maddy

Minkälainen elämäntilanne häitä suunnitellessa

915 viestiä aiheessa

Sulhon kanssa ollaan molemmat opiskelujen loppusuoralla ja valmistumista olisikin tarkoitus juhlia samalla, kun juhlitaan häitä (ensi helmikuussa). Seurusteltu ollaan silloin hieman alle kymmenen vuotta, joka oli myös yksi syy päivämäärälle. Ehditään siis naimisiin ennen kuin vuosikymmen yhdessäoloa täyttyy (ja molemmat on vielä reilusti alle kolmikymppisiä)  :girl_in_love:  Kihloissa hääpäivänä vajaat neljä vuotta. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kesähäitämme vietetään ensi vuonna, jolloin yhdessäoloa on kertynyt seitsemän vuotta. Kihloihin menimme viime vuonna. Tällä hetkellä olemme molemmat vielä opiskelijoita (teemme molemmat koulun ohessa töitä yliopistolla), sulho valmistuu tänä kesänä ja minä saan tutkintotodistuksen käsiini toivottavasti kuukauden tai parin sisällä häistä : )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häät heinäkuussa -13. Yhdessä oloa tuolloin takana 3 vuotta, kihlauksesta 1,5 vuotta ja lapsi vajaa 1 vuotta. Mies on vakkariduunissa, mutta aikoo vielä lähteä opiskelemaan. Itsellä opinnot kesken. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häitä vietetään tän vuoden toukokuussa, jolloin meillä tuleekin vuos kihloissa oloa. Yhdessä silloin olemme olleet vajaat puoltoista vuotta. Itse olen työtön, mies vakkariduunissa. Lasta ollaan yritetty jo yli vuosi, jospa sekin joskus sitten häiden jälkeen ilmoittais tulostaan. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häitä suunnitellaan tämän vuoden lokakuulle, silloin täyttyy myös 10v. yhteiseloa :wub: , joista kihloissa ollaan oltu kohta 9v. Lapsia kolme ( 8v., 6v. ja 5v.). Molemmat käydään töissä ja opiskellaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omistus asunto meillä, lainaa vielä vähän jäljellä.. Häiden aikaan yhteis eloa takana 6v, yhdessä asuttu 5,5v, lapsi vajaa 1v ja kilhoissa reilu puol vuotta :) niin ja ollaan 23 ja 26 vuotiaat

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies töissä, minä tällähetkellä äitiyslomalla Alkon duunista (pojat 4v ja 9kk). Omakotitalossa asumme keskisuuressa kaupungissa. Ikää meillä on 28v minulla ja 29v miehellä. Olemme uusioperhe ja miehen kanssa yhteiseloa takana 2,5 vuotta.

 

Mun mielestäni ihanaa lukea näitä, kun ihmiset on niin eri tilanteissa, eri ikäisiä ja osa lapsellisia, osa lapsettomia. Mutta kaikki yhtä innoissaan :girl_pinkglassesf:  (huomaakohan musta, että piiieni häähuuma päällä tällä hetkellä :D )

Muokattu: , käyttäjä: JennyH

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ikää tällä hetkellä 26 ja miehellä 28. Miehellä opiskelut vielä hieman kesken, ja minä töissä ulkomailla. Ollaan asuttu yhdessä kolmisen vuotta, kunnes minä muutin töiden perässä pois. Yhteiseloa takana viitisen vuotta. Jospa sitä päästäisiin taas pian saman katon alle  :girl_pinkglassesf:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ikää molemmilla 22 vuotta tällä hetkellä. Häät olisi tarkoitus hippaloida 22.8.2015. Seurusteltu on 12.11.2012 alkaen. Yhteisiä lapsia ei ole, tarkoitus olisi häiden jälkeen hankkia pari muksua. Uusiperhekuvio kuitenkin, minulla on vajaa 3-vuotias poika joka vuoroviikoin asuu isällään ja minulla. Mies on töissä, minä suuntaan viimeistään syksyllä takaisin opiskelemaan. Vuokralla asutaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon joskus tänne vastannutkin, mutta elämäntilanne muuttui, koska häät piti siirtää vuodella eteenpäin. 

 

Tämän hetkinen elämäntilanteemme on se, että meillä on yksi lapsi, juuri täytti vuoden. Minä olen hoitovapaalla, mies tekee töitä äidilleen ja satunnaisesti käy tekemässä maatalouslomitusta muualle. Minä täytän pian 25, sulho täyttää häiden jälkeen 27. Me asutaan anopin talossa, mutta meillä on onneksi ihan oma puoli tässä (rakennettu sulhon mummulle ja paapalle aikoinaan). Haaveena on oma omakotitalo ja muutto täältä paikkakunnalta pois. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon 27v. opiskelija ja mieheni 30v. on mun unelmieni mies (soinlove). Asutaan liian pienessä vuokrakämpässä Helsingissä. Mentiin kihloihin juuri viime kuussa ja suunnitellaan häitä kesäksi 2014!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät meillä tämän vuoden elokuussa. Ollaan oltu yhdessä 9 vuotta, josta kihloissa 4,5vuotta. Molemmat ollaan vakiduunissa ja uusia omakotitalon omistajia. Minä 25v ja mies 29v. Lapsia ei vielä, mutta suunnitteilla kylläkin..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häät huhtikuussa 2014. Ollaan nyt oltu yhdessä 4,5 vuotta joista kihloissa 3 vuotta. Tällä hetkellä olen hoitovapaalla reilu vuoden ikäisen tyttömme kanssa. Mies töissä, ja syksyllä olisi tarkoitus itsekin alkaa katsella potentiaalisia työpaikkoja. Niin, ja asuntolainaa maksellaan täälläkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häät heinäkuussa 2013.

