maddy

Minkälainen elämäntilanne häitä suunnitellessa

915 viestiä aiheessa

Ollaan häiden aikaan molemmat 29. Molemmilla vakkarityö ja meidän vauvakin on silloin jo melkein 3-vuotias! :) Yhteistä (pankin) asuntoa asutaan ja yhteiseloa on häiden aikaan kertynyt liki 6vuotta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ollaan 44 ja 40. Kummatkit jo toiselle ja toivottavasti viimeiselle kierrokselle menossa.  Tunnettu on kaksi vuotta. Yhteisiä lapsia ei ole, eikä tule:). Kummallakin lapsi edellisestä avioliitosta. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häiden aikaan ollaan molemmat 27-vuotiaita. Yhteiseloa on takana silloin 9 vuotta, joista kihloissa viimeiset 6 vuotta, ja maailman rakkain esikoispoikamme täyttää vuoden :wub:  . Oma (tai no, vielä toistaiseksi pankinhan se on ;) ) asunto löytyy ja miehellä vakkarityö. Töitä kuitenkin riittää mullakin, vaikka varsinainen vakkaripaikka puuttukin. Kaikki siis niin mallillaan, kun vaan voi olla  :girl_pinkglassesf:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häiden aikaan ollaan molemmat 23, mutta mies täyttää samana vuonna 24. :) Saman katon alla ollaan häiden aikaan asuttu vajaa 2 vuotta kerrostalo kaksiossa, joka miehen nimissä (lainaa vielä kylläkin on ). Molemmilla vakkariduunit. Ja toistaseks perheen ainoa vauva on miehen ranskanbulldoggi :):-X

 

Häiden jälkeen olisi tarkoitus alkaa metsästää uutta, yhteistä kotia  :girl_in_love:  hieman isompaa ja pienen pihan kanssa ;) Vaikkakaan vauvoja ei ihan heti olla tekemässä, niin niistä on puhuttu ja niitä on kuitenkin jossain vaiheessa tulossa (toivottavasti luoja suo! :) )

 

Eli toisin sanoen, ei vois tällä hetkellä asiat paremmin olla :girl_in_love::girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häiden aikaan ollaan molemmat 24 vuotiaita. Seurustelua siihen mennessä 3,5vuotta, kihloissa 2,5v. Asutaan vuokralla vielä, oma olis tarkotus ostaa sitten joskus häitten (vai häiden  :girl_haha: ) jälkeen. Mies on tän vuoden loppuun määräaikasena ja sen jälkeen sillä pitäis olla vakkarityö. Itsellä määräaikaisia työsopimuksia, vakkarityöstä ei tällä hetkellä tietookaan, mutta töitä riittää tällä hoitoalalla  :girl_smile: 2 kissaa löytyy ja lapsia toivottavasti saatais häitten jälkeen  :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häiden aikaan ollaan 33 ja 32.. Ja yhteistä historiaa ylä-ja alamäkineen takana vajaa 19 vuotta... :girl_pinkglassesf: kouluikäiset likat odottelee innoissaan mun kanssa ensi kesän juhlia :girl_haha:

 

Onneks on töitä, että saa hankittua kaikkea iiiihanaa häitä varten :D Kyllä pienet asiat voivat tehdä ihmisen onnelliseksi :-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häiden aikaan olen kolmekymppinen, kumppani vähän päälle. Tällä hetkellä minä teen töitä ja opiskelen, ja toivon valmistuvani ennen häitä. Kumppani on jo työelämässä ja luultavasti siellä pysyykin :wub:

Elämäni on tällä hetkellä aika kiireistä, ja tulee olemaan vielä pari vuotta. Siksi olen aloittanut häiden suunnittelun hyvissä ajoin, askartelen unelmakansiota ja hiljalleen työstän ideoita :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies etsii töitä, itse oon hoitoalalla joten vakkarityössä ollu jo valm. saakka :D itse oon 26 vuoden päästä ja mies 27. Omassa kerrostalokaksios asutaan. :) häiden aikaan elokuussa 2014 ollaan oltu yhdes 3 vuotta - tunnettu kuitekii jo monii vuosia kauemmin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häitä vietämme toukokuussa 2014. Olen silloin 23 ja mies 27. Opiskelen vielä, valmistun ensi keväänä jos kaikki menee hyvin. Mies tekee parhaillaan lopputyötä onneksi palkallisena. Joudumme myös muuttamaan opiskelijakämpästä pois ensi keväänä. Eli ei vakain mahdollisin elämäntilanne, mutta en tiedä tuleeko sellaista vähään aikaan ja ehkä sillä ei ole väliäkään :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät elokuussa 2015. Häiden aikaan molemmat 28, minä työelämässä, kuten jo nytkin, mutta toivottavasti vähän vakaammassa asemassa (pitkiä määräaikaisuuksia tällä hetkellä). Mies opiskelee ja käy toivottavasti töissä samalla. Ei lapsia, karvakaveri toivottavasti pian. Omistusasunnon hankinta osuu hyvällä tuurilla samaan saumaan häiden kanssa.

 

Olemme kulkeneet yhteistä taivalta häiden aikaan n. 6,5 v., joista avoparina 5 v.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät elokuussa 2014 jolloin yhteistä matkaa on taivallettu reilu 5,5 vuotta. Tästä ollaan lähes koko aika asuttukin yhdessä. Minä häiden aikaan 29 (mies saa alle kolmekymppisen vaimon, nuorikon :D ) ja mieheni 37. Molemmat käymme töissä, mies toimihenkilö ja minä vaatemyyjä. Lemmikkejä kaksi kissaa. Joka toinen viikonloppu luonamme myös mieheni kaksi kouluikäistä tytärtä joitten yhteishuoltajuus hänellä on. Voi olla, että häiden aikaan tilanne on viikko ja viikko jaollakin, saa nähdä kuinka elämä vie.. Lapsiluku meillä kuitenkin on mieheni kahden tyttären myötä täynnä, olemma tästä samaa mieltä, tämän sinetöi mieheni vasektomia. Asumme vuokralla ja hyvä niin, häiden aikaan meillä tosin toivottavasti on jo isompi asunto samasta talosta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häitä olemme suunnitelleet kesäkuulle 2015 :) Emme halua pitää hirveetä kiirettä suunnittelun kanssa, jotta saataisiin juuri meidän näköiset häät. Mies on hoitoalalla, eli töitä riittää niin paljon kuin jaksaa tehdä. Itse olen hetken aikaa ollut nyt työttömänä, mutta haku on kokoajan päällä. Yhdessä ollaan oltu jo kolmatta vuotta <3 Tällä hetkellä asutaan vuokralla ihanassa kolmiossa. Miehellä on lapsia edellisestä avioliitosta, minä en taas lapsia halua koskaan. Ehkä koiran voisin ottaa muutaman vuoden päästä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häiden aikaan molemmat kolmekymppisiä ja yhteiseloa takana useampi vuosi. Haaveilemme omasta talosta. Molemmat meistä vakitöissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häiden aikaan olen 21 ja mies on 27. Minä opiskelen ja mies nytten opiskelee viimeistä puolta vuotta kumikoulussa. Töitä on sen jälkeen niin paljon kuin vain jaksaa tehdä. Itse luultavasti opiskelen vielä tuolloin. Haluamme oman näköiset häät, joten 20.2.2016 sanomme tahdon =)  Asumme kerrostalossa vuokralla, häiden jälkeen on tarkoitus omaa taloa etsiä ja lapsia tehdä. 

Muokattu: , käyttäjä: Mewwi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kihloihin mennessä ensimmäistä vuotta neljästä opiskelemassa. Hääpäivä maksimissan kahden vuoden päähän. Eli opiskelua ja töissäkäyntiä. Mies opinnäytetyötä vaille valmis, toivottavasti saa vakituisen työn pian, tähän mennessä tehnyt pätkätöitä. Opiskelija-asunnossa todennäköisesti asutaan vielä muutama vuosi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan hääpäivänä seurusteltu paria viikkoa vaille 6 vuotta, joista asuttu yhdessä 5. Sulho on tuolloin 26 ja minä vielä 25. Asutaan omistusasunnossa meidän yhteisen koiran kanssa. Molemmat ollaan töissä, ei vakkaripaikoissa tosin, mutta aika vakaalla pohjalla on tämä meidän yhteinen ala. Lapsia ei ole suunnitelmissa vielä muutamaan vuoteen. Halutaan ensin nauttia elämästä kahdestaan ja nähdä maailmaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

 Tammikuussa 2015 pidettävien häiden aikaan mä olen 30 ja puoliso on 31.  Yhteistä taivalta siinä vaiheessa on takana reilut 12 vuotta, ja yhdessä ollaan siihen mennessä asuttu tällä kertaa reilut 4 vuotta (olemme siis asuneet yhdessä lyhyempiä pätkiä aiemmin ja olleet välillä etäsuhteessa). Kummallakin on tällä hetkellä vakityö, mutta etsin itse kokoajan uusia haasteita sillä saralla.

 

 Rupeamme varmaankin yrittämään lasta aika pian häiden jälkeen, jos kaikki menee hyvin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät elokuussa ja minä tuolloin 23, mies 25. Yhdessä ollaan oltu silloin 6 vuotta, kihloissa vähän vajaa 5 ja asuttu yhdessä 5 vuotta. Vuokralla asutaan. Miehellä vakkari työ, mulla loppuu opiskelut joulukuussa. Sitten toivottavasti pääsen töihin :)

 

Häiden jälkeen perheenlisäystä toivon mukaan :) Ja omakotitalo, jos töitä saan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät tulossa syyskuussa 2014, minä silloin 28 ja mies 33 vuotta. Yhdessä ollaan oltu hääpäivänä n. 5,5 vuotta josta asuttu yhdessä 4,5 vuotta. Vuokralla vielä tällä hetkellä ja varmaan vielä häiden aikaankin. Mies on vakityössä, minä kotona nyt 7kk vanhan vaavin kanssa. Ennen häitä tod.näk. kerkeän aloittaa vielä kokopäivätyöt (toiv. vakkaristi). Semmoista meillä. :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häiden aikaan minä olen 32 ja mies 31. Nyt asutaan minun omistamassa asunnossa ja miehen asunto on vuokralla. Varmaan häiden aikaan/jälkeen aletaan etsiä yhteistä isompaa kotia meille.

Molemmilla vakityöt ja lasta aletaan varmaan yrittämään heti häiden jälkeen.

 

Yhdessä ollaan nyt oltu 9 kuukautta (eilen siis kosinta) ja häiden aikaan sitten n. 1 vuosi 3kk - 1,5 vuotta (riippuen mihin saadaan häät järjestettyä). Nopeata toimintaa ehkä jonkun mielestä mutta ei meille, kaikki on mennyt meille tosi luonnollisella aikataululla. En voisi olla onnellisempi  :give_heart: 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häiden aikaan olen 24 ja mies melkein 25. Mies käy töissä ja itse opiskelen. Asumme vuokralla ja ajattelimme alkaa ensi vuonna säästämään omaa asuntoa varten. Hääpäivänä tulee tasan kaksi vuotta tapaamisestamme, tuolloin myös oltu noin 1,5 vuotta kihloissa. Lasta jo yritetty ja yritys jatkuu sitten häiden jälkeen  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät 2015 heinäkuussa ja tuolloin mä olen 25 ja mies 24. Lapsia meillä on tuolloin kolme, kaksoset nyt 2v ja kolmas parhaillaan tulossa. Molemmat opiskellaan vielä monen monta vuotta ja mies käy osa-aikaisesti töissä samalla. Asutaan paritalossa vuokralla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät on ensi kesänä. Tuolloin minä olen 22-vuotias (loppuvuonna kuitenkin 23) ja mies 26. Minulla on tuolloin opinnot toivottavasti ihan loppusuoralla. Mies töissä. Vaikka tällä hetkellä elänkin opiskelijaelämää, minkä takia häihin säästäminen on todella haasteellista, on muuten ajankohta mielestäni oikein hyvä! Luulen, että vastavalmistuneena ja vasta työt aloittaneena olisi paljon vaikeampi sitten saada esim. lomat sovittua siihen ajankohtaan kuin tahtoo. Nyt ei myöskään vielä ole lapsia, mikä tekee hääsuunnittelusta myös osaltaan helpompaa. Yhdessä ollaan häiden aikaan oltu melkein 4,5 vuotta ja kihloissa noin vuosi ja 8 kuukautta. :) Vuokralla asutaan koiran kanssa. Häiden tai viimeistään minun valmistumisen jälkeen aletaan etsimään omaa asuntoa. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häitä juhlitaan helmikuussa 2015 jolloin itse olen 21v ja sulho 24v. Mies opiskelee vielä hetken häiden jälkeen, itse olen töissä. Häiden jälkeen katselen opiskelu-hommia (mulla ei ole mitään ammattitutkintoa, vain ylioppilastutkinto) ja nyt asutaan vuokralla. Kovasti vauvakuume "vaivaa", joten perheen perustaminen olisi haaveena heti häiden jälkeen... <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Naimisiin 2016 maaliskuussa jolloin ite oon 26 ja mies on 28. Toivonmukaan mies tuolloin jo vakitöissä kuten myös itsekkin, sillä tarkoitus olisi valmistua jo tämän vuoden lopussa. Nytten ku ajattelee niin tuntuupa kauhian pitkältä ajalta vielä :D tuossa vaiheessa on yhteiseloa takana 3,5v josta kihloissa noin 2v. Itselle sopisi jo vuodenkin päästä, mutta tällä hetkellä olen itse opiskelija ja mies työttömänä eikä säästämisestä tule yhtään mitään. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään