nelliina

Näkeekö mies puvun etukäteen?

743 viestiä aiheessa

Näkee, mies on mun luotetuin makutuomari. Samalla tavalla mä nään hänen asun ennen häitä, yhdessä mietitään ja päätetään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

todennäköisesti mies ei nää pukua ennen hääpäivää, tosin hääpäivänä otetaan varmaan kuvat ennen vihkimistä niin sillon sitten näkee. puvun tekee mun kaveri ja varmaan puvun säilytyskin on sit kaverin luona tms, eli miehellä ei edes olis mitään mahdollisuutta nähdä sitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En haluaisi, että mies näkee puvun etukäteen. Kuten aiemminkin on jo mainittu, en halua järkisyiden takia pilata kaunista hetkeä :-X

Joillekin kavereille olen kuvaa mahdollisesta puvusta näyttänyt, ja yritän aina poistaa koneen välimuistista tiedot sivuista joilla käyn, jottei mies saa vinkkiä ja uteliaisuuttaan käy vähän katsomassa. Jotain olen kuitenkin miehelle kertonut, mutta en mitään yksityiskohtaista tietenkään. Miten sitä jaksaakaan pitää suunsa kiinni vielä yli vuoden... :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen niin innoissani omasta puvustani, etten malttaisi millaan olla sita miehelleni nayttamatta! Kerron hanelle muutenkin aina kaiken, joten puvun salaisuutena pitaminen on ei ole helppoa. Mies on kuitenkin sellainen jaarapaa, ettei halua pukua nahda, vaikka kuinka yritan suostutella.

Eli taytyy kai antaa periksi, ja suostua siihen, etta han nakee puvun vasta valokuvauksessa paria tuntia ennen kirkkoon astelemista :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mies näkee puvun etukäteen. Mennään varmaan yhdessä ostoksillekin ja yhdessä valitaan molempien puvut :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

On jo nähnyt. Hän auttoi minut ulos puvusta, kun eka kerran sovittelin sitä. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mieheni näki puvun heti kun olin sen ostanut.. Kuvauskin on luultavasti ennen kirkkoa, eli olisi joka tapauksessa nähnyt ennen alttaria.. Eipä tuo ainakaan mua haittaa..:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkään en millään malttaisi h-hetkeen asti pitää pukua salassa!

Ollaan kuitenkin päätetty, että mies näkee puvun vasta "alttarilla". Hän on kyllä nähnyt jo kuvan puvusta, mutta näytin niin monta, ettei muista/tiedä mikä se niistä oli. Jos hän nyt kotona käy kurkkimassa pukupussin sisältöä, niin siitä vaan. Tärkeintä on, ettei hän näe sitä minun päälläni ennen kuin on tarkoitus.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies näkee puvun ennen vihkimistä, koska meillä on valokuvaus ensin. Ei nää ennen hääpäivää kuitenkaan. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei näe pukua etukäteen. Kovasti kyllä yrittää ruinata, että saisi nähdä, mutta minä haluan, että hän näkee minut ensimmäisen kerran vihkitilaisuudessa puvun, meikin ja kampauksen kanssa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei ennen varsinaista hääpäivää, mutta ennen vihkimistä kyllä, sillä meillä kuvaus ennen kirkkoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ei ennen varsinaista hääpäivää, mutta ennen vihkimistä kyllä, sillä meillä kuvaus ennen kirkkoa.

Sama juttu meillä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mies ei olisi halunnut nähdä pukua ennen kuin vasta kirkossa, mutta kun en saanut kokeilu apua, niin joutui auttaa nyörityksissä. Ei kyllä sen kummemmin suostunut pukua katsomaan. Ja meillä on valokuvauskin ennen kirkkoa, joten silloin näkee puvun kunnolla. Nyt on vaan takaa nähnyt. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä ostin mun puvun eilen ja tulee olemaan todella vaikeaa pitää salaisuutta häihin asti. Mies ei halua kuulla sanaakaan puvusta, eikä halua nähdä sitä ennen suurta hetkeä. Haluisin niin kertoa millanen se on ja näyttää sovituskuvia ym. mutta ei niin ei. Noh, ehkä tän salaisuuden pitämiseen tottuu, kun ei ajattele asiaa. Mulla on puku kaason luona säilytyksessä niin en sitä pääse ihastelemaankaan. Joten hyvä niin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä myös mies näkee puvun etukäteen. Hän on ollut mukanani, kun olen pukuja käynyt sovittelemassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näkeehän hän sen puvun etukäteen. On nähnyt aiemminkin kun on ollut käytössä äidilläni :D Menemme studiokuvaan aamulla ennen vihkimistä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mies näkee puvun vasta hääpäivänä, tosin vähän ennen vihkimistä valokuvauksessa. Ei suostu näkemään aiemmin vaikka innoissani olen yrittänyt suostutella. Mutta onhan se toisaalta kiva jännittää hääpäivään saakka! :flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näki, kun pyysi nähdä. Mutta päällä näkee vasta hääpäivänä, ellei tapahdu jotain vahinkoa. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näki, kun pyysi nähdä. Mutta päällä näkee vasta hääpäivänä, ellei tapahdu jotain vahinkoa. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mies haluaa ehdottomasti nähdä mut hääpuvussa ensimmäisen kerran vasta, kun alttarille kävelen. Ei olisi kenkiäkään halunnu nähdä, mutta niistä sanoin, että pakkohan sen on, kun mun pitää ne kengät kuitenkin "ajaa sisään" ja valssiakin pitäis ne jalassa harjotella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tulee näkemään puvun, mutta alusvaatteet yritän pitää salassa. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tulee näkemään koska meillä on kuvauskin ennen kirkkoa. Mutta minäkin yritän alusvaatteet pitää salassa niin jotain yllätystä on :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli tarkoituksena, että ei nää. Mutta kuinkas kävikään! Eilen kun puku tuli kotiin, olin niin innoissani että halusin näyttää rakkaalleni puvun kun se oli päälläni! Mihinkään uskomuksiin ei perustunut se kun aluksi ajattelin, ettei mies nää pukua etukäteen, vaan ajattelin ihan siltä kantilta että jos sulho näkisi puvun vasta alttarille kävellessäni, hänelle olisi suurempi WOW-experience silloin. Mutta se wow-experience olikin sitten eilen. Ja kyllä se varmaan sitten siellä kirkossa tulee uudestaan kun on hiukset ja meikit ja kaikki :wub:

Ja oikeastaan, meidän pikkukaksiossa ei ole edes mahdollista säilöä sen kokoista mekkoa ilman ettei sitä näkisi :)

Muokattu: , käyttäjä: emmy-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuvan on nähnyt, mutta pukua mun päällä ei tule näkemään ennen kuin alttarilla :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään