Nykä

Monissako häissä olet ollut?

271 viestiä aiheessa

Aloin tuossa laskea, että olen ollut vieraana häissä kahdeksan yhdeksän kertaa (+lisäksi yksissä avioliiton kunniaksi järjestetyissä juhlissa, jossa pari oli ollut jo tovin naimisissa)

Muistaakseni kolme kertaa on tullut kutsu, mutta ei olla pästy paikalle. Omat häät vielä tulossa (toivottavasti) joskus.

Olisin tehnyt äänestyksen, mutta en osannut yhtään arvioida millaisia vastauksia tulee. (Hox, olen 25, joten se tekee häät noin 3 vuoden välein, voi kyllä olla ettei tuossa ole kaikkia, esim. lapsena olen ehkä ollut mutten muista. Tai sitten en muuten vaan muistanut kaikkia)

Muistin vielä yhdet häät, lisäksi olen voinut olla tosi pienenä vielä yksissä, joten todellinen luku olisi 10 +epäviralliset bileet

Muokattu: , käyttäjä: MattiS

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pikaseen laskettuna 7 häissä ja yksiin en viime kesänä päässyt menemään. Minultakin varmasti puuttuu muutamat sukulaisten häät tuosta missä olen joskus ihan pienenä ollut. Elikkäs jos ei ihmeitä tule niin omat häät olisi kahdeksannet (8).

Tosin aikaahan on pari vuotta ettei tiedä kuinka moni tuttu kerkeää naimisiin ennen meitä :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muistelisin että 6 häät kävin lapsena (eli vanhempien kanssa), ne oli jotain sukulaisia kaikki. Nyt aikuisiällä kavereiden häitä on tullut kierrettyä viidet, ensi kesänä on taas yhdet.. eli meitin omat on sitten.. ööh, 13. häät missä olen itse ollut. Ellei tietysti tule jotain yllätyshäitä jostain suunnalta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos omia ei lasketa mukaan niin neljät häät on tullut juhlittua. Aika vähän, kaverit ei vissiin ole oikein naimisiin menevää sorttia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Akkia laskettuna olen ollut vieraana 32 haissa, mutta luulen etta oikea luku on yli 40 en vaan muista kaikkia.

Ensi vuonna luvassa ainakin yhdet haat, tana vuonna tuli juhlittua neljat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muistaakseni olen ollut kuusissa häissä, omat ovat sitten seitsemännet. :)Sulho on ollut vieraana vain kolmissa, soittamassa sitten aika monissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onpa kaikki olleet monissa häissä. Itse olen ollut kolmissa, joista yhdet olivat hyvin pienimuotoiset. Voisi siis sanoa, että varsinaisesti vain kaksissa. Molemmat olivat viime kesänä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lapsena olen ollut yksissä häissä, teininä siskon häissä ja nyt aikuisella iällä kolmissa kavereiden häissä ja yksissä miehen sukulaisen häissä.

Yhteensä siis 6 häät on tullut nähtyä.

Muoks. Vähän muisti pätkii, olihan niitä häitä enemmänkin, yhdet lapsena ja yhdet aikuisena juhlitut häät unohtui.

Yhteensä siis 8 :grin:.

Muokattu: , käyttäjä: myrmy

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos nyt laskin oikein, niin omat mukaan lukien olen ollut häissä 15 kertaa, skaalalla neljä henkilöä (olimme mieheni kanssa todistajina maistraatissa) parinsadan hengen suuriin juhliin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko oli oikein paperille laittaa, että sai lopullisesta luvusta selvää...

Eli lapsena (11-vee) olen ollut kerran häissä, silloinkin morsiusneitona. Päällä sellainen 90-luvun hörhelö-rusetti-ihanuus, samantyylinen kuin silloisella morsiamella... :curtsey:

Nyt aikuisiällä olen ollut häissä 15 kertaa. Nämä häät olleet aikavälillä 2006-2010 ja mukana siis omat häät ja neljät häät kaasona. Ensi vuodeksi tiedossa tällä hetkellä 2-4 häät. Siis kolme kaveria ja yksi serkku ovat menossa naimisiin, mutta kahdesta olen saanut varmistuksen, että olemme kutsuttujen listalla. Vuodelle 2012 on myös yhdet häät jo tiedossa, tai ainakin alustavissa suunnitelmissa.

