Guest Marienne

Minkä värinen on hääpukusi siviilivihkimisessä?

Pukusi väri   276 members have voted

  1. 1. Pukusi väri

    • Valkoinen (ja sen eri sävyt)
      44
    • Vaalea (esim. beige)
      5
    • Musta
      10
    • Punainen
      3
    • Sininen
      5
    • Vihreä
      3
    • Keltainen (tai kultainen)
      1
    • Violetti tai liila
      2
    • Harmaa (tai hopea)
      4
    • Ruskea
      1
    • Kaksi- tai monivärinen
      3
    • Jokin muu, mikä?
      2

Please sign in or register to vote in this poll.

219 viestiä aiheessa

Mulla oli hopeanharmaa cocktailmekko.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Musta polvipituinen mekko mustalla bolerolla. Sulholla myös musta kauluspaita ja mustat farkut. Väripilkkuna minulla sähkönsininen rannekoru ja sulholla kravatti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on lyhyt valkoinen mekko siviilivihkimisessä ja avioliiton siunaamistilaisuudessa on pitkä vaaleanpunainen hääpuku. Samat kengät ja asusteet molemmissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valko-musta pinkeillä tehosteilla :) Pituus vähän polven alle... On ihan "oikea" hääpuku, jota on vaan lyhennetty.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vaaleansininen, 3/4-hihainen fiftiesmekko tulee mulle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valkoinen pitkä ja muhkea morsiuspuku, oikea unelma!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun pukukokonaisuus on violetti-musta. Musta hame ja bolero ja violetti toppi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vastasin, että musta, kun en huomannut tuota "kaksivärinen" vaihtoehtoa. Pukuni siis oli musta, jossa oli lisäksi pinkkejä yksityiskohtia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Punaisesta puvusta olen vuosikaudet haaveillu, ja olisihan se aika hienoa mennä samanvärisessä puvussa naimisiin kuin oma äiti. mikään ei kuitenkaan ole kiveen kirjoitettua, eli mieli saattaa vielä muuttua jos löytyykin aivan mieletön valkoinen puku. Kirkkaan valkoistan en silti ota mistään hinnasta, kyllä valkoisen pitää sitten olla murrettu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

---

Eipä mun tänne pitäny vastata, eihän meillä ole siviilivihkimistä! :girl_haha:

Muokattu: , käyttäjä: Terei

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tummansininen polvipituinen puuvillahame, jossa helmassa semmosia ommeltuja sinisiä ja ruskeita pitsipyöryläkoristeita. Ruskea vähän nätimmin leikattu t-paita ja musta tai tumma liivi päälle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valkoinen, murrettu sävy. Sopii parhaiten näin ruskeahiuksiselle :) Malliltaan kapealinjainen, yksinkertainen malli, mutta tyylikäs.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Puku on kultaista satiinia, jonka päällä on kuparin väristä organzaa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oman pukuni olen ajatellut olevan musta, jossa on valkoisia tai punaisia koristeita. Puku tulee varmastikin muuten malliltaan muistuttamaan ihan perinteistä A-linjaista morsiuspukua. Se perinteinen valkoinen ei vain ole se "minun juttu" :girl_smile: . Muuten hääjuhlamme tuleekin varmasti olemaan aika perinteinen hääjuhla, ainoana poikkeuksena vain on tosiaan se kirkkovihkimisen puuttuminen, sillä emme kumpikaan kuulu kirkkoon :girl_smile: .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on ihan perusmusta mekko maistraattiin. Eihän ne mitkään hautajaiset ole, mutta kun sattuu kaapista valmiiksi löytymään, enkä muunvärisiä omista. Musta on aina tyylikäs.

Meillä kyllä tosin on siunaus seuraavana päivänä kirkossa, sekä juhlat seuraa perästä, että kyllähän sinne se valkoinen unelma sitten laitetaan (sekään ei kyllä läheskään kokonaan valkoinen, suurilta osin nimittäin oranssi :) )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään