Guest onnellinen

Kuka vastaanottaa ilmoittautumiset?

378 viestiä aiheessa

Tarkoituksena olisi, että anopit ottavat ilmoittautumiset vastaan. Toinen on jo suostunut, toiselta ei ole vielä kysytty. Tämä lähti siitä tekstistä, mikä tuli keskusteluissa vastaan: "Ilmoittautumisten vastaanotosta kilpailevat anopit numeroissa..."

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ilmoittautumiset vastaanottaa minä ja ukko-kulta. Päätimme tehdä näin, koska meillä on hotellihuoneita varattuna ja minä tiedän niiden tarkan määrän joten ei sitten tule sekaannuksia jos joku haluaa huoneen ja ilmoittaa sen vaikka anopille joka ei tiedä kokoajan tilannetta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä morsiammen ja sulhon äiteet. Ohjelmanumerot ottaa vastaan kaaso.

<3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkin morsiamen ja sulhaset äidit.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaaso vastaanottaa ilmoittautumiset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitettiin minun ja miehen puhelinnumerot kutsuun. Minäkin olen kotiäitinä, aikaa on vastailla siis :) Miehellä kyllä alkaa pian työt, mutta eiköhän ne vieraat sieltä saa asiansa jotenkin perille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä minun äitini ottaa ilmoittautumiset vastaan. Sitten vuoden päästä... :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä todennäköisesti (näin olen siis suunnitellut) ilmoittautumiset vastaanottaa meijän äidit, koska kutsujiksi meinattiin laittaa meidän vanhemmat ni näin ollen on loogista, että he myös hoitavat ilmoittautumisrumban.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli kutsussa oman äitini numero ja sulhaseni. Joten minä voin sitten keskittyä muihin asioihin :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on jo näin hyvissä ajoin päätetty otamme itse vastaan ilmottautumiset. Näin pysyy parhaiten perillä lukumäärästä jne. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä yksi kaasoista ottaa ilmoittautumisia vastaan.

Sitten kun on viimeinen ilmoittautumispäivä niin varmaan miehen kanssa soitetaan läpi ne jotka ovat vielä kysymysmerkillä. Tunnetusti ystävämme ovat sen verran huono muistia että parempi kysyä itse vielä varmistus entä olettaa etteivät tulekaan.. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

varmaan morsian meillä, vielä on aikaa harkita, sulho ei kuitenkaan muista kysyä kaikkia erikoisruokavalioita yms. laseten lukumääriä joten en luota siihen :D, kaasot on suurimmalle osalle täysin vieraita ja tiedän vieraissa olevan ihmisiä jotka eivät halua soittaa vieraille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me otetaan ihan itse. Miusta se on kivempi niin, pysyy määrästä ja allergioista ja majoituksen tarpeessa olevista perillä. No meillä on tietysti sekin, että äidit on molemmilta kuolleet ja isät taas..no niillä on omat menonsa ja en mie niitä tahdo vaivata ja kaasot taas ei tunne suurinta osaa vieraista niin luonnollisempi, että meihin ollaan yhteydessä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ilmoittautumiset vastaanottaa luultavimmin sulhasen äiti. Tiukka mamma, joka varmasti kehtaa sanoa suoraan, jos kutsutut yrittävät ottaa mukaan ylimääräisiä henkilöitä (aikuisia lapsia, lasten tyttö-/poikaystäviä, ei kutsuttuja avecceja, jne). Ja hänellä on hyvin aikaa vastailla puhelimeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Otamme itse ilmoittautumiset vastaan, koska itse maksamme hippalot ja toimimme kutsujina. Todennäköisesti kutsuihin tulee molempien puhelinnumerot + sähköpostiosoitteet.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me kanssa otamme itse ilmottautumiset vastaa.. Häät on suunniteltu yhdessä miehen kanssa ja toimimme samalla häiden maksajina. Kutsuihin tulee meidän kummankin puhelinnumero. Minä kuitenkin toimin pääpäsmärinä, sillä tarvitsen vierasmäärän pitopalvelulle ja itselleni jotta tiedän mihin laitan kaikki sitten istumaan hääjuhlissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse otamme vastaan; laitetaan sekä puhelinnumerot että sähköpostiosoitteet. Haluan olla perillä vastauksista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Taidetaan laittaa ihan hääparin numerot/Spostit. Ja ehdottomasti itse kutsutaan ihmiset, siksi näin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me kutsuimme itse vieraat ja jopa vanhempamme ilmoittautuivat häihin virallisesti. Minä, morsian otin ilmot vastaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä itse eli morsian otan ilmoittautumiset vastaan. Mieluiten pidän langat ihan omissa käsissäni tässä asiassa, ja sulhanen on niin huonomuistinen ettei muistaisi keitä hänelle on ilmoittautunut. :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan suunniteltu, että hääsivuilla olisi kaavake, jolla ilmoittaudutaan ja sitten numero, jos ei halua laittaa netin kautta. Laitetaan sivujen osoite sitten kutsuun tai info-lappuseen. Olisi helpointa kun sitten tulis samalla tieto tarvitseeko ihmiset kyytiä ja erikoisruokavaliot ym.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilla voi varmaan ilmoittautua puhelimella, sahkopostilla tai haasivujen kautta.

Ajattelin laittaa aidin numeron ja oman s-posti osoitteen suomenkielisiin kutsuihin, joten voivat sitten joko soittaa aidille tai kaverit mailata mulle (asun ulkomailla). Italialaisiin kutsuihin joko anopin tai sulhasen numero ja/tai sulhasen s-posti osoite , ei olla viela paatetty. Ja sitten toki linkki haasivuille, eli kaikki voivat ilmoittautua myos siella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee kutsuun joku tällainen teksti ; " Ilmoitathan ellet pääse osallistumaan".. Ajattelin, että tämä on helpompi tie sen suhteen, että jos kaikki 150 hlö soittelee ja tekstailee, niin siinä voi äkkiä mennä listat sekaisin. Mietin että voisin yhdelle kaasoistani antaa tehtävän vastaanottaa ilmoituksia niistä jotka eivät pääse tulemaan. Ja luonnollisesti pitää minut ja mieheni ajantasalla, että missä mennään :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nakitan tehtävän mitä luultavimmin molemmille tai jommallekummalle kaasoistani sekä äidilleni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään