Jump to content
Naimisiin.info

Kuinka monta kaasoa/bestmania? (yhdistetty)


Guest angel_eyes-80

Recommended Posts

  • Replies 854
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Minulle tulee kaksi kaasoa: siskoni ja paras ystäväni. :) Bestmaneiksi mieheni on myös valinnut veljensä ja parhaan ystävänsä. Kun avustajia on monta niin vastuun pystyy jakamaan hyvin eikä kukaan kuormitu liikaa. Ainakin tähän asti ollaan oltu tyytyväisiä valintoihin. 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Mulle tulee kaasoiksi isosisko ja paras ystävä. Miehellä on 4 bestmania, joista yksi on pikkuveli ja kolme ystävää. Mun sisko ja miehen veli on "pääkaaso ja -bestman" eli niille tulee eniten vastuuta ja juontavat mm. häämme. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kaksi kaasoa ja kaksi bestmaniä. Ei suunniteltu estetiikan vuoksi tätä etukäteen, vaan nämä ihmiset "loksahtelivat paikoilleen" lopulta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

2 kaasoa ja 3 bestmania, mutta suurella todennäköisyydellä toinen kaaso ei paikalle pääse, ja yksi bestmaneistakin on epävarma (hänen ja puolisonsa lapsen LA on kuusi päivää häiden jälkeen).

Link to comment
Share on other sites

Yritämme päästä avustajien määrässä tasalukuun ja tällä hetkellä näyttää, että bestmanin ja kaason lisäksi molemmille tulee 5 muuta avustajaa. Yhteensä siis 12! Tämä on siis miehen tahto. Mulle kun olisi riittänyt vain kaksi kaasoa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Yksi on varma, vanha paras ystäväni jonka kanssa löysimme toisemme pitkän eron jälkeen. Sisko on ehkä ja veljeni vaimo myös..katsotaan montako bm:ää mies haluaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Minulla on tulossa kolme kaasoa, tämä oli heti alussa itsestäänselvyys. Mies ei ole päättänyt vielä kuka/ketkä on BM.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Valinnan vaikeus vai helppous? Kummallakin 6 tärkeää ihmistä eikä kumpikaan osaa rajata 1-3 henkilöön. Kaikki ehdokkaista tuntevat toisensa, tai ainakin vähintään tavanneet aikaisemmin. Päästämmekö itsemme "helpolla" ja otamme hääseurueeseemme 12 ihmistä meidän lisäksi, vai noudatammeko normeja ja raakkaamme kaasojen/bestmanien lukumäärää? Tiedän, kaikki voivat toki osallistua järjestelyihin, mutta ketkä ovat oikutettuja enemmän tai vähemmän saamaan "virallisen nimityksen"? En haluaisi itse tehdä valintaa ystävieni välillä mutta tiedostan että ainakin alttarilla on tunkua jos muita ongelmia ei ilmaannu! Naimisiinmenosta on sen verran juteltu tyttöjen kanssa, että tiedän kaikkien suostuvan jos pyydän. Plus että haluan kaasoja ja bestmaneja olevan saman verran :D No pitää kai olla tyytyväinen tästä jokseenkin positiivisesta ongelmasta että on monta läheistä ystävää.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Tälle morsiolle tulee kolme kaasoa (2 pikkusiskoa ja ystävä), minkä lisäksi polttarivastaavaksi on ilmoittautunut toinen ystävä :D Sulholla on myös kolme bestmania (pikkuveli ja 2 ystävää) :) Tehtävien lopullinen jakaminen tulee olemaan mielenkiintoista...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Kaksi kaasoa ja yksi bestman. Toki mielelläni olisin halunnut miehen pyytävän jotain toistakin ystäväänsä bestmaniksi, jotta menisi "tasan" (koska nillittäjä). Miehen bestman on kyllä kirjaimellisesti niin best, että ollaan sittä epäsuhdassa. Olisihan se kurjaa sille toiselle bestmanille, että hänet on pyydetty vaan, koska "morsian tykkää tasapareista" eikä siksi, että sulhanen on todella näin halunnut. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mä olen aina ajatellut, että yksi kaaso & bestman on se "normi", mutta keskustelua lukiessani olen huomannut, että tosi monella on enemmän kaasoja ja bestmaneitä. Mulla on siis yksi kaaso (läheisin ystäväni, en edes ketään muuta harkinnut).Olenkohan laittannut liian suuren taakan yhden ihmisen harteille... Mulla on silti myös neljä samaan kaveriporukkaan kuuluvaa hyvää ystävää, jotka saavat toimia "morsiusneitoina" tai apukaasoina. Eli auttavat järjestelyissä sen verran kuin haluavat ja pystyvät. Miehelle on tulossa yksi bestman, mutta en vielä tiedä, haluaisiko hän myös "groomsmen" -porukan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Minä mietin samaa kuin Aleze tuossa edellä. Meille on tulossa yksi kaaso ja yksi bestman, ja suorastaan hämmästyin kun tajusin, että nykyään on tosiaan harvinaista, että enää mentäisiin yhdellä kaasolla/bestmanilla. Pelkään yhden kaason työtaakan kasvavan liian suureksi, mutta toisaalta en haluaisi kaasokseni ketään muutakaan.  Täytyy siis varmaan vaan koittaa kiinnittää asiaan huomiota ja jutella asiasta kaasollekin, jotta hän osaa tarvittaessa sanoa, että nyt tulee liikaa hommaa. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...