Sea Breeze

Kenelle kaikille vieheet?

103 viestiä aiheessa

Meillä vieheet sulhaselle, bestmanille, isälleni ja luultavasti myös housupukuun puheutuneille kaasoilleni. Tässä tapauksessa näyttänee kivemmalta kuin rannekukat, joita olin ensin ajatellut. Morsiusneitona toimiva tyttäremme saa oman pienen kimpun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee vieheet sulhaselle, kahdelle bestmanille ja meidän 3v. pojalle.

 

Sulhasen vieheessä on ruusu ja freesiaa, bestmaneilla vain ruusut ja pojalle tulee pikkuinen viehe freesialla ja vihreällä lehdellä.

 

:girl_pinkglassesf:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsiuskimpun tilaaminen alkaa olla hyvinkin ajankohtaista, ja siitä tuli mieleeni, että kuuluko sulhasella aina olla viehe? Minun asustaan tarkka sulho oli vähän sitä mieltä, että "joku rehu" siinä rintapielessä pilaa hänen lookkinsa.. :girl_haha: Onkohan tähän viehejuttuun jotain sääntöä tms.?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä rintakukat tuli sulhaselle, seremoniamestarille, kahdelle sulhaspojalle ja kummankin isälle ( isille valkoiset, muille punaiset ) ja äideille valkoiset rannekukat!

Muokattu: , käyttäjä: nnipsu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsiuskimpun tilaaminen alkaa olla hyvinkin ajankohtaista, ja siitä tuli mieleeni, että kuuluko sulhasella aina olla viehe? Minun asustaan tarkka sulho oli vähän sitä mieltä, että "joku rehu" siinä rintapielessä pilaa hänen lookkinsa.. :girl_haha: Onkohan tähän viehejuttuun jotain sääntöä tms.?

Viehe (kuten moni muukaan asia) ei todellakaan ole pakollinen :) Jos sulho ei koe sitä omaksi jutukseen, sen voi huolettaa jättää pois - pointtihan on, että viihtyy ja kokee itsensä kauniiksi/komeaksi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluan appivanhemmilleni ja omille vanhemmilleni(ei puolikkaille) vieheet ja rannekukkaset,haluan kaikkien vieraiden tietävän,kenen lapsosia hääpari on :) sulhaselle ja bestmanille viehe(ei edes kysytä haluavatko) ja mietin nyt kaasojani.Haluanko heillekkin rannekukkaset,tosin eriväriset kuin äiskällä ja anopilla vaiko rannekorut,joita olen katsonut kaason lahjana...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli vieheet sulhasella ja kolmella bestmanilla. Tehtiin ne vähän niinkuin talkoo työllä. ;) Sulho ja bestmanit saivat syksyn metsästää lintuja ja minä sidoin niiden sulista ihanan värikkäät vieheet. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä vieheet tuli sulhaselle, bestmanille ja morsiamen isälle. Sulhaselle oli toinen viehe varalle onnittelujen jälkeen.  Suosittelen, jos vieraat on kovia halailemaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee vieheet sulhaselle, bestmanille, appiukoille ja seremoniamestarille. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me olemme ajatelleet että vieheet tulee sulhaselle ja bestmanille. Kaasolle tulee sitten hiuksiin kukka. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli vain sulhasella, eikä kukaan sitä kyllä muille kaipaillutkaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun olisi tarkoitus tehdä vieheet itse. Sulholle hieman erilainen kuin kahdelle bestmanille ja isille. Jos diy-suunitelma kaatuu, ostan varmaan vain sulholle, kun ne ovat niin kalliita / valitsen kukkakaupan, jossa kimpun hintaan kuuluu viehe.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tipzilla, ihana ajatus tuo itse tekeminen! Kunpa omat taitonikin (ja hermoni...) riittäisivät tuollaiseen. Mutta koska epäilen näitä molempia, tilataan sitten kukkakaupasta. Tuossa "meidän" kukkakaupassa kerrottiin kysyttäessä, että täällä viehe on kukan hinta + 1-2 euroa. Alkuun pidin edullisena, mutta tuumin sitten että hintoihinsahan nekin tulee kun kyse on kuitenkin niin pienistä kukkakoristuksista... Minkä hintaisia vieheet ovat muualla päin? 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Itsehän en pidä edes askartelusta, eikä ole mitään kokemusta vieheen teosta, mutta diy-videoilla näyttää suht helpolta. Täältä muistan näkeneeni vieheiden olevan 12-17 €, joka on mielestäni aivan naurettava hinta yhdestä kukasta (esim. iso neilikka 2 €) ja parista vihreästä osasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä oli sulhasella ja bestmaneilla. kaasoilla ja äidillä oli kukkia hiuksissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sulhaselle, best maneille ja mahdollisesti minun isälle. Tarkoitus olisi, että sulhasen on samoista kukista minun kimpun kanssa ja muille sitten kaasojen kimppuihin/hiuskoristeisiin sopivat ^_^ . Menee ehkä vähän off topiciksi, mutta onko myös muiden kaasoille tulossa kukkakippuja vai onko tämä jostain jenkki leffoista keksitty tapa?  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minusta on kiva tapa osoittaa vieheillä/muutoin kukilla juhlan kannalta "tärkeät" henkilöt - siispä vieheet sulhaselle ja bestmanille, lisäksi pieni kukka kaasoille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näillä näkymin vieheitä ei ole tulossa kenellekään. Sulhaselle sitä ehdotin, mutta ei tuo lämmennyt oikein idealle. Niinpä tuntuisi vähän älyttömältä sitten tehtailla niitä vieheitä muillekaan. Minulle tällä asialla ei ole kauheasti merkitystä, säästyypä sekin raha.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä vieheet oli iseillä, miehellä pukuna oli virkapuku, johon viehettä ei saa laittaa. Äidit taasen eivät vieheitä halunneet :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sulhaselle, bestmanille, kaasolle, sulhaspojille ja äideille tuli vieheet. Morsiustytöille pikku kimput.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on tulossa vieheet sulhaselle ja Bestmanille ja kaasoille hiuskukat tai rannekukat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen nyt näitä kukkajuttuja pyöritellyt tässä ihan huolella ja päädyin siihen että tilaan vielä noita sinisiä teko-calloja muutaman lisää ja teen sulhaselle ja bm:lle jonkunlaiset vieheet ja kaasolle rannekukan. Kysyin tahtooko hän hius- vai rannekukan ja vastaus tuli kun tykin suusta  :girl_haha:

 

Jaksa niitä sitten iseille ja äideillekin tekemään, kun kuitenkin on niin pieni porukka että varmasti juhlakansa tietää/huomaa ketkä on niitä vanhempia  :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään