Jump to content
Naimisiin.info

Paljonko maksat kampauksesta ja meikistä?


Recommended Posts

Koemeikki+meikki 62€

Koekampauksen ja kampauksen tekee ystäväni omassa kampaamossaan, hintaa ei olla vielä sovittu. Aiempien hintojen perusteella luultavasti max. 40€ ottaa.

Yhteensä siis n.100€ luultavasti nuo.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 347
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Minun koemeikki+ meikki maksoi 65€

koekampaus+kampaus maksoi 95€,molempiin olin enempi kuin tyytyväinen.

Kampaaja teki kyllä tosissaan töitä sillä minulla hiuksia on paljon,pitkästi ja paksusti :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kampaus on jotain välillä 80-100 euroa (riippuu kuulemma vähän mallista, en ole vielä päättänyt) ja meikkaus 75 euroa. Kampaus kampaajalla ja meikki tehdäään kotona. Koemeikki tulee ja kuuluu tohon hintaan. Koekampausta ei tule, luotan pitkäaikaisen kampaajani tekevän hyvän ilmankin.

Muokattu: , käyttäjä: a_paradise_79
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Minulla on niinkin onnellinen tilanne, ettei meikistä tai kampauksesta tarvitse maksaa. Pikkusiskoni on hiusmuotoilija ja valmistuu nyt jouluna myös meikkaaja-maskeeraajaksi :) Luotan häneen täysin ja olen varma, että saan mieleiseni kampauksen ja meikin kun hänelle uskallan sanoa, jos en jostain tosiaankaan pidä :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kampaus 40€ (ilman varsinaista koekampausta). Taitaa olla joku kanta-asiakasalennus tuossa...

Meikki 60€ mutta hintaan sisältyi tuolla summalla Make up Storen meikkejä :)

Link to comment
Share on other sites

Olen onnellisessa asemassa, koska sisko (ja samalla kaaso) on parturi-kampaaja, ja saan siis kampauksen häneltä ilmaiseksi. Ja meikin tekee ystäväni, joka on kosmetologi... Ihanaa. Elämä on ihanaa ja olen onnellinen!!! :-X:-X

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kalliiksi menee, mutta kerrankos sitä :girl_sigh: Meikki on koemeikkeineen 85€ ja kampaus koekampauksineen 90€, ja nämä hinnat Tampereen keskustassa...Olisi ehkä tullut halvemmaksi jos meikki ja kampaus olisi tullut samasta paikasta, mutta kun meikin halusin ehdottomasti tietystä paikasta (joku ihme fiilis tuli :girl_smile: )...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kampauksen tekee mun ystävä joka on parturikampaaja, ja tekee ilmaiseksi kuulemma. Meikin tekee joko tuo mun ystävä tai sitten teen itse :)

Link to comment
Share on other sites

Mulla maksaa 169, sisältäen koemeikin ja -kampauksen ja juhlameikin ja -kampauksen sekä manikyyrin. Halvemmallakin olisi päässyt mutta toi on hyvä paikka ja luotan heidän ammattitaitoon kun itselläni ei ole mitään aavistusta mitä haluan. Uskon monien ihmisten perusteella saavani rahoilleni todellakin vastinetta. Tämä siis Kuopiossa.

Muokattu: , käyttäjä: markka83
Link to comment
Share on other sites

96 e sis. meikki + kampaus + konsultaatio. Sain tuollaisen hinnan 20 %:n alennuksen jälkeen. (kyse on kauneushoitolasta/kampaamosta, ei paikanpäällä tehtävästä palvelusta)

Muoks. Niin ja paikka on Helsingin keskustassa.

Muokattu: , käyttäjä: Playing the Future
Link to comment
Share on other sites

Jos mies ei saa hankittua erästä maskeeraaja/meikkaaja/kampaaja -ystäväänsä hommiin, niin olen ajatellut sijoittaa meikkiin & kampaukseen max 150 €. Toiveissa on että päästää vähän halvemmalla... :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

Mulla tulee varmaan kalliiksi... Ajattelin maksaa sekä kummankin kaason meikin ja kampauksen että mun mutsin ja pikkusiskon, koska se on niin spesiaalia niille. Tiedän jo meikkaajaan/kampaajan, jolta haluan nämä palvelut, mutta en ole kehdannut kysyä hintaa vielä.

Link to comment
Share on other sites

No kylläpä te ootte päässy halvalla!! :girl_impossible: Mä oon varannu kampauksen- ja koekampauksen (100e), ennen häitä hiusten värjäyksen ja leikkauksen (77e), rakennekynnet (60e) ja kaason jaäidin kampaukset (2x35=70e). Yhteensä nämä tekee 307 ja mä luulin pääseväni halvalla! Näyttävästi maksankin palveluista paljon.. Pitänee harkita, josko kysyisy muualtakin.. Tämä paikka on Kouvolassa ja aktiivisesti mukana alan kilpailuissa ym et ammattitaitoisia pitäs olla..

Link to comment
Share on other sites

Mä maksan 130e kampauksesta 70e kampaus + 40 koekampaus, 70e meikki ja 80e kynnet. :) eli HUHUH sanon minä!

Paikkaa en tässä mainitse. :D mutta ei täällä suunnalla paljon halvemmalla taida edes päästä.

Kaason kampaus on 60e.

Link to comment
Share on other sites

Hiukset väri ja leikkaus 120,-

Kampaus 115,-

Meikki 93.50,-

Ripset 105,-

yht. 433.50 :girl_sigh:

Ja paikkana mikäs muu kuin Helsinki...

Link to comment
Share on other sites

Mun meikki maksaa 70 euroa koemeikkeineen ja kynsien lakkaus + koristelu 30 euroa.

Kampauksen hintaa en tiedä vielä, kun vakiokampaaja niin saattaa antaa hinnan vähän omalla alennuksella.

Link to comment
Share on other sites

Kampaus 87 € sis. koekampauksen. Meikin hintaa en muista, en ole vielä päättänyt, otanko sitä. Se on kuitenkin varattuna jos päätän kuitenkin ottaa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...