Guest camotar

Kuinka paljon muutat itseäsi häitä varten?

177 viestiä aiheessa

Päivetystä aion syventää joko solariumin, suihkurusketuksen tai molempien avulla. Ainut huolenaiheeni on, että pelkään suihkurusketuksen tahraavan valkoisen pukuni kuumana kesäpäivänä. Onkohan kellään tästä kokemusta? Aion ottaa myös melko lyhyet geelikynnet (ehkä myös varpaisiin), jotta ranskalainen manikyyri on hääpäivänä ja -matkalla varmasti siisti eikä sitä tarvitse korjailla. Silmiin tulee tekoripsitupsuja, niin kuin juhlameikeissäni muutenkin. Kampaus syntyy varmaan omista paksuista ja pitkistä hiuksista, mutta jos tarve vaatii, niin jonkinlainen lisäke saatetaan kampaukseen ujuttaa. Hampaat on kevytvalkaistu jo talvella. Uusin valkaisun luultavasti vielä ennen häitä. Sulhanenkin on ihme kyllä halukas lähtemään kevytvalkaisuun! ;) Ihon- ja vartalonhoidossa noudatan normaaleja huolellisia tottumuksiani, mutta kosmetologilla käyn nyt keväällä muutaman kerran. Hoidan ja laitan itseäni muutenkin aika aktiivisesti, joten en koe, että muutun kovinkaan paljon hääpäivää varten. Lähinnä nämä kauneudenhoidon toimenpiteet ovat hauskaa valmistautumista ja virittäytymistä juhlatunnelmaan! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

heippa!

Kerrompa minäkin nyt "muutoksestani" häitä varten.

Mulla on akryylistä rakennekynnet olleet jo aika tovin ja olen kesät-talvet aina yhtä tyytyväinen niihin!

Hiustenpidennykset laitatan, koska sairauden takia hiukset kasvavat todella huonosti pituutta. Kampauksesta pitäisi siis tulla hiukset ouliksi auki tyyppinen menninkäis lookki :girl_blum:

Meikkaus tulee olemaan ammattilasisen tekemä ja aina olen ollut tyytyväinen! Minusta on kiva laittautua oikein kunnolla meidän päivää varten. Toki mieskin hoitaa oman kaunistautumisensa! On kiva näyttää laitetulta, kun kuitenkin monet juhlavieraatkin käyvät kampauksessa yms. ja omat lapsetkin puetaan ja laitetaa.

Niin ja ripsen pidennykset tulee myös. Kulmakarvat on aina ja ikuisesti värjätty kestovärillä, koska nypityistä kulmista ns. katoaa se väri kun karvat vähenee :D Vaikka minulla siis on todella tummat kulmat ja hiukset.

Hiuksissa on aina ollut joku hauska väri yhdistelmä, joten nyt pysyy sama, mutta paljon hillitympänä.

Eiköhän ne ollu siinä! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä aion "muuttaa" lähinnä erilaisia pikkuasioita.

Meikki tulee, vaikka en arkisin meikkaa laisinkaan. (Tämäkin tulee olemaan neutraali, ns meikitön meikki, lähinnä valokuvia varten ja ihon virheitä korjaamaan. Meikkaajani tietää, että tarkoitus on tehdä minut itseni näköiseksi - ja on onnistunut tässä aikaisemminkin.)

Hiuksiin otan raidat, jotka oli suunnitteella jo muutenkin, mutta lykkääntyivät nyt vähän häiden vuoksi (kampaaja suositteli odottamaan vähän ja ottamaan tuoreeltaan häiden alla).

Ihon hoitoon yritän kiinnittää enemmän huomiota, koska olen sen suhteen aika huithapeli - ehkä häät auttavat muistamaan ihon hoidon tulevina kuukausina. No, ainakin voi toivoa... Samoin laihdutin reilu 13 kiloa, mutta ei häitä vaan loppuelämää varten. Naureskelin kyllä, että häät olivat sopiva motivaattori, mutta ihan muut tavoitteet siinä oli mielessä.

Enemmänkin omalla kohdallani on kyse siitä, etten arkisin näe vaivaa ulkonäön eteen, mutta hääpäivänä tahdon näyttää huolitellulta. :) Jos en näyttäisi omalta itseltäni, niin se olisi varmaan pahinta, mitä voisin hääpäivänä peilistä nähdä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee tekoripset ja mahdollisesti tekokynnet. Piilolinssit laitan, mutta niitä käytän muutenkin joka päivä. Myös solariumissa aion käydä, en oikeastaan ikinä rusketu mutta jospa se solarium auttaisi edes vähän!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suurin muutos on varmaan laihdutus. Pitäs saada vauvakilot pois+extraa eli paino siihen missä se oli joskus pari vuotta sitten. Häitten takia en kyllä laihduta vaan laihduttaisin muutenkin. Muuta muutosta en nyt vielä oikein keksi. Mulla on pitkät hiukset eli en tarvitse pidennystä hienoa kampasuta varten. Rakennekynnet mulla on ollut melki 3v jo eli häiden takia en niitä ota, mutta täytyyhän niitä käydä huollattamassa aika ajoin. Jotkut hienot koristelut niihin kyllä varmasti otan :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitatan ripsienpidennykset, niitä tosin olen haaveillut laittavani ihan muutenkin. Kynnet joko omat tai sitten rakennekynnet tietenkin lakataan. Jos kampaukseen tarvetta pituuteen niin varmuudeksi otan omat clip on pidennykset mukaan, niitä tosin olen muutenkon satunnaisesti pitänyt. Piilarit tulee, niitä pidän muutenkin päivittäin. Laihdutan ihan terveydellisiä syitä varten, mutta häät nyt sattuvat olemaan lisämotivaationa :girl_haha:

Eli mielestäni en mitenkään häitävarten muuta itseäni...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En muuta itseäni mitenkään, ellei meikkiä lasketa. Tai no, hiuksia kasvatan (olen kasvattanut jo 1,5 vuotta ja vielä puolisen vuotta jäljellä...jos tätäkään nyt lasketaan muuttamiseksi :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mie käyn solariumissa muutaman kerran ennen häitä, koska toukokuun lopussa oleviin häihin ei kerkeä luonnollista rusketusta hankkimaan (rusketun herkästi). Muutamat irtoripset laitatutan korostamaan silmiäni, ripset ja kulmat on luonnostaan tummat, joten värjätä ei tarvitse. Kynsiin laitan kaupasta ostettavat Broadway-tekokynnet, joita käytän normaalistikin juhlissa. Rakennekynnet ottasin, mutta työn puolesta en niitä voi käyttää niin Broadway-kynnet on huomattavasti edullisempi vaihtoehto yhden päivän vuoksi. Viimesen puoli vuotta oon kiinnittänyt tarkemmin huomiota syömisiini, en suoranaisesti ole laihduttanut. Liikuntaa harrastan säännöllisesti, joten sitä en sen kummemmin ole lisännyt. Ennen häitä huolehdin tarkemmin ihostani mm. kuorin kasvojen ja vartalon ihoa säännöllisesti ja juon runsaasti vettä. Näillä mennään..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sen verran mieli on jo muuttunut, että jonkinlaiset tekoripset taidan laittaa. Saa nähdä mitä muuta tässä vajaassa puolessa vuodessa vielä keksii :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Radikaalein muutos on varmaan hiuspidennykset, mutta hiukset on nytkin melkein olkapäiden alle. Eli muutos eipä sekään kai suuren suuri muutos ole :) Väriä hankin pintaan jollain tavalla (itseruskettava, suihkurusketus tai solarium). En ole vielä päättänyt mikä näistä on paras. Rakennekynnet oli harkinnassa, mutta taidan mennä omilla, kun ovat kuitenkin hyvät. Manikyyrin kautta tietty. Irtoripsitupsut oli myös listalla, mutta meikkaaja sanoi, että näyttäisin naurettavalta, kun omatkin on jo niin pitkät :) No hyvä tietenkin niin!

Eli vaikka suunnitelmissa oli kaikenlaisia muutoksia, niin aika perussetillä kuitenkin mennään. En viitsi meikkiä edes laskea muutokseksi, koska käytän sitä lähes päivittäin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suhteellisen tavallisilla muutoksilla täälläkin mennään. Hääpäivänä silmälasit muuttuvat piilolinsseiksi, ripsiin tulee muttamia irtoripisitupsuja ja hiukset käyn värjäyttämässä/raidoittamassa hieman ennen hääpäivää (mitään radikaaleja värin muutoksia ei kylläkään tule).

Sen verran muutan liikuntaa että keskityn treenamaan käsiä ja selkää. Näyttää paremmalta olkaimettoman puvun kanssa.

Muokattu: , käyttäjä: Maddie-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitään radikaaleja muutoksia en tehnyt. Hiuset värjättiin, tosin värisävyllä, jonka tummuusaste on melkolailla sama kuin luonnollinen värini. Käytin häissäni piilolinssejä, mutta käytän niitä paljon muutenkin. Minulle laitettiin tekoripsiä ja meikki oli jonkin verran vahvempi kuin mitä itse teen. Omiin kynsiin laitettiin ranskalainen manikyyri ja koristetarroja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hiusten(väliaikainen)pidennys clipseillä, jotta saa kampaukseen enemmän matskua, rakennekynnet. Ei varmaankaan meikin lisäksi muuta. Ripset aika tuuheat ja pitkät ilman tupsujakin. Yhden jutun tekisin heti jos olis varaa: kulmien pigmentointi. Mutta eipä ole 400 euroa ylimääräistä:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä varasin ajan silmien ja kulmien kestopigmentointiin. Jännityksellä odotan!!! Menen kuukauden päästä ja häihin on aikaa siis reilu vuosi. Hampaat on valkoiset vuoden ympäri työn puolesta, joten sitä ei lasketa. :grin: Ajattelin myös rakennekynnet laitattaa hääpäiväksi. Muulla tapaa en muuta itseäni tai siis meikin ja kampauksen lisäksi. :)

Muokattu: , käyttäjä: Egenc

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainoa mitä minulle varmaan tapahtuu on rakennekynnet :girl_smile: Yleensä otan ne kesäksi muutenkin, joten sinällään ei mikään uusi juttu. Onhan se kiva esitellä sormusta kun on nätit kynnet :grin:

Kyllähän sitä luottaa enemmän ammattilaiseen, joten käyn laitattamassa naaman ja hiukset johonkin malliin.

Ainakin sitten tunnistaa kuvista vielä parinkin vuoden päästä itsensä :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Enpä varsinaisesti mitenkään :). Ei hiustenpidennyksiä, ei rakennekynsiä eikä ripsituuhennoksia tmv. Omat riittävät oikein hyvin :).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hiukset värjään mustaksi, kuten aina. Oikeasti kun olen brunetti. Piilolinssien kanssa olen vielä kahden vaiheilla. Mitään hiustenpidennyksiä, hampaidenvalkaisuja en aio harrastaa, menee liian vaikeaksi. Tuskin laitan tekoripisiäkään, onnituisin luultavasti liimaamaan silmäni umpeen kun olen armoton sählä kauneusjutuissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni on tällä hetkellä aika pitkä lista.. Voi olla että aika (ja mies!) tästä karsii muutamia pois.

Nyt kuitenkin suunnitteilla hiustenpidennykset (joko klipseillä tai ommellen) ja hiusten värjääminen mustaksi. (Tämä on kylläkin miehen toive ollut jo kauan ja aika usein minulla mustat hiukset onkin) Sen lisäksi haluaisin myös kulmiin kestopigmentoinnin, siitä kun olisi hyötyä muulloinkin. En vain usko, että rahat riittävät tähän. Manikyyrissä haluan myös ehdottomasti käydä, tosin omat kynnet riittävät. Haluan käsistä silti siistit ja nätin ranskalaisen manikyyrin kynsiin. Rusketusta yritän hankkia ihan auringosta ;) Myös käsiä ja ylävartaloa treenaan jo nyt, jotta puku näyttäisi hyvältä. Korsetti tulee varmaankin silti alle, koska en omista vyötäröä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En hirveästi koe tarvetta muokata itseäni, mitä nyt meikki, kampaus, manikyyri sekä SUIHKURUSKETUS! ;)

Lisäksi minulla on KUNTOKUURI meneillään ja olen jo nyt saavuttanut sillä hyviä tuloksia. Tarkoitus olisi kiinteytyä vielä ja pudottaa painoa. Mutta nämä muutokset lienevät silti vielä luonnollisemmasta päästä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Geelikynnet mulla nyt on muutenkin, joten ei ole mitenkään erikoinen muutos. Ehkä laitetaan tavallista enemmän koristeluja.

Kampaukseen varmaankin laitetaan jotain lisäketta mukaan, mutta toisaalta saatan käyttää jotain lisäkkeitä ihan perus lauantain tyttöjen iltanakin. Omat hiuksetkin on pitkät, että lähinnä siis tarkoitus on saada kampaukseen lisää volyymiä. Hiustenväri pysyy samana, ehkä vaan ajoitetaan normaali kampaajakäynti lähelle häitä että väri on varmasti parhaimmillaan.

Ripsipidennyksiin en ajatellut satsata, koska en niitä arkipäiviksikään tahtoisi. Maltillisesti käytettynä meikkiin tahdon jotain irtiripsitupsuja. Meikkaan normaalistikin lähes joka päivä, mutta häämeikki tietenkin tulee olemaan jokseenkin näyttävämpi.

Häitä varten en ala erityiselle kunto- tai laihdutuskuurille, ihan normimeiningillä mennään.

Suihkurusketukseen menoa oon miettinyt. Olen tosi kalpea normaalisti enkä rusketu auringossa, vaan palan samantien. Olisinkohan liian erinäköinen hiukan tummemmalla iholla? Jos rusketuksen laittoon päädyyn, olisi se siis olisi ainoa asia, joka olisi ulkonäössäni erilaista normaaliin.

