Jump to content
Naimisiin.info

Minkälainen elämäntilanne häitä suunnitellessa


maddy

Recommended Posts

Me olemme olleet haiden aikaan (6/2011) 1,5 yhdessa, mutta tunnettu kavereina kauemminkin. Kumpikin on viela opiskelijoita, mutta sulhasen pitaisi valmistua ennen sita. Me asutaan talla hetkella kahta maata, mutta jouluksi oisi tarkoitus muuttaa yhteen Suomessa (asuttiin yhdessa ulkomailla aikaisemmin).

Link to comment
Share on other sites

Häiden aikaan ensi vuoden elokuussa meille on kertynyt yhteistä taivalta lähes 4 vuotta, joista melkein 3 vuotta ollaan oltu kihloissa ja asuttu saman katon alla. :) Häiden aikaa minulla on ikää 21 vuotta ja miehellä 23 vuotta. Asumme vielä pari vuotta vuokralla kerrostalokaksiossa, mies on vakityössä ja itse opiskelen vielä kevääseen 2012 asti. Keväällä 2012 aletaan luultavasti rakentaa omakotitaloa (mikäli onnistaa) tai ostetaan jo valmis talo/asunto. Omakotitalo olisi kuitenkin molempien suuri unelma! Tässähän sitä sitten säästellään asuntolainaa varten.. Lapsia mietitään tarkemmin sitten parin vuoden päästä. :)

Link to comment
Share on other sites

Häiden aikaan ensi vuoden elokuussa meille on kertynyt yhteistä taivalta lähes 4 vuotta, joista melkein 3 vuotta ollaan oltu kihloissa ja asuttu saman katon alla. :) Häiden aikaa minulla on ikää 21 vuotta ja miehellä 23 vuotta. Asumme vielä pari vuotta vuokralla kerrostalokaksiossa, mies on vakityössä ja itse opiskelen vielä kevääseen 2012 asti. Keväällä 2012 aletaan luultavasti rakentaa omakotitaloa (mikäli onnistaa) tai ostetaan jo valmis talo/asunto. Omakotitalo olisi kuitenkin molempien suuri unelma! Tässähän sitä sitten säästellään asuntolainaa varten.. Lapsia mietitään tarkemmin sitten parin vuoden päästä. :)

Link to comment
Share on other sites

Häät kesällä 2011 (toivonmukaan kesäkuussa)

Minä olen silloin 30 ja mieheni 25.

Silloin ollaan seurusteltu 4.5v, yhdessä asuttu 4vuotta ja kihloissa oltu hieman vajaat 4 vuotta. Tunnettu on siihen mennessä semmoiset 6,5vuotta.

Tällä hetkellä vielä opiskelen, mutta valmistun viimeistään helmikuun alussa eli toivottavasti sen jälkeen taas työelämässä minäkin. Mies on vakitöissä. Asumme vuokralla omakotitalon yläkerrassa kaksiossa ja ainoat lapsemme ovat toistaiseksi 4 kissaa :) . Ihmislapsia toivottavasti sitten parin vuoden kuluessa.

Link to comment
Share on other sites

Häät on toukokuussa 2011. Silloin mies on 28-vuotias ja vakituisessa työssä, minä taasen olen 25-vuotias ja opinnot silloin noin puolivälissä. Hääpäivänä olemme olleet yhdessä vajaan kolme vuotta ja asuneet yhdessä puolitoista vuotta.

Haaveena olisi saada jälkikasvua melko pian häiden jälkeen ja muuttaa pois pääkaupunkiseudulta.

Link to comment
Share on other sites

Häiden aikaan tammikuussa minä olen 21-vuotias ja sulho 22, mulla meneillään kolmas vuosi luokanopettajaopintoja ja sulholla toinen vuosi insinööriopintoja. Seurusteltu ollaan silloin n. 3v3kk, yhdessä asuttu puolitoista vuotta ja kihloissa oltu puolisen vuotta. Kerrostalokaksiossa asustellaan vuokralla, omaa asuntoa ei varmaan vielä ainakaan pariin vuoteen haikailla. Lapsi sen sijaan olisi haaveissa aika pian häiden jälkeen. :)

Link to comment
Share on other sites

Tällä hetkellä ollaan vain me kaksi. Asutaan vuokra-asunnossa, paritalon puolikas. Opiskellaan vielä, mutta valmistutaan ennen häitä (yli vuosi ennen häitä). Valmistumisen jälkeen ei ole tietoa mitä tehdään. Ei edes vielä sitä missä asutaan. jostain päin pitäisi töitä saada :)

Häiden aikaan ollaan oltu yhdessä melkein 5 vuotta (4kk vajaa) ja kihloissa sitten melkein 4 vuotta.

Link to comment
Share on other sites

Meillä häiden aikaan yhdessä ollaan oltu n. kolme ja puoli vuotta. Yhdessä asuttu niistä melkein kolme vuotta, ja kihloissa oltu 2 ja puoli.

Yhteinen paritalon puolikas löytyy, ja miehellä siihen lainaa. Suurin sitoumus taitaa kuitenkin olla yhteinen yritys, joka perustettiin vuodenvaihteessa. :girl_smile:

Lapsia ei ole, eikä luultavasti koskaan tule. Iloa arkeen tuomassa tällä hetkellä kaksi kissaa, mutta niiden lukumäärä kyllä todennäköisesti kasvaa tulevaisuudessa. :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

Tapasimme helmikuussa 2009, muutin miehen luokse huhtikuussa,

esikois-koiranpentumme muutti luoksemme toukokuussa,

ostimme yhteisen omakotitalon kesäkuussa, jonne muutimme elokuussa.

