pampam

Ensimmäinen posti uudella nimellä

283 posts in this topic

Appiukko lähetti valokuva-cd:n. Häät lauantaina, tuli seuraavana tiistaina.

Taisi olla hääkuvien koevedokset, jotka tuli uudella nimellä ensimmäisenä. Pari viikkoa häiden jälkeen tulivat.

Eka uusi kortti ei ole ollut Kela-kortti. Sitä ei ole kuulunut vieläkään, vaikka nimenvaihdoksesta on jo toista kuukautta ja väestörekisterissä on uudet tiedot, eikä mulla ole kuvallista kela-korttia. Uusi kortti oli Ykkösbonus-kortti, joka tuli tosi nopeasti tilauksen jälkeen.

Meille tuli yhteinen kutsu mun serkun konfirmaatioon :)

Mulle ei ole tullut kuin laskuja. <_<

Ei edes sitä kela-korttia. Millon sen pitäisi tulla?

Töistä tuli tilinauha uudelle nimellä jo ennen häitä :lol: Siitä seuraavat sitten häiden jälkeen taisivat olla Kela-kortti ja muutama lasku paikoista, joinne olin ennakoivasti jo antanut uuden nimen. Nyt ei ole kuin kolme viikkoa häistä, mutta melkein kaikki tulee jo uudella nimellä. Tehokas tämä Suomen väestörekisterijärjestelmä, kun Ranskassa pitäisi nytkin ilmoitella joka paikkaan yksitellen ja erikseen.

Tänään, kaksi viikkoa häiden jälkeen tuli eka posti uudella nimellä. Toisin kuin monilla muilla, mulla ehti Kela-kortin sijaan eurooppalainen sairaanhoitokortti ekaks.

Mulla oli sama juttu kuin Jaimeella eli eurooppalainen sairaanhoitokortti tuli ennen kela-korttia ja tämä eka tuli siis häämatkan aikana eli kahden viikon sisään häistä.

SAimme onnittelukortin ennen häitä ja siinä luki jo uusi nimeni. Sen jälkeen on tullut vaikka mitä postia mm. kela-kortti, mutta se tuli vasta 2vkon päästä häistä.

Ensimmäinen posti uudella nimellä oli palkkalaskelma :)

Eka postiluukusta kolahtanut posti uudella nimellä oli Tukholman maratonin ilmoittautumismaksu. Se tuli jo vuoden 2008 puolella. Häitä juhlittiin helmikuussa 2009 ja maraton juostaan toukokuun lopulla:)

häämatkan jälkeen oli paljon postia, mutta vain parissa oli uusi nimi. kela-kortissa ja ystävältä tulleessa onnittelukortissa.

valokuvaajan lasku tuli tänään molempien nimellä :D

Ensimmäinen posti uudella nimellä oli uusi työvuorolista päivää ennen vihkimistä. Olivat ajatelleet ennakoida :)

Sukunimi ei oo vielä edes vaihtunu (vasta toukokuussa), mutta lennot elokuulle piti varata tulevalla nimellä. Onneksi muistettiin ottaa asia huomioon, nimenmuutos lippuun maksaa 100e :hysteric: Pitää vaan nyt sitten muistaa sanoa papille se nimi mikä lippua varatessa laitettiin, ei passaa mieli muuttua :girl_sigh:

Kelakortti. Palattiin matkalta ja kelakortti oli uudella nimellä odottamassa.

Minullepas ei tullytkaan ekana Kela-kortti :). Oltiin käyty jättämässä S-ryhmän jäsenhakemuslappu pari viikkoa sitten ja sovittu, että myyjä kirjoittaa lappuun, että nimi vaihtuu 25. päivä. Tämä siis siksi, että jos kortit lähetetään vasta sen jälkeen, ei heti tarvitsisi hankkia taas uutta korttia uuden nimen takia. Tänään sitten tuli uusi, siis varsinainen eikä väliaikainen kortti postissa ja sekä kortissa että kirjekuoressa luki uusi nimeni.

Kelakortti se ensimmäisenä saapui uudella nimellä :girl_smile:

Koulusta uusi opiskelijakortti tuli tänään vaikka häät on vasta viikonloppuna :girl_smile:

Virkatodistus heti seuraavaan tiistaina, koska olin sen tilannut isännöitsijätoimistoa varten. Muuten eka posti taisi olla Kela-kortti...oli tullut häämatkamme aikana, sekä Ykkösbonuskortti, jonka tilasin myös ennen häämatkaa :)

S-pankin uuden kortin salasana. Kela-korttia odotellessa...

Vihkitodistus vihkineeltä papilta :D

Äiskä oli lähettänyt kirjeen sillä aikaa kun olimme häämatkalla ja myös Kela oli muistanut. Hassua oli nähdä uusi nimi virallisesti! :girl_haha:

Pitopalvelun lasku