Eli en mielestäni muuta itseäni, sillä pidän muutenkin huolta itsestäni ja ulkonäöstäni. Tykkään laittautua ja olen aina mieluummin yli- kuin alipukeutunut ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei ollut mitään suuria juttuja mitkä poikkeaisivat siitä tavallisesta minusta, meikki oli hyvin luonnollinen, hieman ripsitupsuja lisättiin, hyvän maun rajoissa tietenkin. Rakennekynnet on muutenkin, joten niitä en laske tässä muutokseksi. Mies olisi halunnut, että otan hiustenpidennykset, mutta itse tahdoin näyttää itseltäni hääpäivänä, että olen tunnistettavissa vielä vanhanakin, kun kiikkustuolissa kuvia katsellaan :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

minä kävin jo eilen laittamassa häitä varten pidennykset sellaisella tekijällä turussa kuin Linda, voitte halutessanne käydä kurkkimassa hänen nettisivujaan www.hiustenpidennyksetturku.fi, hinnat olivat todella edulliset, hius aivan ihanaa, ja nyt kun pidennys on päässä, olen aivan koukussa tähän. Minulla kun oma hius ei pitkäksi kasva, tämä on aivan loistava juttu, niin tyytyväinen olen ja miehenikin sanoi että tukka on kuin omani, eli ei todella näytä pidennykseltä, vaan ihan kuin omalta tukalta=)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suunnittelin kovasti hääpäivänä käyttäväni piilareita, koska omat sankani eivät istu erityisen hyvin suunnittelemaani vintagevivahteiseen hääeleganssiin. Sulhanen kuitenkin ilmoitti, että haluaa mieluummin mennä naimisiin sen näköisen naisen kanssa jota kosikin - en koskaan pidä piilareita, ellei kyseessä ole jokin aivan erityishätätapaus ehkä kerran kahdessa vuodessa.

Rilleissä siis mennään eikä niiden taakse irtoripsiä kannata asentaa, omat kynnet pysyvät konttorirotalla ihan riittävän nätissä kuosissa, eikä irtotukkaakaan ole suunnitelmissa ellei kampaaja koe sitä olennaisena osana haluamani lopputuloksen saavuttamiseksi. Yritän nyt psyykata itseäni siihen, että modernin kulmikkaat lasit tuovat vaan vähän särmää ja sopivasti rikkovat muuten kovin yhtenäistä linjaa .. ;)

Laihduttaa en meinannut, vielä on mietinnässä käytänkö hääpäivänä sopivaksi ja mukavaksi havaittua kureliiviä sukkanauhoineen vai hankinko sittenkin kokoa pienemmän kadonneen vyötärön metsästystä varten. Tällä hetkellä toinen pala hääkakkua tilavammassa liivissä tuntuu houkuttelevammalta vaihtoehdolta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee ammattilaisen tekemä kampaus ja meikki, ja kynnet teen itse mutta muuten pysyn aika "normaalina". Pelkästään puku, korut, kampaus ja meikki tekee varmasti minusta miehen mielestä kauniin morsiamen. Silmälasit aion pitää, mieskin oli sitä mieltä ettei mitään järkeä laittaa piilareita kun en niitä normaalistikaan käytä. Pohdin myös kulmien muotoilua, mutta mies ei tykkää yhtään ohuista kulmakarvoista ja sanoi että oon luonnollisempi jos jätän ne näin kuin ne on. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen ajatellut kasvattaa hiuksia ensi kesäksi sen verran, että siihen saisi jonkinnäköisen kampauksen aikaan. Voi olla että tämä suunnitelma menee pipariksi, sillä olen ollut viimeiset 10 vuotta lyhyellä hiuskuontalolla.

Siinä kaikki mitä olen ajatellut. Suurin haaste tulee olemaan auringon välttäminen ennen häitä, kun olkapäät jäävät paljaiksi. Kärsin nimittäin sen verran haastavasta aurinkoihottumasta, etten tahdo astella alttarille punaisten näppyjen koristaessa kroppaa. Onneksi häät ovat todennäköisimmin alkukesästä, niin en ehdi kovinkaan paljon saada vahinkoa aikaan. Solariumia olisin halunnut joskus kokeilla, mutta asiantuntijat eivät ole suositelleet, kun eivät tiedä vaikutusta, enkä näinollen ole uskaltanut mennä, enkä aio mennä jatkossakaan.

Kampaus ja meikki syntyy todennäköisimmin tutulla kampaajalla, kynsille en halua tehtävän mitään. Laihduttaa ei tarvitse, päin vastoin, haluaisin muutaman kilon takaisin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään