Jump to content
Naimisiin.info

kaason kampaus


xx

Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Itse ajattelin maksaa kaasolle sekä kampauksen että meikin. Olen suunnitellut, että menemme häitä edeltävänä iltana kaason kanssa kahdestaan yöksi hotelliin ja kampaaja-meikkaaja (tuttu ammattilainen) tulee sitten sinne aamulla laittamaan meidät molemmat. Tai jos tekee aikataulujen kanssa tiukkaa, niin sitten pyydetään eräs ystävä tekemään kaason kampaus.

Olin itse pari vuotta sitten kaasona kaasolleni ja silloin minä maksoin morsiamen meikin häälahjana (kampauksen hän sai lahjana toiselta ystävältään). Silloin oli samat tutut tekemässä ja meillä oli molemmilla aivan ihanat kampaukset ja meikit.

Link to comment
Share on other sites

en muista olenko jo vastannut kun mua vaivaa melko paha emmental näin häiden alla :lol: mutta, me maksamme kahdelle kaasolle meikin ja kampauksen, sekä puvut(tulevat vuokralle) bestmanin saketin maksamme myös. kaasot ovat molemmat siskojani ja toinen opiskelee. olisi ollut aika kohtuutonta jos olisi joutunut pienestä budjetistaan itse kustantamaan. ja itse tykkään et menee tällai, saadaan kaikki kolme nauttia hemmottelusta ;) pientä luksusta elämään :lol:

hommattiin silti kiitoslahjat kaikille.

Link to comment
Share on other sites

Me maksetaan kahdelle kaasolleni kampaukset. Ikäänkuin kiitoksena polttareiden järjestelyistä yms. Minusta se on myös taatusti ihana tapa aloittaa hääpäivä yhdessä parhaiden ystävien kanssa istua hemmoteltavana kampaajalla. Kaasot itse halusivat myös ammattilaisen tekemän meikin ja sen maksavat itse.

Link to comment
Share on other sites

Guest Vieras_Diipadaapa_*

Me maksoimme kaasojeni hameet ja maksamme kampaukset. Kengät ja meikit saavat itse hommata. Lisäksi olemme hankkineet heille vielä pienet kiitoslahjat. Ja sama juttu bestmanien kohdalla, maksamme frakkien vuokrat ja annamme pienet kiitoslahjat.

Link to comment
Share on other sites

Meillä samat suunnitelmat kuin usealla muullakin eli kustannamme kaasojen (2) kampaukset. On kivaa mennä yhdessä hemmoteltavaksi aamutuimaan. Sitten tulemme kotiini, missä tuttu tyttö tekee mulle meikin; tuttavahintaan on lupautunut tekemään meikit myös kaasoille, mikäli he haluavat. Meikin kaasot kustavat itse kuten myös vaatteensa. Heidät tuntien kaapeista löytyykin jo monenmoista isoihin juhliin sopivaa :), jolleivät halua uusia vaatteita hankkia (luultavasti haluavat, koska intoilevat puvuistaan jo nyt :D ).

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

En ajatellut maksaa kaason kampausta. Muutenkaan kaasoni ei joudu "raatamaan" häittemme eteen, sillä teen itse (suurin osa jo tehtynäkin) ne vähät askartelut mitä on tulossa ja ohjelmassa ei ole mitään juontotehtäviä jne.. Hänen tehtäviinsä kuuluu lähinnä seistä kirkossa edessä ja avustaa kimpun kanssa.

Link to comment
Share on other sites

Ollessani aikoinaan ystäväni kaasona hän tarjoutui maksamaan minun kampaukseni. Kampaajalle mentiin sitten yhdessä aamulla ja morsiammen ollessa laitettavana, minä kävin hakemassa meille kaupasta herkkuja. Minusta tuo oli tosi kiva tapa aloittaa jännittävä hääpäivä. Itse en silloin osannut ollenkaan odottaa, että morsian kustantaisi minulle kampauksen, mutta tietenkin suostuin kun hän sitä ehdotti.

Nyt kun olen itse liittymässä rouvakerhoon ja tämä samainen ystävä on puolestaan minun kaasoni, pidän jonkinlaisena itsestäänselvyytenä, että vuorostani maksan hänen kampauksensa. Mutta tuohon diiliinhän kuuluu myös se, että saamme viettää mukavan hemmotteluaamun yhdessä ja että hän on paikalla rauhoittamassa minun (tunnetusti suurta draamaa kehittäviä) hermojani :girl_smile:

Eli en odota kaikkien toimivan näin, mutta omalla kohdallani homma menee tavallaan jo vanhan kaavan mukaan. Puvut ja meikit kaaso hommaa itse. Joskin ihastuttuaan erääseen pukuni sävytettyyn yksityiskohtaan, kaaso yrittää nyt etsiä itselleen pukua jossa olisi samaa väriä (olkoon miten jenkkileffahömpötystä tahansa ;) ), mutta se on hänen asiansa. Minä en tule hänen asuvalintaansa puuttumaan. Tuo kampausjuttu on kai minulle vaan yksi tapa osoittaa, kuinka paljon arvostan hänen tukeaan koko tämän hässäkän aikana. :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Minimorsio

Minä maksan kaason kampauksen ja meikin myös. Pukua en maksa, mutta sen suhteen en myöskään esitä mitään erityistoiveita, joten hän voi puolestani käyttää jotain, jonka jo omistaa. Ajattelin tarjota meikin myös äidilleni ja ihanalle anopilleni, he niin harvoin pääsevät kaunistautumaan ja eivät taatusti tulisi itse meikkaajaa tilanneeksi. Tosin pitää vähän miettiä miten meidän budjetti venyy ja paukkuu... Toisaalta olen päättänyt nämä jutut jo heti sen jälkeen kun kosinta tuli, joten ne on laskettu mukaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Minä maksoin kaasoni kampauksen. Kaaso oli mukanani kampaajalla, joten oli mielestäni kohtuullista, että hän sai oman kampauksensa lahjaksi. Kampaajalta oli sitten hyvä jatkaa kotiin pukeutumaan. Toki kaasolle on suunnitelmissa ihan erillinen kiitoslahjakin tukena olemisesta ja paneutumisesta järjestelyihin.

Link to comment
Share on other sites

Mulla on 3 kaasoa, joten menisin kyllä vararikkoon jos heille kaikille alkaisin kustantamaan kampauksia ja muita. Eivätkä edes ole sellaisia jotka välttämättä haluavat edes kampaamokampausta itselleen enkä sellaista kyllä ala vaatimaan. En muutenkaan aio esittää mitään vaatimuksia heidän pukeutumiseensa yms. liittyen, joten kukin heistä saa tehdä niin kuin itse parhaaksi näkee :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...