Nykä

Monissako häissä olet ollut?

271 viestiä aiheessa

Vain kaksissa, ja toisissa niistä olin vielä niin nuori etten juuri mitään muista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt "aikuisena" viisissä. Lapsena olleista ei muista yhtään mitään :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kymmenkuntaan pääsin laskuissa, luultavasti joitain unohdan, koska suurin osa koettu lapsuudessa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut kaksissa häissä, joista toiset ovat olleet omani. Edellinen liitto tosin loppui lyhyeen..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vieraana olen ollut vain kaksissa häissä, mutta olin opiskeluaikana pitopalvelussa töissä, niin tarjoilijana useissa kymmenissä häissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vesi, toivottavasti päästään pian kuulemaan sun kokemuksista tuolla ruokailusta ja pitopalvelusta -osiossa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen vain 4 kertaa päässyt häitä juhlimaan tähän mennessä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noin lukiokäisestä tähän päivään taitaa olla suurinpiirtein seitsemät häät, äkkiseltään muisteltuna.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaksissa häissä olen tähän mennessä ollut. Ensimmäiset olivat vanhempieni häät ollessani alle kouluikäinen, toiset taas viitisen vuotta sitten juuri muutettuani kotoa pois. Kyseessä oli mieheni koulukaverin häät, joissa olin avecina mukana. Seuraavat häät taitavatkin olla omat, ääks! :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Paperille laskeskelin, ja varmastikin joku unohtui mutta 14 kpl sain. Kaksissa häissä morsiusneitona, ja no...näistä laskemistani häistä ainoastaan kuudet häät voin sanoa muistavani. Muuten ollut mukana sen verran nuorena... :) Hääpaikkoja on onnekseni nähty monia, joka osaltaan varmastikin auttoi oman hääpaikan valintaan. Täälläkin näyttäisi siltä, että seuraavat häät on omat:wub: Muutamissa häissä tullut myös työn puolesta oltua... :) 

Muokattu: , käyttäjä: JannaMM

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lapsena muutamissa, mutta niistä ei juurikaan ole muistikuvia. Aikuisena vain kaksissa! 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aikuisiällä vain yksissä. Pikkutyttönä ollut kolmesti morsiusneitonakin :) 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lapsena olin morsiusneitona tädin häissä, aikuisiällä olen ollut häissä vain kerran tähän mennessä...ja olin vielä kaaso! Ihan surkea kaaso kyllä taisin olla, kun asuin toisella puolella Suomea ja auttelin lähinnä sitten niinä häitä edeltävinä päivinä valmisteluissa. Läheisiä ihmisiä kun ei vaan enää kauheasti enää aikuisena ole, ja neki vähät mitä on ovat kaikki ikisinkkuja miehiä. :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aikuisiällä olen osallistunut kolmiin häihin. Ensi kesänä on neljännet tiedossa, kun ystäväni menee naimisiin.

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Äkkiseltään laskettuna olen ollut vieraana häissä neljä kertaa, joista kaksissa olen ollut kaasona :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt aikuisempana viisissä, yksissä kaasona. Lapsena lisäksi muutamia, joista en muista juuri mitään tai ainakin niitä on katsonut eri kantilta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut kaksissa häissä, joista toiset olivat omani. Avioero tuli kuitenkin jo parin vuoden jälkeen ja nyt vähän paremmalla onnella liikkeellä. <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

3 kertaa. Kerran taaperona ja kaksi kertaa aikuisena.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Useammissa, vaikka nyt on ollut useampi hiljaisempi vuosi häiden suhteen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään