurusketustakin miettinyt, koska häät on talvella eikä siis oo yhtään rusketusta. Muuten kyllä luonnollinen meikki ja ranskalainen manikyyri ja hiuksiin toki väri- ja hääkampaus, mutta niin että näytän omalta itseltäni.

Ihoa oon hoitanut jo nyt extra hyvin ja toivon että iho hehkuu virheettömänä hääpäivänä..

Muokattu: , käyttäjä: avista

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ripsienpidennykset aion ottaa ehdottomasti, oon halunnu niitä jo pitkän aikaa, niin nyt on vihdoin tarpeeks hyvä syy. Muuten mennään varmaan ihan normaalisti. Tosin nyt kun rusketuksista luin, niin ehkä pitäis harkita. Oon tosi kalpee aina, niin ihan kuviakin ajatellen ois kiva kun ois vähän väriä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla oli vaan rakennekynnet koska sormeni on niin järkyn paksut nakit että kynsillä sai hieman pidempää ja oikein muotoiltuna kapeampaa vaikutelmaa, kun niitä sormia piti sattuneesta syystä esitellä :)

Omat hiukset niin pitkät että pidennyksiä ei tarvittu, vyötärölle silloin. Ripset olisin voinut harkita kaittavani siis pidennyksellä, mutta ei vaan ollut aikaa ja enää siinä vaiheessa rahaakaan, omat ripseni ovat kyllä hyvät ja tosi kaarevat ilman mitään taivuttelujakaan. Vahaukseen haaveilin meneväni, mutta häveliäisyyssyistä jätin väliin, joo ne vahaajat näkee kyllä kaikkea, mut juu itse hoidin hommat ;)

Normit tyvivärit ym kulmien etc värit ihan itse laitoin niinkun yleensäkin, eli perustyylini mukaisesti. Meikit oli väreihini sopivat ja hillityn tyylikkäät ei mitään ylilyöntejä. En rusketu enkä pidä rusketuksesta ja koska ihoni on todella vaalea ja ihan nätin värinen niin en edes ajatellut mitää ruisku rusketusta mieheni kyllä kävi ottamassa kevyen päivetyksen. Ymmärrän kyllä että kuvissa ja tärkeänä päivänä haluaa olla edustava mutta että oikeasti muuttaa tarkoituksella itsensä ihan erinäköiseksi...no joo jos haluaa niin mikäs siinä, itse halusin näyttää itseltäni ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä halusin näyttää itseltäni.

En arkena meikkaa, juhliinkin laitan vaan ripsaria ja huulikiiltoa. Häämeikki oli siis neutraali ja "väritön" mutta siisti ja juhlava. Silmälasitkin pidin kun en piilareita ole ikinä kokeillu. Hiukset vapaana sekalaisena kiharana, ystäväkampaaja halus vähän värjätä, tai lähinnä vaan vähän sävyttää. Mitään kynsiä en todellakaan edes miettiny. Omaksi onnekseni rusketun tosi helposti, eli sen suhteenkaan ei tarvinnu mitään miettiä.

MUOKS: Kirotushärö.

Muokattu: , käyttäjä: NeNNi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä haluaisin laihduttaa sen 5kg, mutta on näemma tosi vaikeaa sen kanssa. Muutoin aion kesäksi valkaista hampaat ja varmaan tekoripset laitetaan, koska meikäläisellä on sellaiset possun ripset eli lyhyet ja vaaleat :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni suunnitelmissa kanssa tuo hampaiden valkaisu. Ei nyt mitään Ridge Forresteria vaan kevyt valkaisu että on lähempänä puvun väriä kuin tee kuppia :D Meillä on syksyllä häät niin uskoisin saavani kesällä väriä, kunhan muistaa olla olkaimettomalla paidalla aina ulkona :) Onhan se ihanaa vähän pieniä juttuja panostaa, mutta en usko myöskään isompia muutoksia tekeväni esim. hiusvärin tai muun selkeästi huomattavan seikan kohdalla. Voi kun pääsisi jo kokeileen hääkampauksia ja näkisi kokonaisuuden itsensä morsiamena :girl_pinkglassesf:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hmm 'muutan' itseäni laittamalla geelikynnet, tekoripset, hiustenpidennykset, hampaiden valkaisun sekä tietysti rusketuksen ;)  muutoksista huolimatta tulen kuitenkin näyttämään aika lailla samalta, sillä tykkään muutenkin laittaa itseäni... :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kestoripset aion laittaa jo ennen häitä, oon haaveillut jo pitkään.

Rusketus saanee olla se, mitä kesän aikana tarttuu (häät syksyllä).

Paino putoaa muutenkin koko ajan, eli en erikseen joudu häitä varten laihduttamaan.

Tukkaa laitetaan todennäköisesti lisää, sitä on jo nyt paaljon ihan omasta takaa mutta haluan enemmän! :D

Kynnet on hyvät omasta takaa, ja hampaat.. no suukaluston vois kokonaan pistää uusiksi, ei ole mun vahvin puoli todellakaan. Valkaistakaan ei oikein voi, kun on paikkoja niin paljon, mitkä sävytetty tietysti oman hammasluun mukaan. Että jollei tahdo tuplata budjettia morsmaikun posliinikuorten takia, niin saa olla tuollaisenaan.

