Posted April 25, 2012 Norsunluunvalkoisen puvun aion laittaa - suht perinteisen koko pitkän hääpuvun Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 25, 2012 Mun puku on valkoinen, tai no ivory, mutta kuitenkin. OT: Kiva että maistraattimorsiamet eivät alistu kankeisiin kaavoihin ja laittavat valkoisia hääpukuja. Ei valkoinen häähumu ole vain kirkkoihmisten etuoikeus. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2013 Valkoisen lyhyen mekon hankin maistraattiin vaikka meillä pidetään myös myöhemmin kirkkohäät Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2013 Olin alunperin hankkinut kermanvärisen pitsimekon maistraattiin, mutta päätimmekin sitten järjestää siviilivihkimisen juhlapaikalla. Eli ihan hääpuvussa astelen "alttarille". Ja asusteisiini kuuluu myös huntu, eli aion toteuttaa kaikki ne haluamani jutut mitä kirkkohäissäkin olisi mahdollisesti ollut. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 26, 2013 Laitan mun mustan juhlamekon. Sillä olen viime vuodet juhlinut häitä, ylioppilasjuhlia ja muita. Käytän vain mustia vaatteita, jotan se tuntuu omalta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2013 Valkoinen ja "ihan oikea morsiuspuku", lyhyt kylläkin Vaikka maistraatissa vihitään, niin halusin silti puvun, joka on perinteinen hääpuku. Ja saman puvun laitan sitten hääjuhlaan, joka pidetään muutaman kuukauden päästä vihkimisestä. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2013 (edited) Jollen päädy juhlapäivälle perinteisempään häämekkoon vaan ensimmäisen idean mukaiseen cocktail mittaiseen mustavalkoiseen mekkoon, voisi tuo mekko käydä myös maistraatissa, tai sitten mahdollinen häiden jatkojen mekko voisi ajaa asian.. Mekkoja mulla kyllä riittää, että joku jo olemassaolevista varmasti kävisi sekin. Olisi kiva ehkä tässä välissä pistää ehkä myös omaa lempiväriä vihreää oleva mekko, kun se ei taas juhlaan mielestäni istu.. Vielä en äänestänyt! Edited October 22, 2013 by Sith Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2013 Valkoinen olisi etsinnässä. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2013 Punainen mustalla vyöllä ja punamustilla kengillä, lisäksi musta bolero. En olisi tuntenut oloani kotoisaksi valkoisessa kun en valkoista ikinä käytä... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2013 Puku on hieman polven yläpuolelle jäävä helmoista poimutettu mustanpunainen mekko Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 19, 2013 Äänestin jotta vaalea, on kalpean vaaleanpunainen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 9, 2013 Itse itseäni lainaten, vihille menin kermanvalkoisessa, lyhyessä mekossa. Miehellä oli tumma puku. Olimme vähän myöhässä vihkimisestä, joten seuraava pari oli jo odottelemassa tilan ulkopuolella. Saatiin osaksemme nyrpeää katsetta ja heitto "pitäisköhän tästä lähteä vaihtamaan vaatteet". En onneksi itse tätä kuullut, mutta mies kertoi jälkeenpäin. Olisi saattanut aiheuttaa turhaa harmistusta muuten niin mukavaan päivään. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 12, 2013 Mulla oli tummansininen puku, joka oli noin polvimittainen ja valkoiset saapikkaat. Oli siis helmikuun ensimmäinen päivä, joten avokkaissa käpyttely ei oikein ulkosalla onnistunut. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 30, 2013 Ihan perinteinen hääpuku, siis valkoinen, pitkä ja kaunis meidät (toivottavasti!) vihitään juhlapaikalla. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2014 Monivärinen! Rockabilly tyylinen mekko jossa on vaalea pohja, keltaisia ja punaisia ruusuja ja jotain muutakin sälää. Ja ehkä myös birdcage huntu/pääkoriste. Tosin viimeaikoina on alkanut houkuttaa ajatus valkoisesta samantyyliestä mekosta, koitan nyt malttaa mieleni... Tällä hetkellä valittuna olevaa mekkoa käytin viime kesänä kaverin häissä, ja se nyt vaan on yksinkertaisesti niin pirun ihana, etä ansaitsee mielestäni tulla käytetyksi kunnon juhlatilaisuuksissa Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 15, 2014 Perinteinen valkoinen, pitkä hääpuku Vaikka meidät vihitään maistraatin tiloissa virka-aikana, niin hääpuvusta en tingi! Juhlat on kuitenkin heti vihkimisen jälkeen muualla. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2014 Jos käydään erikseen maistraatissa hääjuhlaa edeltävänä päivänä, eikä oteta vihkimistä juhlapaikalle niin sininen polvimittainen juhlamekko. Hääjuhlaan laitan sitten tuon hääpukuni (punainen) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2014 Minulla on ihan "perinteinen" valkoinen hääpuku, sillä vihkiminen on juhlapaikalla ja ihan samantyylinen seremonia kuin kirkollinen vihkiminen olisi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2014 Vastasin valkoinen.Ajatuksena teettää 50-luvun kellohelmainen ja polvipituinen mekko, jossa vyötäröllä musta, leveä vyö jonka saan solmittua selän taakse rusetille.Mekko varmaan tulee olemaan jokin valkoisen murretuista sävyista, koska puhtaanvalkoisessa näyttäisin vain vakavasti sairaalta. Mekon haluan värjäyttää juhlien jälkeen, jotta voin sitä käyttää muissakin juhlissa jälkeenpäin. Share this post Link to post Share on other sites