Guest astahh

maistraatissa menijät- oliko teillä hääkimppu?

105 viestiä aiheessa

Tulee pieni pisara kimppu ja miehelle viehe. Mulle on kans jotenki tärkee toi kimppu,myöskin valokuvaa. Juhlat on myöhemin,mut sinne ei varmaankaan tuu kimppua. :) Toki kyllä muutenki tulee koko helahoito,meilläkään ei maistraatti sillälilla vaikuta asiaan.. :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rakastan kukkia joten ehdottomasti tulee kimppu tai muutama kaunis kukkanen maistraattiin mukaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tulee pieni kimppu :)

Edit Mitenhän mä tännekkin eksyin...

No mulla oli siis valkoisia kalloja kymmenkunta kappaletta joiden ympärillä oli heinistä tehty pyöreä reunus. Varret oli sidottu silkillä yhteen niin että varret jäivät roikkumaan vapaana. Silkki oli samaa mistä mun korsettitoppi oli tehty. Että ei se nyt ihan pieni kimppu loppujen lopuksi ollutkaan :D

Muokattu: , käyttäjä: -Tiitu-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En oikeastaan tykkää kukista enkä ollut miettinyt koko kimppua mutta sulho oli sellaisen sitten kuitenkin(viimetipassa) hommannut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oli kimppu, teetätin sen ja heittokimpun ja miehelle vieheen. Edellinen pariskunta joka vihittiin ennen meitä, oli kukaton.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tulee hääkimppu ja vieheet ja koko helahoito, maistraatti ei vaikuta asiaan.

Komppaan sataprosenttisesti :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tule kimppua ja vihkimispaikalla ei tähän asiaan ole vaikutusta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kimppu oli, ja miehellä kukkanen puvun rinnuksissa. Kimppu oli pienehkö pyöreä muodoltaan, tumman violettia ja tummanvihreää väritykseltään (floristin kanssa tuumattiin että se sointuu mukavasti oman mekkoni väriin ja tyyliin). Tiesin, että vihkimisen suhteen en muuta erityistä härpäkettä halua, mutta miehellä pitää olla siisti puku päällä ja miulla ehdottomasti se ihuna hääkimppu, kun kukista tykkään niin paljon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän ei pitänyt mitenkään juhlistaa maistraattipäivää, mutta keräsin sittenkin päivänkakkarakimpun aamulla mukaan... Tykkään kukista tosi paljon ja tuntui että jotain puuttuisi ilman niitä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei ollut kippua tai muutakaan kukkaista meidän vihkimisessä. Siisteissä vaatteissa oltiin ja jälkeenpäin totesin, että edes yksi kukka olisi ollut liikaa. Mulla oli kaksi ihastuttavaa morsiusneitoa, jotka kyllä korvasivat kaikki maailman kukat ja morsiuspuvut ja muut!

Hääjuhla oli muutamaa päivää myöhemmin ja siellä olikin kaikki sitten ihan vimpan päälle :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla oli kaunis, melko pieni silkkikukista tehty kimppu, ja olin iloinen, että oli :)

Jotenkin olisi tuntunut orvolta ilman mitään kukkia. Ja juhlistihan se tilannetta myös osaltaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en osaa päättää, tuleeko mulle kimppua vai ei. Meidän maistraattivihkimisestä tulee tosi pienimuotoinen tilaisuus, ja mennään ihan perheporukalla sen jälkeen syömään. Jotenkin kimppu tuntuu siihen kuvioon "liialliselta".

Mut sit toisaalta rrrrakastan kukkia, joten vihkiminen olisi hyvä tekosyy niitä ostaa :P Eli ehkä sitaisen vaikkapa tulppaaneista ja silkkinauhasta pienen kimpun kuitenkin. Saas nähdä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla oli maistraatissa mukanani tällainen puska:

Muokattu: , käyttäjä: Peppi Pitkätossu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä haluan pienen ja sievän kimpun vihkimistilaisuuteen, mutta en oikein ymmärrä mihin minä sen laitan esim. sormustenlaiton ajaksi (kummallekin tulee sormus). "Kaaso", toinen todistajista, toimii valokuvaajana enkä helvetissä anna sitä miehen veljen tuhottavaksi siksi aikaa. :D Ehkä vain lasken sen siihen eteen pöydälle tai jotain. Onpahan nätti koriste eikä haittaisi yhtään vaikka se valokuvissa siitä näkyisikin.

(Kai siellä nyt yleensä on joku pöytä, minkä ääressä ollaan? Helsingin maistraatti siis kyseessä, jos se asiaan mitenkään liittyy.)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tulee kimppu ja miehelle varmaan myös viehe.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miä aattelin jonkun kukkasen ottaa, en muuten tiiä mihin kädet laittaisin. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ei ole mitään hajua vielä kimppuasiasta, tuntuu että mielipide vaihtuu päivittäin. Kaaso on sitä mieltä, että ehdottomasti joku pieni kimppu edes. Kuvissa olis kiva, mutta en tiiä ite vihkimisestä. Tahtoisin pitää miestä kädestä kiinni vihkimisen ajan, sormustenvaihdot jne, missä sitä kimppua oikein pitää?

Yhtään en ole kukkaihminen, mutta mun mielestä häihin kyllä kuuluu se kimppu.

Jos maistraattiin ei kimppua tule, niin todennäköisesti kuitenkin kesän siunaustilaisuuteen kyllä. Kaveri on mulle luvannut tehdä kimpun (alalla), mutta koska maistraattivihkiminen on salaisuus, en kimppua voi kaverilla vielä teettää.

Joten, saapa nähdä. Todennäköisesti maistraattiin ei kimppua tule.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olin ajatellut ettei tulisi mitään kukkaa, mutta kun näitä lueskelin, tuli mieleen että tuollainen rannekukka voisi olla kiva ja hiuksiin ehkä myös... Täytyypä alkaa harkita asiaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No, nyt kun olen onnellisesti naimisissa ja maistraatit sun muut takanapäin, niin tulin kertomaan että kimppuhan minulla sitten oli. Asetin kimpun vihkimisen aluksi siihen pöydälle eteen, ja pidimme miehen kanssa toisiamme käsistä kiinni. Se tuntui kaikista luontevimmalta ja niiiiiin hyvältä. :wub: Kimppu oli sitten kuitenkin nätti koriste valokuvissa, joten onneksi päädyin ottamaan sen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli kimppu ja miehellä viehe. Pidin kimppua kädessäni myös silloin, kuin laitoimme sormukset. Pidin siis kimppua silloin oikeassa kädessä, kun mies laittoi sormuksen mulle ja vaihdoin kimpun sitten vasempaan käteen, kun laitoin sormuksen miehelle. Ei mitään ongelmaa. Siinä vaiheessa annoin kimpun kaasolle, kun lauloin miehelle ja pidin sanoja kädessä, mutta heti laulun jälkeen otin kimpun takaisin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla oli tosiaan kimppu maistraatissa ja sulhasella viehe. Pidin vihkimisen ajan kimppua kädessäni, mutta laukun annoin äidilleni siksi aikaa. Meillä vain minulle tuli sormus, ja sen pujotus onnistui ihan hyvin, vaikka kimppu olikin. Näyttää kuvissa hyvältä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään