Sign in to follow this  
Followers 0
Palina

Oletko kokeillut pukuasi häiden jälkeen?

58 posts in this topic

Tuli vaan mieleen kun puku roikkuu edelleen kaapin ovessa, että olisi kiva sovittaa sitä taas päälle.  ::) Kuinkas muut?

Kokeilin kerran, n. viikko häiden jälkeen. Harmittaa kyllä vähän kun sitä ei enää missään voi julkisesti päälleen laittaa...  ::) Kaapissa se nyt roikkuu, en ole ajatellut myydä kuitenkaan.

Käytän sitä juhlapukuna. Ja kyseessä ei siis ole tavallinen hääpuku, vaan se on alunperinkin juhlapuku.

Itse asiassa en ole kokeillut häiden jälkeen, mutta vaatehuoneessa se roikkuu juhlia varten.

Kyseessä on kuitenkin iltapuku, joka käy mihin tahansa juhlavampaan tilaisuuteen.

En ole kokeillut, mutta tulevaisuudessa siitä muokataan tarpeen tullen iltapuku, eli ehkä joskus vielä kokeilen.  :)

Mä olen jo yläosaa käyttänytkin kaverin häissä tietenkin toisen alaosan ja huivin kanssa. Upea oli silloinkin :)

En ole kokeillut vaikka kaapinovessa on roikkunut jo 4 kuukautta ::)  Ja roikkuu edelleen kunnes saamme tuon lämminvaraston valmiiksi jolloin puku pakataan tykötarpeineen laatikkoon ja viedään varastoon. Pukua ei ole tarkoitus muokata mitenkään tai myydä, säästän sen tyttäriäni varten ihasteltavaksi/naurettavaksi :D

Kyllä vain - kahdesti olen käyttänyt eli ensimmäiseksi vihkiäisissä/hääjuhlissa ja sit myöhemmin hääbileissä, ja tarkoitus on käyttää myös iltapukuna kun tulee sentyyppisiä juhlia (ei siis ole valkoinen!).

Enpä ole päälleni laittanut. En näe tarpeelliseksi. ;D

En ole, mutta ajattelin kyllä kokeilla joskus pari kolme vuoden päästä ;) Nähdäkseni mahdunko yhä siihen ja miltä se näyttää mun päällä ::) En kyl myy ikinä sitä pois!!  :-X

Kaapin ovessa roikkuu mullakin. Tarkoitus olisi viedä se pesulaan, mutta katsotaan nyt... ::) En ole kertaakaan sovittanut tai edes ajatellut moista.

Tuota tuota.. Ei ole tullut kokeiltua. Toisaalta.. Vastahan siitä on pari kuukautta aikaa..

Tallessa se on, nätisti laatikkoon viikattuna silkkipaperin kanssa, mutta päälle en ole pukenut kuin hääpäivänä viimeksi. Ehkä sille joskus vielä jotain käyttöä tulee...

Myin pois. Kiva jos joku toinenkin morsian on se päällään onnellinen. Silti vähän haikeaa, kun en saa sitä enää hypistellä. ;)

En halunnut pukua säilytyttäväksi joten vuokrasin puvun. Sain juuri sellaisen puvun kuin tahdoinkin- vaikka en tiennyt mitä haen, ennen kuin näin puvun :) . Siis en ole sovitellut ;) ..

Ihastellut kyllä, mutten kokeillut. Halusin vielä pesulaan mahdollisimman pian ja sen jälkeen onkin jäänyt pussin suojiin. Nyt huvittaisi kokeilla, miten mamamassu mahtuu - siis ei mahdu - pukuun.  ;)

Kerran olen häiden jälkeen pukuani ihan päällä vielä ihastellut! Eipä sillä käyttöä enää liene, mutta koskaan en myisi! Rakas muisto vain!  :-X  :)

En ole kokeillut. Pakkasin sen laatikkoon muistoksi, ja ehkäpä joskus vielä kokeilen sitä.

En, kun en siihen enää mahdu :( Laihduin häästressissä 13 kiloa, puku on tosin edelleen tallella ehkä jonain päivänä olen taas niissä mitoissa.

En ole kokeillut, tuolla se lojuu kaapissa. En ole vielä jaksanut sitä pesulaankaan viedä  ::)

Aion kyllä pitää puvun itselläni, joten luultavasti joskus sitä vielä kokeilen.

En ole kokeillut, mutta vaatehuoneessahan tuo roikkuu.

En ole kokeillut, enkä varmaan edes mahtuisi siihen enää  ;D Tuolla se roikkuu pesulasta tulleena vaatehuoneen oven päällä ja odottaa että joku tulis ostamaan sen pois  ::)

En ole,olisi tarkoitus pesettää ja käyttää juhlapukuna myöhemmin(ei "perinteinen" hääpuku)