Oletteko tyytyväisiä vihkisormukseen?


Ei

Recommended Posts

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Vihkini on kyllä todella kaunis ja kihla/vihki-yhdistelmä nätti, joten olen periaatteessa tyytyväinen. Täysin unelmieni sormus se ei kuitenkaan ole, sillä siihen meillä ei hää- ja häämatkakustannusten keskellä nyt ollut varaa. Puhetta oli kyllä sormuksen päivityksestä myöhemmin, mahdollisesti jonkun esim. 5-vuotishääpäivän yhteydessä tms. Siihen asti pidän tätä yhdistelmää kyllä ihan tyytyväisenä. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Sormus on teetetty kotimaisella kultasepällä netin välityksellä, eli näin sen ensimmäisen kerran luonnossa vasta kun hain sen postista. Aluksi se näytti hieman vaatimattomalta ja jotenkin sirommalta kuin odotin, mutta nyt pidettyäni sitä muutaman päivän sormessa tykästyn siihen aina vain enemmän! Se on juuri täydellinen, sopivan näyttävä mutta kuitenkin käytännöllinen. :-*

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Olen! Vihkisormus on kaunein esine, jonka omistan! Vähän väliä huomaan katselevani sitä. Se on valkokultainen pitsisormus, johon timantit on upotettu. Eli se on myös käytännöllinen, kuten joku aiemminkin sanoi. En ole koskaan halunnut mitään "ulokkeellista" sormusta. Kihlasormus teetätettiin minulle isovanhempieni vihkisormuksista. Se vähän alkuun minua harmitti, että teetätin sen samassa paikassa kuin mistä ostimme vihkisormuksen, sitä sille tuli hintaa paljon enemmän kuin olisi tullut muissa paikoissa. Mutta nyt kun olen noita kahta sormusta käyttänyt muutaman viikon yhdessä, ei se harmita ollenkaan, päin vastoin. Se kihlasormus on tehty nimenomaan tuon vihkisormuksen kanssa käytettäväksi ja sen näkee kun ne niin hyvin sointuvat yhteen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Olen tyytyväinen, vaikka aikamoinen jahkailija päätöksissä yleensä olenkin. Sormus on hyvin samantyyppinen kuin kihlasormus eli sopivat hyvin yhteen. Valitsin ja maksoin sormuksen itse, mitä mieheni ihmetteli ja päivitteli että hankinko nyt liian halvan sormuksen ;) Sain kauniin ja yksinkertaisen sormuksen kuten halusinkin :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Olen tyytyväinen sormukseen. Mietin sormusvalintaa ihan luvattoman kauan, kauhea pähkäilijä kun olen. Sormusliikkeessä myyjät jo tunnisti mut :D Valitsin loppupeleissä aika erilaisen sormuksen, kuin alunperin ajattelin. Sormuksen timantit saattavat joskus kyllä hieman tarttua vaatteisiin, mikä on vähän hankalaa. Käytännöllisempi sormus saattaisi olla helpompi arjessa, mutta en silti kadu valintaa, edelleen tätä yksilöä ihastelen. Yhtä lailla olisin tyytyväinen varmaan toisenlaiseenkin sormukseen, mutta yksi pitää valita :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...