Lukuun mahtuu kirkkovihkimistä, siviilivihkimistä ja avioliiton siunausta kirkossa. Alkoholittomia juhlia ja kunnon ryyppäjäisiä. Tosin ihan pienissä häissä en ole ollut, vaan kaikki häät asettuvat välille 40-150 vierasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lapsena yksissä sukulaisten häissä, aikuisena kaksissa kavereiden häissä sekä omissa tietenkin :lol: Ensi vuonna on kahdet häät tiedossa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vanhempien kutsulla lapsena yhdet ja teininä toiset sekä omalla kutsulla aikuisena yhteensä kolmet. Viisiin muihin häihin olen ollut kutsuttuna, mutta ulkomailla asuessani en osallistunut niihin, koska kyse ei ollut ihan läheisistä kutsujista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vieraana yksitoista kertaa, lisäksi omissa. Juhlittu on siskon, kavereiden, serkun, tädin ja miehen kavereiden häitä, ja aika perinteisiä juhlia on ollut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oikein tiukasti mietin, että mitä vuosien aikana on tapahtunut. Kovan ponnistelun tulos oli, että viidet häät olen läpikäynyt. Ensimmäisiin jouduin puolivahingossa 70-luvun lopulla poikaystäväni saatua hääkutsun, koska hän oli "puhemies". Kaveri sitten hääri morsiusparin ympärillä siellä juhlassa ja minä, joka en tuntenut ketään, olin aikas orpona. Tokat oli 80-luvun alussa, silloisen avomieheni sukulaisen vihkiminen Savonlinnassa. En edes tuntenut morsiusparia ja jotenkin sellainen mielikuva jäi, etten tainnut puhua heidän kanssaan sanaakaan. Kolmansiin jouduin, kun aviomieheni kotipaikan naapurista meni tytär vihille. Tästäkään pariskunnasta en tuntenut kumpaakaan osapuolta. Lapseni olivat hyvin pieniä, emmekä pystyneet olemaan juhlapaikalla kuin silmänräpäyksen, kun oli pakko lähteä sen kitinän ja marinan takia pois.... Neljännet sentään sitten olivat nuoruuden ystävättäreni häät hiukan kypsemmällä iällä. Tosin emme olleet vuosiin tavanneet, eikä minulla hänenkään vierasjoukossaan pahemmin ollut tuttuja, lisäksi minut oli kutsuttu ilman avecia :(. Viidensiin päädyin joskus 2000-luvun alussa, kun miesystäväni naapurit päättivät virallistaa yhteiselonsa. Vihkiminen tapahtui kauniissa vanhassa kirkossa ja juhlat olivat maan korvessa, eli aivan kummallisen kärrypolun päässä. Tarjoilu oli hyvä, tilaa oli tarpeeksi ja kaikki oli ihan mukavaa. Mutta sitten alkoi tanssi, ja miesystäväni ei tanssinut (ei siis osannut) lainkaan. Siinäpä sitten istua jökötettiin pöydässä. Minua ei tietenkään hakenut kukaan, koska minulla oli siinä se oma kulta. Ilmeisesti ne vähät miehet, jotka olisivat voineet minua tanssittaa, ajattelivat minun olevan tanssitaidoton. Vähänkö on ollut kurjia häitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vasta 4 häät + omat takana, mutta ensi vuodelle on jo neljät luvassa. Tästä se varmaan lähtee ihan rytinällä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Piti alkaa oikeen laskemaan ja oon ollu 6 kertaa häissä. Ens vuodelle tulossa ainakin kahdet häät (joista toisissa oon kaasona) ja toivottavasti saadaan oma hääpäiväkin sovittua ens vuoden puolelle :) kavereista vasta 2 menny naimisiin, mut veikkaan et tästä tää suma alkaa ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laskiskelin että oon ollut 12 häissä. Ne mahtuvat 25 vuoteen, joten arviolta yhdet häät joka toinen vuosi... :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voisi todeta, että harmittavan vähän on ollut häitä.. Olen "väliinputoaja" suvussani; joko sukulaiset ovat menneet naimisiin ennen syntymääni tai sitten teini-iästä juuri päästy ohi...

Lapsena siis kahdet (muistaakseni), nuorena kahdet ja nyt aikuisena vain yhdet. Ja omassa kaveripiirissä saa seuraavia kyllä odotella.. Ellei nyt mitään (positiivista :) ) yllätystä tapahdu. Olisi kiva päästä häihin mm. saadakseen vinkkejä omia varten. :D

(ja tietty juhlimaan hääparia)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut laskujeni mukaan 7 häissä. Meillä on HYVIN pieni suku, joten sen puoleen ei ole hääkutsuja postiluukusta tipahtanut.

Olen myös itse aika nuori morsian, yksi ensimmäisistä kaveripiirissäni ketkä menee naimisiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen ollut kaksissa häissä. Kahdet häät olen skipannut, kun ei ole vain kiinnostanut. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakin 12 hääjuhlassa olen ollut mukana. Helmikuussa tulee yhdet lisää, ja elokuussa sitten omat. Näiden lisäksi olen ollut töissä ehkä kymmenissä häissä.

Puumolo likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aikuisiällä olen osallistunut kolmiin häihin.

Olemme itse kaveripiiristämme ensimmäiset, jotka astelevat avioliiton satamaan - meidän jälkeemme vietetään ainakin kahdet häät. :girl_smile:

Puumolo likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään