Cindylia

Mikä on häidenne teemaväri?

101 posts in this topic

Olemme miehen kanssa ajatelleet Navy Blue, kulta ja valkoinen. :)

Meille oli sulhon kanssa molemmille selvää alusta asti, että värit on musta, valkoinen ja kulta. ^_^ miehelle just noi värit on tärkeät jääkiekon kautta ja mun lempparivärit on musta ja valkoinen. Kulta lisää siihen sitten sopivasti juhlantuntua. :)

Meille tulee punaista, valkoista ja hiukan mustaa ja hopeaa. Aika klassista, mutta en vain halua mitään muuta :wub:

Tummansinistä, vaaleanpunaista ja harmaata löytyy juhlatilasta, miehen puvusta ja suosikkikukistani. Niillä mennään. :)

Valkoinen,  viininpunainen, hopea, musta... Johonkin pikkujuttuun pitäs vielä saada ujutettua violettia.

Luumu ja valkoinen. Tehostevärinä hopea, jos tarvitaan :)

Nörttimies tahtoi Amigan näytön taustasinisen teemaväriksi. :D

Siihen mä valitsin sitten tosi kuuman pinkin kakkosväriksi.

Mä olen mielessäni hahmotellut väripalettia oranssi, keltainen/kulta ja purppura. Meille on tulossa intialais-sumalaiset häät, ja siksi haluaisin väreillä tuoda esiin intialaista fiilistä (mutta kuitenkin tyylikkäästi, ettei värien käyttö ala muistuttaa lastenkutsuja ;)). 

Valkoinen ja vaalea liila on mietinnässä!

Meille on tulossa vampyyrihäät, eli sysimustaa ja verenpunaista, korosteväreiksi ollaan arpomassa tuhkanharmaata, kuninkaallista purppuraa, luunvalkeaa, kultaa tai tummapuisen arkun ruskeita sävyjä.

Olisi ehkä kivaa keksiä enemmänkin noita vaaleita sävyjä mukaan ettei tule liian synkkää menoa.

Puhtaan valkoisesta kimaltelevaan hopeaan, tummasta violetista tunnelmalliseen mustaan.

Olen aina kuvitellut meneväni naimisiin tummansininen-valkoinen-hopea teemaväreillä ja niillä nyt sitten mennään :D

Meillä valkoinen, juuttikankaan väri:D ja oranssi

Meidän häiden teemaväreinä on pastelliset roosan ja mintun sävyt :)

Mun väriteemamieltymykset on vaihdellut kovasti. Ensin oli turkoosi ykkösenä, koska molemmat siitä tykätään, mutta se ei oikein istunutkaan mun päässä heinäkuisiin häihin maalla, joten nyt ykkösenä on kultainen glitter, valkoinen, lehtivihreä ja ehkä lime.

Meidän häät rakennetaan vaaleanvihreän (lime/omena/sammal/ym.) ympärille. Lisätään siihen sopivasti korostusta muista väreistä, luultavasti ruskeasta ja valkoisesta. Vaadittava glitteri - jos sellaista sattuu sitten virallisena päivänä olemaankaan - tulee hopeasta. Sopii maanläheisiin häihimme ja on oma lempivärini (joka näkyy mm. pukeutumisessa, hevoseni varusteissa, lapsen vaatteissa, miehen vaatteissa ja asunnon sisustuksessa, noin muunmuassa.).

Kulta... ja musta tai navy blue. Ehkä myös jotain vaalea sävyä näihin rinnalle, ettei tule liian synkkä kokonaisuus.

Meillä kävi hauskasti, teemaväri oikeastaan asettui vasta tänään kun pitopalvelun ihmiset kysyivät, että minkäväriset servietit kuukauden päästä juhlapöytiin katetaan... Epätyypillisenä (?) morsiona en ollut ajatellut juhlaa värikokonaisuuden kannalta lainkaan, mutta nyt jotenkin loksahti kaikki kun löytyi hieno pöytäliina-servettikuosi, joka mätsäsi sattumalta myös pukuni kultaisiin yksityiskohtiin. Eli näin puolivahingossakin voi näemmä onnistua!

Tumma preussinsininen, kulta/samppanja, valkea ja hiukan vihreää siis väriskaalana tulossa.

Tämän hetkinen ajatus on, että aika paljon saisi olla syvän vihreää kasvien muodossa ja ehkä ripaus kultaa. Kukat voisivat muuten olla kesäisen värikkäitä.