 

Niin, että ripsiä & tukkaa siis lisää. Toki myös meikki ym. normaalit :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee kynsiin jotain pientä lisää, joko geelaus tai sit vaan koristelu ammattilaisella. Hiuksia mulla on omasta takaa puoleen selkään, joten lisäkettä tuskin haluan, kampaus tulee tietenkin. Väri laitetaan hiuksiin viikkoa ennen kampaajaa. Meikkiä käytän joka päivä, joten sitä laitetaan myös häihin ammattilaisen toimesta hillitysti. Rusketus ehdottomasti, että iho hehkuu. Ripset mulla on luonnostaan pitkät, joten pidennyksiä ei tule. Niitä kerran testattu ja ne saivat omat ripseni niin karmeiks, että ei kiitos. Eli aika perusmeiningillä mennään. Laihduttaa ei tarttee, mutta lihottaa voisin 5kg, jos se vaan onnistuu 2,5 kuukaudessa... :girl_mad:

Muokattu: , käyttäjä: JennyH

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Sama täällä, lihottaa pitäisi minunkin. Aikaa toki on minulle suotu enemmän, mutta kun ei tunnu mikään jäävän mihinkään vaikka kuinka paljon söisi.

 

Itse ajattelin kasvattaa lettiäni, kun en ole ikinä pitkää au naturel tukkamuotia omistanut. Hyvä sitten astua rouva-elämään ilman ns. rouva-tukkaa. :D

Mutta se, että mitenkä kerkeän niin pitkäksi kasvattamaan, kun lähtökohta on jo itseksiään hyvin lyhykäinen. :<

Hiuksiani en ajatellut värjääväni, sillä sain juuri kasvatettua pois edellisen värini. Joku ihme elovena-villitys aiheutti tämän ajatuksen, että pitää olla pitkä oman värinen tukka sitten kun naimisiin mennään!  :lol:

Suorastaan yllätyin, kun odotin värini olevan perus "ei minkäänvärinen" / valko(hopean)harmaa tyvikasvun perusteella, mutta sieltä paljastuikin rotupuhdas, vaaleanruskea väri. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En paljoakaan.

 

Juhliin mennessä meikkaan ja laitan hiukset aina kunnolla, nyt homman vaan tekevät ammattilaiset. Rakennekynnet tosin laitan, vaikka normaalisti en kynsille tee mitää, joten tämä on ainoa selkeä muutos mulla.

 

Suihkurusketusta ja hampaiden valkaisua mietin, mutta ajattelin tosiaan etten viitsi liikaa lähteä itseäni muuttamaan. Myös budjetti hieman jarrutti näitä muutoksia ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hiuksia on pidennettävä, koska haluan sellaisen kampauksen, jota ei lyhyillä hiuksilla saa, ja en millään ehdi kasvattaa hiuksia tarvittavan paljon. Onneksi on keksitty hiustenpidennys! Tosin olisin voinut kokeilla hiustenpidennystä ilman häitäkin.

 

Sitten tulee meikki, mutta meikkaan normaalistikin. Ei tekoripsiä eikä varmaan tekokynsiä.

 

Eipä minulla oikeastaan ole tarvetta muuttaa itseäni, paitsi hääkampauksen takia tarvitsen lisää pituutta hiuksiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tulee hiustenpidennys, geelikynnet ja hieman väriä kalmankalpeaan ihooni suihkurusteuksen avulla.

 

Kaikkea nuita teen aika-ajoin muutenkin, joten tuskin tulee kenellekään yllätyksenä tai, että morisan näyttäisi "vieraalta".

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainoa, mita olen suunnitellut, on rakennekynnet. Sinansa en ole asiasta kovin innostunut, mutta kun omat kynnet on niin huonolaatuiset, ja olisi kiva kuvien ja sormusesittelyjen takia olla siistit ja saman pituiset kynnet! Suomessa noiden kynsien laitto ja huollatus vaan maksaa niin maltaita, kun asuinmaassani maksaa n. neljasosan siita...Niin vahan pihittaa. 

 

Muoks. Tuo olisi siis ainoa asia, jota ei muutoin koskaan ole. Hiuksiani olen varjannyt viimeiset 15 vuotta ellen ylikin, ja meikkia seka piilareita kaytan muutenkin. 

Muokattu: , käyttäjä: Roslin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee:

-Ripsipidennykset, jotka sinällään ei mua muuta tai ole outoa, koska mulla on ollut ne ennenkin ihan "arkikäytössä".

-Kampauksen tueksi muutamat klipsipidennykset, ihan vaan kampausta tuuhentamaan ja pituutta tuomaan, en usko että kukaan edes huomaa muutosta, koska omakin tukka on jo niin pitkä.

-Rakennekynnet, ne nyt on varmaa ainoa "uusi ja outo" asia mussa...

 

Muutoin meikin pyydän melko omannäköisenä, jollaista käytän muutoinkin laittautuneena ollessani.

Rusketusta en tarvi, kun rusketun muutenkin niin helposti, että nyt jo saanut Suomen kesässä mukavasti väriä pintaan. .En halua olla minkään purkkirusketuksen värinen tai ota riskiä että suihkurusketus jää raidalliseksi, tms...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mahdollisimman luonnollisena mennään. Jos jotain lisäkkeitä tulee, niin ripset. Meikki kuitenkin tulee olemaan hyvin "vaatimaton", kunnon pohja ja sit ehkä vaan rajaukset. Ripsillä sais kivasti tehostettua katsetta. :) 

Mennään talvella naimisiin, mutta mihinkään rusketuksiin en ryhdy, kun en kesälläkään rusketu sit millään. Näyttäisin vaan oudolta ruskettuneena. :D Omat kynnetkin kasvaa sen verran hyvin, et eiköhän niistäkin saada juhlaan kelvolliset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään