Elvi81

Kuinka aikaisin ostitte vihkisormuksen?

424 posts in this topic

Liikkeissä aloitin sovittelun reilu 3kk ennen häitä ja sormus löytyi kuukauden etsinnän jälkeen -2kk ennen häitä.

Sormus tilattiin viisi kuukautta ennen häitä ja neljän viikon odottelu jälkeen se saapui liikkeeseen. Ja vielä pitäisi malttaa yli kolme kuukautta odottaa, että saan sen sormeeni.

Me käytiin tänään ensimmäistä kertaa katsomassa sormuksia ja yllättäen sieltä löytyikin täydellinen kaveri kihlalleni. Sattui vielä olemaan juuri oikean kokoinen joten mukaaanhan se oli otettava. Vuoden saa sormus olla rasiassa ihailtavana ennen kuin saan ottaa sen käyttöön.

Alusta asti itse suunniteltu sormus sepän kanssa täälläkin tulossa :) Elokuun aikana pitäisi olla valmis, eli silloin häihin aikaa n. 5 kk ^_^

Tilasin sormuksen kultasepältä tällä viikolla, yli kahdeksan kuukautta ennen häitä :D

Tänään ostettiin sormukset, häät ovat vajaan neljän kuukauden päästä.

mentiin naimisiin kesäkuussa 2011 ja taisimme ostaa minun vihkin joulu-tammikuussa kun tuli veronpalautuksia ja miehen vihkin ehkä n. 3-4kk aikaisemmin

häihin aikaa 10kk ja rapiat päälle ja sormus odottaa vihkipäivää :grin:

Ostin varmaankin noin 10kk etuajassa, enkä ole katunut. En häiden jälkeenkään.

Hieman alle 6kk häihin ja sormus ostettu eilen. Nyt vain odottelen, että saapuu oikeassa koossa liikkeeseen ja saan sen kotiin ihasteltavaksi! Kuinkahan sitä muka malttaa olla sovittelematta kokoajan..!? :rolleyes:

Noin 7kk on häihin, ja tällä viikolla tuli haettua sormus kotiin. Nyt se on kaapissa odottamassa syyskuuta. Näemmä monella täällä on samankaltainen tilanne. Miten ootte malttaneet pitää sormuksen rasiassa odottamassa häitä?

Mun vihki kotiutui tänään ja häihin on aikaa vähän päälle 3kk. :)

Mietin ihan samaa muin midwinter että kuinka te muut olette malttaneet antaa sormuksen olla rasiassa? :D

Me ei olla vielä ostettu vihkisormusta, häät ovat kahden kuukauden kuluttua. Ensi kuussa olisi tarkoitus mennä kultasepänliikkeeseen :) 

suunnittelu kultasepän kanssa aloitettiin noin 6kk ennen häitä ja sormus kotiutui noin 3kk ennen häitä :)

Me ostettiin sormukset 2 vuotta sitten ja häät ovat ensi heinäkuussa :D Joudumme kustantamaan juhlat yms kaiken itse, ja olemme pakon edessä hankkineet kaikkea pikku hiljaa. Kun kosinta tapahtui 3 vuotta sitten, avasimme yhteisen hää säästötilin. Mietimme ja katselimme sormuksia kovasti ja satuimme löytämään ihanat kummallekkin. Totesimme niiden olevan malliltaan sellaiset joita ihan oikeasti jaksamme katsoa koko loppu elämämme. Juuri eilen kävin taas kurkkaammassa sormus kätköä ja pakko oli kokeilla ihanuutta sormeen <3

10kuukautta ennen the päivää. Häät ovat lokakuussa (tajusin tänään, miten lähellä nekin jo ovat!)

Mun vihkisormus ostettiin pari kuukautta ennen häitä.