Guest anu_2003

Kaikenlaista keskustelua kakunkoristeista

1008 viestiä aiheessa

^Tein koristeet itse, ja pukujen mallit, hiusten värit ja kimpun väri ja malli on aika lähellä todellisuutta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuolta Now and Foreverista tilasin itse meille omat nimikirjaimet kakun päälle. Nyt en kumman vaan jostain syystä niitä tuolta sivuilta enää löytäneet, liekö loppu vai ei enää valmisteta? Olivat tosi makeat, hopeoidut ja oli kristalleja koristeena. 10cm korkeat ja oikeesti tosi hienot ja erillaiset! Soittamalla varmaankin selviää...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä sulkki väsäsi itse kakunkoristeet muovailumassasta (semmoista valkoista töhkää, kuivuu ja kovettuu ilman vaikutuksesta). Kaksi pientä joutsenta, joiden kaulat muodostavat sydämen. Ne maalattiin ja lakattiin, tuli oikein söpöt. Siihenpä onkin sulkin askarteluinto jäänyt... :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löysin Mazarinesta pienen, suloisen ja kaiken lisäksi edullisen koristeen. Kiitos kaikille kommenteista! Yritän laittaa kuvan tähän:

post-23280-1244527557_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä askartelin meidän kakun päälle tällaiset:

gallery_17061_201_50496.jpg

Tässä tosin "morsiamelta" puuttuu vielä huntu päästä, lisäsin sen vielä lopuksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aivan ihana tuo pingviini pariskunta!! :-X

Itse olemme miehen kanssa metsästäneet sopivia Aku ja Iines-hahmoja kakun päälle jo varmaan puolisen vuotta, mutta mistään ei tunnu löytyvän edes niitä pikkufiguureja. :girl_sad: Nettikaupatkin olen jo kahlannut läpi ja lähettäny saatavuuskyselyjä, mutta ei, ei sittään mistään löydy... :girl_cray:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Marru55, ainakin meidän kotikaupungin Anttilan lastenpuolella on pieniä Disneyn figuureja, aiemmin keväällä muistelen nähneeni Akun ja Iineksenkin?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lisäänpä kuvan tähän gallupiinkin... Eli ensin ei ollut tarkoituksena tulla ollenkaan mitään koristetta, mutta totesin, että jotakin pientä kakku varmaan kuitenkin kaipaa näyttääkseen hääkakulta. Tällaisen yksinkertaisen pienen koristeen sitten ostin:

post-23280-1244816484_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Willow Treen "Promise". Ostin Brittien Ebaysta, postikuluineen hintaa tuli vain 25e! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänne tulee myös Willow treen yhdessä. <3 oli niin ihana kun näin, että oli pakko ostaa, ja todella aion pitää sitä häiden jälkeen esillä. Eihän sitä kakun päälle voi laittaa mutta pistetään siihen viereen tönöttämään. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Kunpa vain! Se olisi tosiaan ollut ihan ykköstä :girl_haha: Meidän mc-kaverit olikin tosi pettyneitä kun ne näki mekon alta mun kengät, eikä ne olleet valkoiset ajosaappaat :ph34r:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä vielä meidän Eddie figuurista kuva ihan äksönissä :-X

anujajon25.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En mä kakunkoristeista tiedä, mutta mä juon nyt punkkua. ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

x

Muokattu: , käyttäjä: Janique

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mielestäni helpoiten saat persoonallisen ja omannäköisen koristeen tekemällä sen itse. :) Meillä ei käynyt mielessäkään ostaa kaupasta valmista koristetta, siispä ostin muovautuvaa ja kovettuvaa massaa ja tein koristeen itse.

Meillä elämään kuuluu suuressa osin musiikki. Itse olen pianisti ja laulaja, mies puolestaan on Rakennusmies. Hääkoristeeseemme sain pianon Nukkekotitarvikeliikkeestä, Sinooperista löytyi saha ja lapio.

Kuva on liian iso, en saa ladattua sitä tänne.. :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

hei kaikki kakunkoristeen etsijät!

on aivan pakko jakaa tämä teidän kanssanne, sillä itse menin aivan pyörälle päästäni löytäessäni tämän ebay-kaupan

sieltä löytyy paljon, siis TODELLA PALJON (1400) erilaisia koristuksia kakkuun..

ja kaikenlaista ei-niin-perinteistä myös..

mm. disney, eläimiä, moottoripyöriä, muppets, simpsons, supermario..

mikäli tuolta ei löydy omanlaista, niin ei sitten mistään :girl_haha:

maistiaisena pari kuvaa:

239956817_tp.jpg

248411655_tp.jpg

284771257_tp.jpg

229505242_tp.jpg

284776277_tp.jpg

276447659_tp.jpg

237707515_tp.jpg

273656607_tp.jpg

284347596_tp.jpg

266050963_tp.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Marsipaanipuoti on kiinni ja Sokerileipuri lomilla heinäkuun ajan. Muutama viikko olisi kuitenkin aikaa - onko tiedossa muita paikkoja joissa voisi teettää personaallisen koristeen? (Ei tarvitse olla syötävästä materiaalista välttämättä.)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Väsäsin tänään tällaisen viivi ja wagner-kakunkoristeen ystäväpariskunnallemme kun he menevät naimisiin lauantaina. Toivottavasti tuosta nyt tunnistaa että siinä on viivi ja wagner. Ja koriste on siis marsipaaniin ja sokerimassan sekoitusta.

post-8142-1248288247_thumb.jpg

muoks. älkää antako taustalla olevan sekasorron häiritä, kuva on vain pikaisesti otettu ennen kuin ehdin siivota koristelutarvikkeitani pois pöydältä.

Muokattu: , käyttäjä: Siny

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.