Tämän jälkeen päätimme pitää hieman hiljaiseloa...

Toinen koira tuli perheeseemme maaliskuussa 2010 ja

mies kosi heinäkuussa.

Häitä ja lapsia suunnitellaan nyt kovasti.

Saa nähdä kumpi ehtii ensin :girl_in_love:

Link to comment
Share on other sites

Ollaan seurusteltu joulukuussa 7vuotta, ikää kertynyt miehelle 22 ja minulle 21. Asuttu yhdessä päälle 3vuotta. Tällä hetkellä opiskelen yo-merkonomiksi, valmistun joulukuussa mieheni on vakituisessa työssä. Itse työskentelen tällä hetkellä tilitoimistossa, koska tulen valmistumaan kirjanpitäjäksi. Eipä tämän kummempi tilanne.:girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

Ensi kesänä häidemme aikaan olemme olleet hieman vajaa 5 vuotta yhdessä, josta kolme vuotta avoliitossa ja 1,5 vuotta kihloissa. Karvapalleroita löytyy neljä kappaletta, lapsia haaveessa minulla kovastikin mutta mies haluaa vielä odottaa omaa kotia. Omakotitalo olis sit seuraava hanke :flirt:

Unohdin kirjoittaa, et minä olen 24-vuotias ja mieheni melkein 27-vuotias. Minä valmistuin lastentarhanopettajaksi vuosi sitten ja mies on atk-alalla, valmistui amk:sta neljä vuotta sitten. Molemmat ovat siis työelämässä, tosin mieheni haaveilee alanvaihdosta eli katsotaan mitä tuleman pitää :)

Link to comment
Share on other sites

Tapasimme helmikuussa 2009, muutin miehen luokse huhtikuussa,

esikois-koiranpentumme muutti luoksemme toukokuussa,

ostimme yhteisen omakotitalon kesäkuussa, jonne muutimme elokuussa.

Tämän jälkeen päätimme pitää hieman hiljaiseloa...

Toinen koira tuli perheeseemme maaliskuussa 2010 ja

mies kosi heinäkuussa.

Häitä ja lapsia suunnitellaan nyt kovasti.

Saa nähdä kumpi ehtii ensin :girl_in_love:

Ja tosiaan unohtui mainita, että itse olen 26v ja mies 36v.

Häiden aikaan samanikäisiä tai vuoden vanhempia - riippuen häiden ajankohdasta.

Link to comment
Share on other sites

Ollaan seurusteltu joulukuussa 7vuotta, ikää kertynyt miehelle 22 ja minulle 21. Asuttu yhdessä päälle 3vuotta. Tällä hetkellä opiskelen yo-merkonomiksi, valmistun joulukuussa mieheni on vakituisessa työssä. Itse työskentelen tällä hetkellä tilitoimistossa, koska tulen valmistumaan kirjanpitäjäksi. Eipä tämän kummempi tilanne.:girl_wink:

Niin ja häiden aikaan olen 23 ja mieheni 24...

Link to comment
Share on other sites

Meillä minä olen 25-v osa-aikatyössä ja gradua vaille valmis FM (ko ala vaan ei valitettavasti kiinnosta pätkääkään :girl_haha: ). Mies on vakityössä ollut jo jonkun vuoden (27-vuotias). Seurusteltu häitten aikaan ens kuussa paria viikkoa vaille 9 vuotta, kihloissa paria viiikkoa vaille vuosi. Asutaan miehen omistamassa rivitalohuoneistossa, ostan häitten jälkeen siitä puolikkaan sit itelleni. Yhdessä asuttu virallisesti puoltoista vuotta (?), sitä ennen vaihtelevasti kaukosuhteessa: välillä muutama viikko putkeen yhessä toisen asunnolla, välillä monta kuukautta erossa. Muksuja ei ole, eikä toivottavasti tulekaan (no, ainahan se mieli voi muuttua...). Kissavaavin jossain vaiheessa kovasti haluisin kyllä :)

Link to comment
Share on other sites

Elämäntilanne nyt häitä suunnitellessa:

itse olen 24v, mies täyttää ens kuussa 27. Olemme olleet yhdessä n.1v 3kk. Minä olen huonopalkkaisessa työssä mutta muutakaan ei ole tällä hetkellä, mies on opiskelija ja tekee keikkatöitä sillä rahaa jostain on saatava kun hän ei ulkomaalaisena saa opintotukea. Asumme vuokra-asunnossa, muutamme loppuvuodesta isompaan asuntoon. Vauvaa yritämme. Hyvin, hyvin, hyvin rakastuneita. :girl_haha:

Ensi kesänä häiden aikaan tilanne on toivottavasti tämä:

minulla parempipalkkaisempi työ, mies jo valmistunut amk:sta ja vakityössä. Saatan olla raskaana tai vaikka juuri vauvankin saanut, ei voi tietää. Edelleen rakastuneita kuin mitkäkin. :girl_haha: Ja yhdessä olleet 2v 1kk. :-X

Muokattu: , käyttäjä: Modiana
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...