Jump to content
Naimisiin.info

Kihlojen hinnat


Blue

Recommended Posts

Meillä on samanlaiset kihlasormukset ja ne maksoivat yhteensä n.330€ (sattuivat olemaan kaikki sellaiset kihlat -20%).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 484
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Meillä kihlasormus pelkästään mulla, hintaa n. 2500 e, sisältäen oman, isoisän hioman kiven sekä 10g perinnöksi saatua kultaa, eli me maksettiin vaan työstä, palladiumista valkokultausta varten ja keskuskivenä toimivan kunziitin ympärille istutetuista 10 timantista. Vihkisormukset tulee sitten taas molemmille, ja niitä ei olla vielä mietitty yhtään. Oon tosi ilonen, että sain yhdistettyä jotain suvun vanhaa uuteen sormukseen. Nyt en malttaisi odottaa, että saisin sen ihanuuden sormeeni korusepältä!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kaksi 3mm valkokultaista sormusta kaiverruksen kera 360€. Sattui juuri sopiva malli olemaan tarjouksessa ja liittymällä liikkeen kanta-asiakkaaksi sai vielä kaiverruksestakin muutaman euron alennuksen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Minulla on ihan perus sileä puolipyöreä kihlasormus, maksoi 170 euroa muistaakseni :) Miehelle tulee vasta pelkkä vihkisormus

Link to comment
Share on other sites

Meillä kihlasormukset maksoivat yhteensä 1700 €, ovat kultasepällä teetettyjä, keltakultaisia ja mulla timanttien kera.

Link to comment
Share on other sites

Minulla keltakultainen .11ct ja miehellä vk flakka n. 5 mm yht. n. 650 € (saatiin alennusta aika paljon, enkä muista edes tarkkaa loppusummaa, kun mies maksoi ne).

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla
Link to comment
Share on other sites

Meillä on miehen kanssa aika erilainen maku,. Minun sormukseni, tälläinen harakka kun olen, on valkokultainen yhdeksällä 0.05ct timantilla ja maksoi alennuksen jälkeen 890e. Sulhaseni halusi tumman ja matan sormuksen ja päätyikin titaaniseen, joka maksoi alennuksen jälkeen 30e :D molemmat ollaan tosi tyytyväisiä!

Link to comment
Share on other sites

Oma kihlani maksoi alennuksessa noin 200€ ja miehen oma noin 800€. Opiskelijoita ollaan, mutta sormuksiksi päätimme ostaa juuri ne sormukset, jotka oikeasti tuntuvat meidän omilta.

Link to comment
Share on other sites

Mä jo ehdin kadehtia Tipzilla että teillä on ihan HUIKAISEVAN hyvät työntekijäalennukset (ajattelin että nämä on pakko olla nyt sitten siltä ajalta kun sanoit työskennelleesi alalla) ennenkuin korjasit noita timanttien speksejä. Mutta siis yhä kuulostaa kyllä hyvältä, vaikkeikaan ihan yhtä tajunnanräjäyttävältä.  :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jo kuopatun HEL-korun 18K valkokultainen ja 0,15ct sormus oli onnekseni puoleen hintaan ja kustansi 495€.  :)

Miehellä 14K valkokultainen, timanttileikattu sormus 140€.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meillä kihlasormukset makso molemmilla 120€,keltakultaset :) toissa kesänä omani putos järven pohjaan uidessa :( harmittaa ihan vietävästi,nykyinen kihlasormus ei tunnu miltään,kun se ei ole se elämäni ensimmäinen kihlasormus :(

Link to comment
Share on other sites

Yhteensä molempien kihlasormukset maksoivat n. 2500€. Miehen oli kalliimpi, koska hänelle tulee vain yksi sormus ja minulle tulee vielä erillinen vihkisormus hinta n. 1700€.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Meillä kihlat hankittiin Kultasepät Andreasenilta.

Minun:

Valkokultaa, 0,32 karaattia (v/vs timantit 0,2ct/kpl -> 16kpl yht.) = 920e

Miehen:

Keltakultaa, pyöristetty sisäpuolelta (oli mukavuuden hakuinen) = 380e

Mielestäni inhimilliset hinnat ja saatiin juuri sitä, mitä toivottiin  :wub: Vihkisormus on jo valittuna ja luultavasti hinta pyörii siinä 1300-1500e.

Link to comment
Share on other sites

Meidän kihlat maksoi yhteensä noin 40 euroa, eli alle 20e kummallekin hopeiset sormukset joulun alennusmyynneistä. Tänään käytiin ostamassa vihkisormukset, omani noin 90 euroa, myös hopeaa. Miehelle tulee noin 600 e kultasormus.

Mua kauhistuttaa, että olisi parin tonnin sormukset sormessa, vaikka hyvin ymmärrän että moni sellaiset haluaa. Jos hopeiset koruni joskus liikaa kuluvat, niin voihan ne vaihtaa sitten uusiin vaikka joidenkin pyöreiden hääpäivien (esim 30v) yhteydessä. Mutta sillä tavalla en siis ajattele, että sormuksen tarvitsee olla ikuinen.

Muokattu: , käyttäjä: Jenni Elisa
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Minun kihlasormukseni maksoi viitisensataa. Miehen oli halvempi, ehkä n. 300 €. Vihkisormukseni teetettiin ja se maksoi vajaan tonnin.

Link to comment
Share on other sites

Nyt, kun on katsellut jo vihkejä, niin tuntuu hassulta, miten ei silloin kihloja ostettaessa vertailtu hintoja yhtään. Ostettiin kihlat ensimmäisestä liikkeestä missä käytiin, ihan tavalliset, perinteiset sileät keltakultaiset (4 mm muistaakseni leveyttä). Hintaa niille tuli yhteensä reilut 600 euroa. Näköjään edullisemminkin olisi voinut vastaavanlaiset saada jostain toisesta liikkeestä. Vihkisormuksen/sormusten kohdalla tietää sitten vertailla.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kihlasormukseni teetettynä Design Henry Viljasella maksoi 360€. Tehty omista materiaaleistani, hiukan lisää kultaa jouduin ostamaan kultasepältä. Miehen kihla 25€ Timanttisilta, taisi olla terästä. Vihkisormukseni Aurifaberilla maksoi 550€, myös omista materiaaleista teetettynä ja hiukan lisäkultaa sepältä. Miehelle ei olla vielä etsitty sormusta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mulla kihla ja vihki suunnilleen saman hintaiset. Kummastakin saatiin ihan hyvät alennukset ja n. 700 euroa jäi molempien hinnaksi. Miehelle ei tule kuin kihla, johon sitten luultavasti kaiverretaan lisäksi hääpäivämäärä.

Muokattu: , käyttäjä: emina
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mun Sanbergin valkokultainen kihla yhdellä timantilla maksoi noin 600€, miehellä varmaankin aavistus edullisempi.

Muokattu: , käyttäjä: Littis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...