Guest onnellinen

Kuka vastaanottaa ilmoittautumiset?

378 posts in this topic

Meillä ilmoittautumisen vastaanottavat tulevat anopit. Tuntui että se on heille "kunnia-asia". Saavatpahan jollain tapaa "osallistua" häiden järjestelyyn...taidan olla sitä sorttia joka tekee kaiken itse :D

Otamme sulhon kanssa. Puhelimitse tai sähköpostitse.

Kuten myös.

Tulevat anopit puhelimitse. Lisäksi minä otan vastaan ilmoittautumisia myös sähköpostilla.

Me sulhon kanssa otamme ilmottautumiset vastaan, joko puhelimitse tai sähköpostilla.

Näin meilläkin. Odotan saavani lähinnä tekstiviestejä.

Me ollaan tosiaan ajateltu itse ottaa vastaan ilmottautumisia. Tää kontrollifriikki tahtoo pitää kaikki narut omissa pikku kätösissään :)

meillä ilmottautumiset ottaa vastaan kaaso..nakitin homman sille.. :) ei tarvinu ees suostutella :D itellä tulee kuitenki olemaan sit kaikenlaista muuta niin saa kaaso hoitaa tuon asian..ainakin :)

Minä ja sulho otetaan ilmoittautumiset vastaan puhelimitse.

Me (hääpari) kutsutaan ja otetaan myös ilmottautumiset vastaan (soitto/tekstari/sähköposti). Tuntuu luontevimmalta ja näin pysymme itse ajan tasalla tilanteen kehityksestä :)

meillä vanhemmat on kutsujina ja anopit ottaa ilmottautumiset vastaan.

täytyy vaan laatia molemmille selkeät listat vieraista, joihin saavat sitten merkata ketkä on jo ilmottautuneet ja allergiat sun muut.

Itse kutsumme ja itse vastaanotamme ilmoittautumiset (puhelin/sähköposti)

Olen ajatellut nakittaa anopeille :) , helpompaa koordinoida, jos vain kaksi hlöä ottaa tiedot ylös.

Anopit ja minä. Tuntui parhaimmalta vaihtoehdolta :)

Itse kutsumme ja otamme myös vastaan ilmoittautumiset. Tai todennäköisesti minä otan, kun muutenkin pyörittelen noita hääaiheisia exceleitä.

Taidan olla senverran kontrollifriikki, että itse ehdottomasti haluan ottaa ilmoittautumiset vastaan. Ei siis tätä hommaa kaasolle, best manille tai vanhemmille!

^sama juttu. Itse kutsumme mekin, joten se on kaikkiaan loogisin vaihtoehto, että otetaan ilmot itse vastaan. ;)

Mä luulen,että minä sekä mies ollaan ilmoittaumisen vastaanottajia.Jotenkin ehkä sillein sukulaisten mukavampi ilmottautua tutulle ihmiselle,kun se,että jos olisi joku aivan heille outo ihminen jolle ilmottautua.Ja siltäkin kantilta,että jos tulee jotain kysyttävää niin ei mene monen mutkan kautta,vaan voi kysyä suoraan siltä joka tietää.

Meillä myös morsian ja sulhanen kutsujina sekä ilmoittautumisten vastaanottajina. Tosin vanhempani maksavat suurimman osan häiden kuluista, mutta heille tämä järjestely oli ok.

Itse kutsumme ja itse otamme myös ilmoittautumiset vastaan. Helpoin ratkaisu meille. :)

Me tehdään niin, että minä ja sulhanen sekä ainakin minun äitini ottaa vastaan kutsuja. Muistaakseni serkkujenikin häissä on ollut niin, että juhlaparille sekä anopeille on voinut ilmoittautua. :)

Olemme itse kutsujina ja itse tietysti myös vastaanotamme ilmoittautumiset. Kutsun mukana lähtee postitettava vastauskortti, jonka kääntöpuolelle on painettu molempien nimi ja osoitteemme. Vaihtoehtoisesti vieraat voivat ilmoittautua sähköpostilla yhteiseen sähköpostiosoitteeseemme (jota meillä ei siis normaalisti ole, mutta joka perustetaan samalle domainille kuin häänettisivut).

IMHO on aina omalla kohdallani tuntunut sangen kiusalliselta ilmoittautua jollekin uppo-oudolle henkilölle (esim. morsiamen/sulhasen äiti), etenkin, jos ainoa ilmoittautumistapa on ollut soittaminen. Siinä on sitten ollut häslinkiä, että kuka siellä soittaakaan ja mikä avecin nimi on jne. (erityisesti syystä että kihlattuni ei ole suomalainen, ja hänen nimeään saa tavata kirjain kerrallaan). Suoraan hääparille ilmoittautumalla on voinut samalla välittää terveiset ja kiitokset kutsusta. :)

Muoks. Meille ei muuten tule puhelinilmoittautumisvaihtoehtoa lainkaan, koska vieraita tulee ainakin neljästä eri maasta ja siksi aikaerojen ym. vuoksi emme halua päivystää puhelimessa esim. päiväsaikaan. Haluamme myös ilmoittautumisista mustaa valkoisella siinä tapauksessa, että tietoja täytyy tarkistaa. Siksi sähkö- ja etanaposti-ilmoittautumiset omalla kohdallamme.

Edited by Isolde

Otamme itse ilmoittautumiset vastaan. Saammepahan vaihdeltua kuulumisiakin samalla tuttujen kanssa.

Itse kutsumme, maksamme ja myös otamme vastaan ilmoittautumiset. Ja ilmoittautua voi vain puhelimella, sillä haluan ilmoittautumisten yhteydessä tiedot ruoka-allergioista, avecien nimet, lasten iät jne. Nämä saattaa unohtua esim. sähköpostilla ilmoittautuessa, puhelimessa voin itse kysyä näitä. Puhelimitse voi muutenkin kysellä esim. majoitustarpeesta. Ja tietty on hauskaa myös rupatella sukulaisten kanssa :)

Ja kyllä, myönnän, olen myös jonkin verran kontrollifriikki... haluan tietää kaiken ja pitää langan päät käsissäni, enkä osaa luottaa esim. anoppiin tai kaasoon tässä asiassa. Anoppi kuitenkin kutsuisi sinne lisää porukkaa tms. ja kaaso saattaisi muuten vaan sählätä, semmonen suloinen höppänä kun on :girl_sigh:

Me emme ole vielä asiasta keskustelleet kovinkaan mutta kaipa tämäkin kaatuu kaasojen ja bm:in harteille tai sitten meidän ja meidän vanhempien. Aika näyttää :)

Mä luulen, että mä otan vastaan yksin.. Koska sulho ei osaa olla tiukkana.. Enkä halua nakittaa tätä äidille, anopille tai kaasolle.. Vihatkoon sitten vieraat minua, kun sanon että kutsu ei ollut tarkoitettu teidän lapsille vaan tää on aikuisten juhla..