 

Häiden aikaan ollaan oltu yhdessä seitsemän vuotta, joista kihloissa neljä. Meillä on kaksi lasta (-10 & -12) ja oma asunto. Miehellä on vakituinen työ, ja minä jatkan hoitovapaalta opintojen pariin taas ensi syksynä. :) Valmistua pitäis vajaassa kahdessa vuodessa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häiden aikaan (elokuussa) olen 26v. ja mies 27v. Me olemme seurustelleet vähän vajaat 11v, joista virallisesti asuttu yhdessä omassa talossa n.5v. ja oltu kihloissa reilut 4v. Meillä ei ole lapsia, mutta täällä asustelee myös kaksi karvaista kollia. Mulla on vakityö ja mies yrittäjä, joka sai juuri kuulla pääsevänsä rauhanturvaajaksi ja lähtö on toukokuussa. :girl_impossible: Eli tulossa on häät morsiammen tapaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häät tulossa meidän vuosipäivänä syyskuussa 2014, jolloin ensitapaamisesta kulunut 6 vuotta. Kihloihin mentiin alkuvuodesta 2011. Ollaan molemmat vielä opiskelijoita virallisesti, mutta töitä tehdään kumpainenkin opiskelun ohessa, mies täyspäiväisesti, minä vähän vähemmän. Molemmat valmistutaan kuitenkin ennen häitä ja onneksi on mahdollisuus tehdä töitä ja tienata rahaa häitä varten. Häissämme olen 25 vuotias ja mies 29. Omistusasunnossa asustellaan kaksin, lapsia ei ole eikä tule.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yhteistä eloa häiden aikaan n. 10v (häät 5.10.-13) ja lapsia 2, 4v ja 2v. Mies töissä ja minä lasten kanssa kotona.

Omakotitalossa asutaan 7koiran ja farmarin kera :D minä 25v ja mies 30v

Muokattu: , käyttäjä: Cristiina

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Molemmat töissä, okt rempattu. Ei lapsia. 29- ja 26-vuotiaat ollaan ja vuosiakin on 6 takana yhdessä. <3

 


bclary2nwg.png

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valmistun just ennen häitä, mies on työssäkäyvä. Vuokralla vielä asutaan. Häiden aikaan olen vielä 26, mies 27, ja yhteisiä vuosia tuolloin takana ~6v.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Molemmat kerran naimisissa olleet, eronneet samoihin aikoihin, yhdessä vähän yli 2,5 vuotta, josta kihloissa kohta 1,5v. Ollaan tunnettu kuitenkin n. 11 vuotta, tuolloin meillä oli "säpinää", rakastuttiinkij, mutta siihen se jäi, eri suuntiin jostain syystä lähettiin, itsellä huinot muistikuvat noilta ajoilta. Samoihin aikoihin tapasin kuitenkin exäni. Molemmilla kaksi lasta ed. liitoista, samanikäisiä vieläpä. :) Yhteinen tyttö, 7kk, on yhdistänyt meidän perheenä ihan täydellisesti. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Perheestä löytyy 2v tyllerö, omistusrivari/paritalo toivottavasti löytynyt ennen häitä (kriteereitä vastaavaa etitty jo liian kauan, hermo kohta menee), töissä molemmat. Ikää häiden aikaan 27v ja 31v, yhdessä oltu 9v.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yhdessä tällä hetkellä n. vuosi. Kihlauduttiin joulukuussa ja hääpäivä päätettiin toissaviikolla :) Kumpikaan ei aikaisemmin naimisissa, miehellä ei lapsia, minulla yksi. Häihin mennessä minä ehdin täyttää 35, mies on 36. Töissä molemmat ja vanhaa omakotitaloa kera koiran asutaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yhteiseloa häiden aikaan pari kuukautta yli 3,5v. Mies vakituisessa työssä, mä keikkailen 2 duunia ja töitä on enemmän kun vakituisessa duunissa (pieni työnarkomaani täällä hei) :D häiden aikaan ollaan molemmat meilkein 23 vuotiaita :) Lapsia meillä ei ole, mutta sitten häiden jälkeen olisi suunnitelmissa ;) Vuokralla asutaan vielä, tarkoitus olisi häiden jälkeen ostaa se oma talo <3 Niin ja häät meillä on tammikuussa 2014  :gpari:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät tulossa kesäkuussa 2014.  Yhdessä on oltu kohta kuusi vuotta, kihloissa reilut pari vuotta ja meillä on parivuotias tyttö. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tavattu 1.1.12, kihlat 30.3.13 ja häät 28.9.13, eli aika rivakkaa tahtia mennään. Ollaan molemmat 30+, eikä kummallakaan ole lapsia. Asutaan miehen omistamassa paritalon pätkässä ja molemmat ollaan vakityössä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään