Jump to content
Naimisiin.info

Kuka maksaa häänne?


Guest Aukeroinen

Recommended Posts

Itse maksetaan :) häistä ei tosin ole vielä puhuttu vanhemmille kun vasta hiljattain päätimme järjestää häät kesällä2016. Suunnitelmissa on pienen budjetin häät ja mahdollisimman paljon tehdään itse. Tuskin kuitenkaan kieltäydymme jos joku haluaa avustaa kustannuksissa, mutta olemme varautuneet maksamaan kaiken itse.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 797
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 7 months later...
  • 1 month later...

 Olimme varautuneet maksamaan suurimman osan itse, lukuunottamatta vanhempieni lupaamaa samanlaista avustusta minkä siskonikin sai. Kokonaisbudjetti on noin 8000 euroa. Häitä suunniteltiin noin 1,5 vuotta, ja hankintoja tehty järkevästi pikkuhiljaa. Nyt melkein loppusuoralla appi ja anoppi sanoivat, että häämme ovat heidän häälahjansa! :girl_dance: Olemme hyvin kiitollisia, mutta emme hirveän yllättyneitä. Appi ja anoppi ovat yleensä tuollaisia, pohtivat kaikessa hiljaisuudessa aikansa, ja sitten antavat isoja lahjoja vähäeleisesti. :) Eipä tarvitse stressata rahasta sinä tärkeänä päivänä!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...

Ihan itse ajateltiin miehen kanssa maksaa, tosin jos joku meille rupeaa rahaa tuputtamalla tuputtamaan niin otetaan kyllä vastaan. :D Budjettina meillä 3500€ eli ei sitä kovin hankala ole itsekään säästää, varsinkaan kun aikaakin on vielä melkein kolmisen vuotta. Häälomabudjettia ei ole meillä itse hääbudjettiin laskettu, mutta koska emme suunnittele lähtevämme lomailemaan heti häiden jälkeen on silläkin oma aikansa karttua. :) 

 

edit: oikeinkirjoitus

Muokattu: , käyttäjä: kesäkuunmorsian2022
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Suunnitelmia tehdessä olen asennoitunut siihen, että sellaiset häät pidetään, jotka pystytään myös itse maksamaan. Mutta toki tiedän jo nyt, että molempien vanhemmat haluavat osallistua kuluihin. Eli ehkä pyydämme heitä maksamaan puoliksi esim. pitopalvelun tms. ja hoidamme muut kulut sitten itse.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...