Kaley

Kuvia omasta kihlasormuksesta

169 posts in this topic

^ ooh... Ihana!

Mun alkuperäinen kihla on jo romukopassa n. 3 mm paksu hopeasormus, ostettiin tilalle myöhemmin toi kaareva sormus. Alkuperäistä kihlaa merkkamaan ostettii vastaava sormus mutta keltakultaisena siis n. 3 mm paksu sileä rinkula oikeeseen nimettömään.

Hirveen huono kuva ja iso mutta antaa olla...

Edited by poppispop

Susannai on kyllä nätti!

Alkuperäiselle kihlalleni kävi onnettomuus :( Tästä uudesta halusin ihan erilaisen.

2014-08-25180355_zps743e2b73.jpg

Iiduli likes this

Golden Eagle, sinun uusi kihlasi on aivan mieletön! :give_heart: Saisinko udella tarkempia speksejä? :rolleyes:

Janique kiitos  :give_heart:  No sen huomaat että on valkokultainen(14k) flakka. Reunat nostettu ylemmäs, ettei ole niin "irtonainen" tuo timanttiosio ja kultaseppä jätti ihanasti tuollaiset koristeelliset kolot tuonne  :wub:  Keskellä 0,30 ct:n briljantti laadulla TW/VS2 (ja kuulemma erittäin hyvällä hionnalla sekä GIA:n kansainvälisellä laatutodistuksella). Vieressä kummallakin puolella 0,10 ct ja 0,05 ct briljantit. Istukoista tekivät sirommat kuin mallisormuksessa oli ja tasaiset, jotta saadaan vihki(t) viereen. Tulee molemmille puolille siis pienet puoliallianssit vihkeiksi (tai vihki+huomenlahja, miten sen haluaa selitellä  :girl_haha: )

si14-13218527.jpg

Tässä minun :)

Edited by Sannuli22

Tässäpä tämä  :wub:

post-50716-0-94753600-1411401979_thumb.j

Edited by sofiala

Ooh täällä on kyllä kaikilla niin ihania sormuksia! Hirveesti tekis mieli ostaa uusi vihki....etenki ku 2 vuoden pääatä ollaan oltu yht. 10 v yhdessä, eikä nää teidän ihanuudet kyllä helpota yhtään mun himoa lähteä sormuskaupoille :D;)

Tässä minun kihlasormukseni. Tämä oli yksi ensimmäisiä sormuksia jonka näin kultasepänliikkeessä, ja koska olen toiminnan nainen, niin kokeilin vain paria muuta ennen kuin teimme kaupat tästä. Rinnalle haluaisin toisen ohuen ja siron (timantti?)sormuksen. 

post-30308-0-19318800-1413139571_thumb.j

Oi, ihania kihloja kaikilla!

ringkökkö

Yritin ottaa kuvaa sormessa. Oli niin hirveet sormet, että ei tullut julkaisukelposta.

Ja tarkkaa kuvaa ei täällä pimeessä saa vaikka päällään seisois, ai että.

Tässä oma ihana sormukseni. Mies oli kuulema käynyt kahdeksassa eri liikkeessä ennen kuin mieleinen löytyi <3
sormus.jpg

Mulla on mustia timantteja ja pikkuisia kirkkaita timantteja rivissä. Olin ihastunut tähän aiemmin ja mies valitsi tämän sormusostoksilla. Hyvin valittu :)

post-47506-0-76973300-1419259561_thumb.j

Edited by franny

Ai kamala, luulin tuntevani oman sormusmakuni perin pohjin, mutta täältä saa hirmuisesti uusia ideoita! :D Todella kauniita sormuksia kyllä, johan tässä rupeaa vähän kadehdituttamaan... :)

Tuossa kuvassani se näkyy. : P Valkokultaa ja 11 timanttia. <3

Tässä minun kihlani. Titaaninen 0,4cm leveä ja 0,15 timangilla :wub:

post-50790-0-99943200-1426745357_thumb.j

B30446.jpg

Otin kuvan Kultajousen sivuilta, koska itse en saanut hyvää kuvaa. Mutta tällainen siis minun kihlani :) Valkokultaa, paksuus 2,7 mm. Ja täytyy kyllä sanoa että kuva ei tee tälle sormukselle oikeutta, tosielämässä vielä paljon kauniimpi ja hyvin usein kimaltaa auringon- tai muussa valossa kauniisti. :) 

Tässä hieman himmee kuva mun sormuksesta:

sormus_zpsgmjjlhs7.jpg

tungsten-titaani-sormus (käsittääkseni sisäpuoli titaania kaiverrusta varten, tai jotenki niin se meni..)

IMG 3319

Kihlasormus saapui eilen pitkän (kahden viikon  :lol: ) odotuksen jälkeen. Sormus on Kohinoorin Helene keltakultaisena kolmella kivellä. En voisi olla tyytväisempi  :-X Mies kosi ilman sormusta ja käytiin yhdessä valitsemassa. Olen niin nirso korujen suhteen, että mies ei edes harkinnut sormuksen ostamista ominpäin.

Tässä minun ihana kihlasormukseni. 

post-53360-0-31475100-1453656727_thumb.j

Sandbergin mallistosta löysin mieleisen:

2016-03-01%20633_zpskxbvrine.jpg

amp likes this

9 kpl tommoisia pikkutimantteja kimaltelee mun sormessa :) Sormus valkokultaa.

received_10156590930590554.jpeg

- MEF and Miamor like this

On 1. maaliskuuta 2016 at 20.51, Serene said:

Sandbergin mallistosta löysin mieleisen:

2016-03-01%20633_zpskxbvrine.jpg

Voi kuolaus ja sydänsilmä-emoji tätä sun sormusta! IHANA! Saako mallia (ja osviittahintaa) udella? Voi miten kaunis :)

Millaisen vihkin aiot hankkia sen rinnalle? 

^ En valitettavasti muista ulkoa mallia, voin yrittää muistaa tarkistaa papereista. Keskikivi oli n 0,38 karaattia ja hinta muistaakseni 2500-3000 euroa.

Vihkiä en ole miettinyt, varmaan ohut allianssityyppinen.