Jump to content
Naimisiin.info

Kihla- tai vihkisormuksen koko?

mai

Recommended Posts

• Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

15+ kokoinen on kihlasormus. Vihkistä tulee suunnilleen saman kokoinen.

Kvarkki ja Merkinantaja, mulla on ihan sama homma sormissa vaikka onkin sirot sormet. Minulla tuo 15+ kokoinen sormus menisi jopa etusormeen nivelen puolesta, mutta nivelen välinen pulleus ei anna periksi.

Muokattu: , käyttäjä: Tinakeiju

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Mun sormus on kokoa 15 ja tuntuu olevan hieman liian iso. Koitettiin kokoa 14 mutta se taas ei mennyt edes sormeen enkä tajunnut kysyä jos siltä väliltä olisi ollut. Veikkaan kyllä ettei välikokoja ole koko liikkeessä koska kyseessä on näinkin pieni koko. Miehelläni on 18- ja se lähtee pois vähän "nitkuttamalla" eli ei tule nivelen kohdalta jollei vähän auta. Itselläni kuitenkin tuntuu suihkussa olevan taas liiankin suuri ja pelkään koko ajan sen putoamista. Hinta on kuitenkin se yli 500e niin en ota riskiä että se häviäisi. Sormus on ollut sormessa nyt vasta muutaman päivän ja ostimme ne pari viikkoa sitten. Ne ovat tillanderin sormukset joten olisikohan mahdollista saada veloituksetta pienennys vai maksaako se aina? Omassani on myös 5 timanttia ja kaiverrus mutta olen katsonut että siellä on ainakin joku väli jossa ei ole mitään.. vaikuttaakohan tämä? Saakohan sormusta mahdollisesti myös suurennettua joskus jos sormet suurenevat.. ?