Kuka teidän hääautoa ajaa?


Guest mimmu81

Recommended Posts

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hääautoa meillä ajoi hääautofirman oma kuljettaja (nainen).

Hääpaikalta hotellille pääsimme vanhempieni naapurin pojan kyydillä :) . Isäni oli järjestänyt asian. Tuo kuljettaja tai edes ne naapurit eivät olleet juhlissa vieraana. Jälkikäteen ajatellen olisi kyllä ollut mukavaa, kun olisimme heidät kutsuneet. Mukavia ihmisiä.

Muokattu: , käyttäjä: Carabossa
Link to comment
Share on other sites

Armas Puolisoni ajoi itse. Menimme vihille vanhalla suurella pakettiautolla. Meillä oli muutenkin "toisenlaiset" häät, tämä sopi siihen hyvin. Se, että me sillä pakulla paineltiin kirkkoon ja sieltä pois, oli kyllä minun vaatimukseni. Mies itse oli aivan nolona ja sanoi moneen kertaan, että mitähän ne ihmiset oikein ajattelee, kun me tällä mennään. Hän oli kyllä yrittänyt saada lainaksi kahtakin eri autoa, sellaisia isoja 50-luvun jenkkejä, mutta kummankin lainajutut epäonnistuivat. Minä tykkäsin pakusta :girl_pinkglassesf: .

Link to comment
Share on other sites

Meillä tulee olemaan musta Audi A8. Mies saa työnsä puolesta minkä tahansa uuden auton "koeajoon", joten päädyimme tähän ratkaisuun. Audi ehkäpä siksi, kun mieheni niitä varustelee, omassa tallissa ei sellaista ole.

Miehen työkaveri on lupautunut kuskaamaan. Bm on vähän hermoilevaa sorttia, jotenka taitaa ottaa sulhon kanssa naukkua ennen virallisia osuuksia :) Kaasolla ei taasen ole korttia.

Kyllä me kaksin tuolla autolla sitten suhataan kuskin kanssa. Kaaso ja bestman kulkevat omilla kyydeillään.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meillä ajaa minun veljeni. Hääautona toimii iskän viime kesänä hankkima "Tipparellu", jollaisella ollaan kuulemma äitin kanssa hurjasteltu silloin kun olen ollut vauva.. Tämä tullee olemaan ainut kerta, jolloin veljeni saa kyseistä autoa ajaa joten hän ilmoitti haluavansa ehdottomasti ajaa :girl_smile: Isäni on myös jo suunnitellut tarkkaan miten auto sitten koristellaan, suloista.. :tender:

Ihanaa!! Meillä ei ole ollut vielä puhetta autosta, mutta kyyti tarvitaan, koska kirkosta juhlapaikalle on n.20km.. :jere:

Link to comment
Share on other sites

Meitä kuskaa joko taksikuski tai kuljetufirmasta hankittu auto+kuljettaja. Ollaan joka tapauksessa hankkimassa vieraille kuljetus kirkolta juhlapaikalle, joten jos saadaan hyvä tarjous autosta ja kuljettajasta myös meille, hankitaan auto samasta paikasta. Muussa tapauksessa ennakkoon tilattu taksi kulkee ;)

Meitä ei kumpaakaan kiinnosta hääautossa mikään muu kuin se, että se on valmiiksi lämmitetty ja siinä on pyörät alla. Joku sukulainen varmastikin mielellään kuskaisi meitä, mutta halutaan pitää heidät "autovapaina", koska juhlapaikka on keskustassa ja parkkipaikkoja on todella vähän.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kirkosta juhlapaikalle noin kilometri, kutkuttaisi ajatus hääseurueesta kävelemässä kylän läpi...

No mutta, hääauto tulee kuitenkin, '65 Toyota Crown, ja kuljettajan auton omistaja, eli isoveljeni. Joka on tietenkin luonnollisesti häävieraana.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Minä ajan itse. Mieheni ei ole kiinnostunut autoista eikä ajamisesta (kortti hänellä toki on) enkä itse halua että hääautomme potentiaali menee hukkaan miehen käsissä :D Sulho tosin on hieman peloissaan jo etukäteen että miten tulee käymään, kun tietää tapani leikkiä tehokkailla autoilla. Mutta jospa onnistuisin siirtymään kirkolta juhlapaikalle menettämättä korttia :D Suvussani harrastetaan autoja muutenkin, joten haluan lähteä näyttävästi kun kirkon sijaintikin tähän antaa hyvän mahdollisuuden, tästä syystä sulho saa pysyä pelkääjän penkillä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...