Kukkamaaria

Häätarvikkeiden tilaaminen-suomalaiset nettikaupat

178 viestiä aiheessa

Heippa!

En löytänyt ketjua tästä aiheesta :-?, vaikka tiedän että sellainen täältä jostain löytyy.. voisiko joku auttaa.

Kiitos! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa

Kaipailisin tieotoja La Mariasista...sieltä ku saa värin itse valikoitua. Ainakin vatstaus kysymykseen tuli heti seuraavana päivänä, mutt aonko kukaan tilannut ja saanut pukunsa sieltä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Heippa

Kaipailisin tieotoja La Mariasista...sieltä ku saa värin itse valikoitua. Ainakin vatstaus kysymykseen tuli heti seuraavana päivänä, mutt aonko kukaan tilannut ja saanut pukunsa sieltä.

Minua myös kiinnostaa kokemukset tämän kaupan puvuista.

Itse juuri tilasin sieltä puvun, saapi nähdä mitä sieltä sitten aikanaan tulee :)

Hinnalla puku ei ainakaan ole pilattu, 300e oli hinta kaikkine kuluineen (vaihdoin värin ivoryyn ja taakse vetskarin sijaan nyörityksen). Ja mittojen mukaan siis tehdään (Aasiassa).

Palvelu ainakin on nopeaa, sähköpostilla laitoin tiedustelua puvusta ennen tilausta ja vastaus tuli ihan parinkymmenen minuutin sisällä. Vielä klo 23 jälkeen illalla :)

Mielenkiinnolla jään odottelemaan. Sekä pukua, että muiden kokemuksia B)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin katsomassa noita La Mariasin pukuja ja noita saa ostettua esim. Kanaccalta ja vastaavilsta puolet halvemmalla tullinkin kanssa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kävin katsomassa noita La Mariasin pukuja ja noita saa ostettua esim. Kanaccalta ja vastaavilsta puolet halvemmalla tullinkin kanssa.

Totta puhut.

Mutta mulla ostopäätökseen vaikutti ensinnäkin se, että voin asioida myyjän kanssa suomeksi. Ymmärrän täysin mitä myyjä tarkoittaa ja hän ymmärtää minua, ei tule väärinkäsityksiä jotka pahimmillaan voisivat pilata koko puvun.

Oli myös posiitivinen juttu, että puku tarkistetaan ja silitetään liikkeessä ennen kuin se lähetetään minulle. Näin varmistetaan että saan juuri sellaisen puvun kuin olen tilannut. Ja jos jotain on tehty väärin (vaikka joku kohta väärällä mitalla), liike kustantaa korjaukset. Jos puvussa on joku ns. iso vika, koko kauppahinnan saa takaisin.

Nämä asiat voivat olla vaikeampia hoitaa jos on tilannut puvun itse suoraan esim. Kiinasta.

Ja puvut ovat kuitenkin halvempia kuin monessa muussa kotimaisessa samalla kaavalla toimivassa kaupassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^kyllä esim. Kanaccakin korvaa kaikki virheet, vaikka virhe olisi kuinka pieni. Monesti jo saatua pukua ei tarvitse edes lähettää takaisin, vaan he tekevät uuden veloituksetta. Mä hoidin kanaccan kanssa asiointia niin sanoin kuin kuvinkin, jotta varmasti tulin ymmärretyksi. Etsin hyvän kuvan, johon kirjoitin "like this" tai "not like this" ja homma skulas kuin junan vessa :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemuksia hääpuvun tilauksesta bridezillas verkkokaupasta? Pitääkö toimitusajat paikkansa? Entä oletko palauttanut hääpukua sinne, joka ei ole ollut sopiva?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oletteko tilanneet huntuja suomalaisista nettikaupoista? Mistä mahtaisi löytyä yksikerroksisia, kokopitkiä huntuja erilaisilla reunavaihtoehdoilla? Ovat aikas kalliita ainakin morsiuspukuliikkeissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miteshän tuo juhlantaika (www.juhlantaika.fi), ymmärsin että esim. Alexander Reid puvut ovat juurikin noita aitoja Alexander Reid pukuja eikä kiinan kopioita mutta olenkohan käsittänyt oikein?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kävin katsomassa noita La Mariasin pukuja ja noita saa ostettua esim. Kanaccalta ja vastaavilsta puolet halvemmalla tullinkin kanssa.

Tilasin juuri vanhemmalle tyttärelle tilauspuvun tuolta La Marias-sivuilta omilla mitoilla (hieman pyöreämpi niin vaikeaa löytää kaupasta istuvaa) ja hinta oli 60 euroa - ei saa sillä hinnalla Kanaccalta vielä lastenpukuja.. ainakaan sellasia mitä katselin. Saa nähdä mitä sieltä tulee :)

Muokattu: , käyttäjä: Tuitu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Siinä olen kyllä kanssanne samaa mieltä, että asiat voisi esittää sivuilla selkeämminkin. Minä taas itse ajattelen niin, ettei se varmaankaan ole tahallista harhaanjohtamista, ehkä asia

on itsestäänselvyys itse myyjälle. Tuskinpa kukaan haluaa asiakkaitaan huijata kun siitä

jää kiinni kuitenkin tavalla tai toisella. Eikös näiden yritysten ideana juuri ole tehdä kuvankaltainen puku, minun mielestäni missään noissa sivuilla ei lue, että saat juuri tämän puvun.  ::)

Ei taida missään myöskään lukea, että et saa tätä kuvassa olevaa pukua, vaan kuvan perusteella ommellun kopion.

Kyllä se minusta on hiukan arveluttavaa asiakaspalvelua, jos myynnissä ei olekaan kuvan tuote, vaan jokin sen tapainen, jos sitä ei SELKEÄSTI ilmoiteta.

Ja kyllähän esimerkiksi Zazabella ilmoittaa myyvänsä nimenomaan aitoja ja alkuperäisiä Maggie Sotteroja, vaikka on varmaankin päivänselvää etteivät ne sitä ole. Hauskinta on, että pukunsa Zazabellasta aitoina ostaneet myyvät niitä sitten huuto.netissä yhtä aitoina eteenpäin, kerran käytettyinä... :girl_sad:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä tilasin la mariasista netin kautta kapeahelmaisen puvun nro 119 ja ainakin yhteydenotto pelasi hienosti ja pyysin kotiin kangasnäytettä kahdesta väristä niin lähetettiin kahdeksan erisävyä, tähän asti pelkkää plussaa, innolla odotan puvun saapumista

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uskaltauduin tilaamaan mittatilauspuvun Zazabellasta, ja nyt puvun saavuttua uskallan tuulettaa! Kaikki meni aivan nappiin, yhteydenpito oli vaivatonta ja puku jopa laadukkaampi kuin mitä uskalsin kuvitella. Todella mieleisen ja hyvin istuvan puvun sain :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täytyy minunkin kehaista Korulinjaa (www.korulinja.fi)! Sain (heistä johtumattomassa) ongelmatilanteessakin todella hyvää ja nopeaa palvelua. B)

Muokattu: , käyttäjä: Karpaloinen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jaanpa kokemukseni Lady Shopista tähän.

Tilasin sen jo lähes klassikoksi muodostuneen Shirley of Hollywood -korsetin, tai tarkemmin sanoen paketin, johon kuului lisäksi stringit ja sukat. Toimitusajaksi luvattiin 1-2 viikkoa, jos tuotetta on varastossa. Oletin tietysti, että oli, koska muutakaan ei kerrottu. Korsettia ei kuulunut kahteen viikkoon, joten soitin liikkeeseen. Sain kuulla, että tarjouksen takia tuote oli varastosta ja tukusta asti lopussa, mutta lupasivat ystävällisesti ilmoittaa heti, kun saavat heille asti tavaraa. Viesti tuli parin päivän päästä ja postitus vei vielä pari lisää. Ei siis valittaista muusta kuin siitä, että ainakaan minä en löytänyt sivulta mahdollisuutta tarkistaa, onko tuotetta varastossa vai ei. Korsetti itsessään oli vähän iso, mutta ompelija pienensi sopivaksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle on myös tulossa puku zazabellasta. :) Onko kellään sieltä kokemusta miten nopeasti puku tuli? Maksoitteko yhdessä vai kahdessa erässä? Kiinnostaisi nähdä kuvia millainen puku oli tilattuna ja miltä näytti kaupan sivulla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan tilannut vannealushametta Hääkaupasta? Itse harkitsen 2-vanteisen tilaamista, ja olisi kiva kuulla muiden kokemuksia. Hinta kun on niin edullinen, onko alushame siis laadukas...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä tilasin viime vuonna Hääkaupasta vannealushameen. Hyvälaatuinen oli. Kangas oli normaalia puuvillaa, ja hyvin kesti. Minulla otettiin 3-vanteisesta vielä yksi vanne pois, ja hyvin onnistui myös tämä operaatio. Voin suositella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin yksi joka havittelee morsiuspukua bridezillas-verkkokaupasta!

Olen tässä murehtinut juurikin sitä että ko. puku on Maggie Sottero-kopio, mielestäni "piraattituotteiden" (lainausmerkeissä siksi että morsiuspuvuissa malleilla ei ole mitn suojaa vaan niitä voi vapaasti kopioida) ostaminen ei ole eettisesti eikä moraalisesti oikein.

Myöskin pelkään sitä että puku ei olekaan niin laadukas kuin mitä haluaisin, kirjailut on jotenkin tökeröt jne. Kaveri tilasi e-bayn kautta Schmetterlingiltä puvun, (saksalainen firma, puvut tehdään Kiinassa) ja puku oli todella kaunis ja laadukas, jotain helmirimpsuja siitä taisi kyllä illan aikana vähän irtoilla.

Kuitenkin verkkokaupassa haluamani puvun hinta on 499e, jenkkilässä saman mallinen aito Sottero maksaa lähes 3000 dollaria.

Moraalinen ongelma! : S

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hain tänään juuri postista hääkaupasta tilaamani yksivanteisen tyllialushameen ja hyvältä näytti. Toimituskin oli tosi nopea, eli suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään