Anniina

Millaisen ja minkä hintaisen vihkisormuksen...?

958 viestiä aiheessa

Yhteensä 0,33 ct teetetty timanttisormus (keltakultainen), timantit top wesselton/vs, maksoi 490€. Vielä en saa kuvaa laitettua kun sormus vasta valmistumassa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mulle tulee tää, tai siis teetettynä ja pienempi, koska kuvan nimenomainen sormus on aivan valtavan suuri. Kihla on sitten sen vieressä ihan tavallinen puolipyöreä valkokultainen rengas, mielestäni tosi tyylikäs yhdistelmä. Hintaa sille pamahtaa hieman varioituna yli tonni (alkuperäinen mega-hyperkokoinen oli jotain viiden tonnin luokkaa...), kiviä ei tartte olla ihan tuota määrää ja toisaalta me viedään kultasepälle vanhoja sormuksia, joista osassa on jo kiviä. Mutta aah! :wub:

Mä olen kokeillut tuonlaista sormusta ja on niin ihana. :-X Todella bling! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mies ei tiedä tästä vielä mitään, mutta päätin tuossa viisitoista minuuttia sitten, että tämä tulee olemaan sormukseni:

408_lrg.jpg

Hintaa tuolle ihanuudelle tulisi yhteensä noin 3600 euroa. Sormus on 18K valkokultaa, keskellä oleva timantti tulisi olemaan 1.000ct, sillä suurempaan ei taida olla varaa. <_<

^Mistä sä oot tuota hankkimassa? Ja minkä laatuinen tuo kivi on?
Oli tarkoitettu sinulle Brandine. Jos et tiedä timantin laadusta mitään niin silloinhan hintakaan ei voi olla tiedossa :girl_wink: Se kun vaikuttaa varsin oleellisesti tuon sormuksen hintaan. Suosittelen tutustumaan timantit.com sivustoon jotta saat lisää tietoa millaista kiveä olet ostamassa.

Täällä on keskusteltu nettitilauksista http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.ph...&hl=netistä.

Jenkkeihin tuskin kannattaa sormuksen takia matkustaa. Eiköhän se tule sitten jo samoihin hintoihin teetättää täällä samanlainen sormus :)

Kävin tuolla Diamonds Ideal-sivulla ja sen mukaan tuossa Brandinen unelmasormuksessa 14 TW timanttia. Tuosta isoimmasta ei mainita mitään; se ostetaan erikseen. Halvimmillaan 0,90ct timantin (F/VVS1) saa reilulla 5000$.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Toin nuo tiedot tuohon, että näkee muutkin että tuolta tilaamalla saa haluamansa laatuisen timantin. Pelkästään tuo sormus maksoi jotain 1600$ ja siihen vielä keskitimantti päälle. Voi tuo Brandinen summa olla siis ok. Riippuu ihan minkä tasoisen timantin hän haluaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun vihkisormus on Sandbergin Aamurusko- mallistosta E-533 valkokultaisena. Maksoi opiskelija-alennuksen jälkeen 460€ ja saatiin samaan hintaa myös molempien kihlojen rodinointi ja kaiverrukset. Sormus ei ollut yhtään sellainen, millaista olin aluksi ajatellut, mutta ihastuin siihen kaikessa yksinkertaisuudessaan. Love it! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ei ole vielä sormuksia hankittu, mutta malleja olen katsellut netistä sulhasen kyllästymiseen saakka. Nyt kun häihin on aikaa vuosi, mietittiin että katsellaan jos tulee koruliikkeiden muutto tai tyhjennysmyyntejä, kun niitä tuntuu Kuopiossa olevan aika usein, niin käydään etsimässä alesta sormuksia. Jos vaikka saisi vähän arvokkaamman sormuksen edullisemmin, kuin mihin oikeasti olisi vara. Olen miettinyt sormuksen hinnaksi maksimissaan 400euroa. Sulhanenkin haluaa sormuksen, joten siihen toinen mokoma. Liekkö hieman naiivia kuvitella sormuksen löytyvän tuohon rahaan, mutta katsellaan jos se sitten jossain vaiheessa kolahtaa kohdalle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vihkisormuksia on kaksin kappalein, kihlan molemmin puolin, eli 2x0,2ct vk rivaria (kaksirivisiä kumpikin). Maksoivat yhteensä 400 USD.

Muokattu: , käyttäjä: flyingbride

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi että kun kaikilla on niin kauniita sormuksia! <3 Meidän on tarkoitus lähteä shoppailemaan vielä näiden alejen aikaan, kiikutan sitten kuvaa teillekin päin! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

img0759z.jpg

olin varmaan jo vastannut tähän siinä vaiheessa kun sormukset oli mietinnässä, mutta tässä vielä kuvan kera vihkini. platinainen timantteineen, hintaa tuli £1300.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

4514954.jpg

tuossapa meidän sormukset vierekkäin rasiassa.

timanttisten mallistoa kumpainenkin.

mun valkokultaisessa blingblingissä on yhteensä 0,5 ct w/vs laatuisia timantteja, sulhon oma on "peruskihla"malliston valkokultainen rinkula.

hintaa näille yhteensä 1250€ sisältäen kaiverrukset ja kihlojen kiillotukset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
4514954.jpg

tuossapa meidän sormukset vierekkäin rasiassa.

timanttisten mallistoa kumpainenkin.

mun valkokultaisessa blingblingissä on yhteensä 0,5 ct w/vs laatuisia timantteja, sulhon oma on "peruskihla"malliston valkokultainen rinkula.

hintaa näille yhteensä 1250€ sisältäen kaiverrukset ja kihlojen kiillotukset.

Tosi kaunis tuo sun vihki :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sandbergin T2-malli. 18k keltakultaa, kivet yht 0,75c. Sopii pirun hyvin mun flakkakihlan kanssan, mikä onkin toivottavaa, koska budjetti ylittyi tonnilla... Aluksi oli tarkoitus vain lisätä kivet kihloihin, mutta ihastuin tähän sormukseen ja saatiin tarjous, jota ei voinut ohittaa. Ovh 1730e, maksoin 1200e.

Kihlojen kivet istutetaan myös tällä kultasepällä.

post-21312-1248906151.jpg

Todella epäkäytännöllinen sormus tarjoilijalle, mutta ei tuleehan siihen kihlaankin blingblingiä! :girl_sigh:

Muokattu: , käyttäjä: Eva

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänään tilasin Löwenmarkin "elinan" kiiltävällä pinnalla ja isommilla kivillä. Kaunein sormus, jonka ikinä olen nähnyt!!! 880e on hinta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä eilen ensimmäinen vierailu kultaliikkeessä vihkisormusasioilla. Olen huono pitämään koruja, enkä oikein tiennyt millaisen haluan, mutta kyllä se siinä sovitellessa sitten alkoi mieleinen löytyä. Tosin se mihin ihastuin oli hinnaltansa 1346€ :girl_impossible: ja se on kyllä aivan liian kallis, vaikka siihen saisimmekin alennusta. Toinenkin vaihtoehto löytyi ja hintakin huomattavasti huokeampi :rolleyes: , mutta tarviipa nyt kyllä mennä sinne uudestaan ja sovitella vielä ennen lopullista päätöstä.

Oma kihlani on hiukan sellainen, että en oikein sen kanssa meinannut saada mukavasti mitään vihkisormusta sopimaan, joten saatetaan hankkia minulle myös uusi kihla (ihan perusrinkula) ja meillä myös isännälle tulee uusi sormus. Yhteishintaan nämä kaikki pitää kyllä saada alle tonnilla, muuten tulee konkurssi :wacko: .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi että täällä on ihania sormuksia, mä en ole löytäny sitä omaa vielä mut mielessä on kuvioita millasen haluisin. Onhan mulla tässä melkein vuos aikaa löytää :flirt: Valkokultainen olisi ihana mut kaikki muut sormukset on kultaa niin jossais sekotuksen ja keskelle isompi kivi ja ehkä siihen sivulle pienempiä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olemme vuoden alusta saakka kartoittaneet sormustarjontaa ja päädyimmekin keväällä teettämään vihkisormuksemme, kun meitä miellyttäviä ei tahtonut löytyä. Valmiit sormuksemme saimme kantaa kotiin pari kuukautta ennen vihkimistä.

Miehekkeelle tuli valkokultainen flakka 6 timantilla ja minulle keltakultainen pavé, jossa 0,90ct timantteja. Sormusten ovh:t olivat 1230€ ja 3040€.

sandberg_uniikit_09_box.jpg

Pari lisäkuvaa ja tarkempia speksejä toisessa topicissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tikin vihkisormus on kyllä tosi kaunis :girl_smile: . Meillä tänään uusi vierailu kultaliikkeessä ja nyt se sitten löytyi minullekin mieleinen (ja kohtuuhintainen) sormus :tender: . Kuvaa en löydä netistä, joten en voi esitellä omaa ihanuuttani, kun vasta syyskuun puolella saan sen kotiin... Vihkisormuksen lisäksi ostettiin minulle uusi kihla ja mieskin halusi uuden kihlasormuksen. Kaikkien kolmen sormuksen yhteishinnaksi tuli 732e. Olemme tyytyväisiä :curtsey:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Söpötikrun ja miehen sormukset on T O D E L L A upeita!! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä budjetti oli alunperin n.700e, mutta sormusta etsiessämme huomasimmekin kaikkia meitä miellyttävien yksilöiden olevan suunnilleen tuhat euroa en enemmän... :girl_sigh: Päädyimme sitten Tillanderin Kristiinaan, mutta halusimme siihen vielä kolmannet pienet sivutimantit molemmille puolille joten saimme ikäänkuin uniikkisormuksen. Hinta on 1840e, mutta tilasimme sen eräästä jyväskyläläisestä pienestä kultaliikkeesta josta saimme sen hintaan 1290e. Olimme enemmän kuin tyytyväisiä. :girl_smile:

post-24497-1250338222_thumb.jpg

post-24497-1250338234_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei ole vielä hankittu, löytö on kyllä tehty Tillanderin valikoimasta :girl_wink:

Listahinta sormukselle on 995 eur. Mutta odotellaan... :flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Söpötikrun ja miehen sormukset on T O D E L L A upeita!! :-X

Kiitos, haave. Olen ihan samaa mieltä. :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Serythian 'uniikki' on aivan ihana... Hyvä idea noi sivu timangit!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämän uniikkikappaleen saan sormeeni ensi vuoden toukokuussa (valitettavasti vasta silloin) :girl_sigh:

post-24992-1252003064_thumb.jpg post-24992-1252003073_thumb.jpg

Sormuksen teki Qiva Jewelleryn (Jyväskylä) Jouni Saarenpää. Runko on palladiumia, timantit ovat 0,02 ct, 0,05 ct ja 0,08 ct. Hintaa ihanuudelle tuli 920 euroa. Aion käyttää häiden jälkeen pelkkää vihkiä; kihla siirtynee hieman tuunattuna oikeaan käteen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään