Jump to content
Naimisiin.info

Minkälainen elämäntilanne häitä suunnitellessa


maddy

Recommended Posts

Häitä on alustavasti suunniteltu toukokuulle 2015, mies odottaa vielä oikeaa hetkeä kosia :girl_in_love: Itse olen niihin aikoihin 23-vuotias ja mies 26v. Seurustelua takana silloin 4v 8kk, joista yli 4v. asuttu yhdessä. Mies on silloin toivottavasti valmistunut diplomi-insinööriksi ja käy töissä. Itselläni yliopisto-opinnot pahasti kesken (suunnittelen tällä hetkellä tiedekunnan vaihtoa), teen osa-aikatyötä opintojen oheella. Lapsia ei ole eikä tulekaan ennen valmistumistani. Yhdessä asutaan opiskelija-asunnossa ja säästetään kovaa vauhtia omistusasunnon lainan käsirahaan.

Muokattu: , käyttäjä: Nannuliini
Link to comment
Share on other sites

Olemme olleet yhdessä 3,5 vuotta ja juuri kihlauduttiin, ikää 25 ja 27 vuotta. Meillä on uusi omakotitalo ja lauma koiria. Lapsia sitten toivottavasti heti häiden jälkeen ja nehän on toukokuussa 2015 eli ensivuonna tulee 5 vuotta yhdessä oloa täyteen. Molemmat ollaan oltu jo vuosia työelämässä mutta aion hakea kouluun nyt keväällä ja saada kolmannen ammatin joten toivottavasti olen häiden aikaan opiskelija. Rahat isoihin häihin on jo säästetty joten ei ole riippuvainen taloudestamme.

Link to comment
Share on other sites

Asutaan Espanjassa. Molemmilla vakityö. Meillä on mun 2 alakouluikäistä lasta aiemmasta avioliitosta suomalaisen exän kanssa sekä 2 koiraa. Yhteinen koti. Molemmilla takana lähes 10 vuoden parisuhteet. Mies suunnittelee häitä ensimmäistä kertaa, minä siis toista. Ikää 30 ja 31 vuotta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hääpäivänä minä olen 24 ja mies 29, tosi 2 kk:n sisällä tuosta olemme 25 ja 30 :D Muutamme hääpaikkakunnalle samana kesänä kun häät pidetään eli aikamoisessa myllyssä kesähäitä 2015 vietetään. Aion muuttaa edeltä valmisteluja tekemään ja mies häiden jälkeen perästä. Muuten tilanne on kaikin puolin mukava viettää häitä, mutta erossa olo hääpäivän molemmin puolin harmittaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hääpäivänä olen 31v ja mieheni 33v, olemme olleet yhdessä 3,5vuotta ja kihloissa 2,5v. Olemme molemmat työelämässä, asumme omassa omakotitalossa ja lasta olemme toivoneet jo pitkään. Se tuo oman haasteen oman pukuni hankkimiseen, koska emme halua hukata yhtään mahdollisuutta eli toisinsanoen yritys jatkuu häitäkin valmistellessa. :girl_wink: Juhliin tai juhlimiseeni se ei paljon vaikuttaisi muuten, toki alkumaljani ja minun booli vaihtuisi alkoholittomaan.  :girl_dance:

Muokattu: , käyttäjä: Teiju
Link to comment
Share on other sites

Täytän tässä kuussa 25 ja sulhanen täyttää tänä vuonna 29. Olemme olleet yhdessä 4,5 vuotta, kaksi niistä asuneet yhdessä, kihloissa kesästä 2013 alkaen. Molemmat olemme ammattikorkeakoulun käyneitä. Ostimme ensimmäisen oman kotimme/talomme 2013 yhdessä. Olemme molemmat vakituisessa työpaikassa. Lapsia ei ole, haluamme olla naimisissa ennen lapsia (emme ole erityisen uskovaisia, ns. peruslutteja). Asumme minun kotipaikkakunnallani, täällä myöskin häät.

Link to comment
Share on other sites

Minä olen 21-vuotias, sulhanen 38-vuotias, molemmille ensimmäinen(ja toivottavasti viimeinen) avioliitto. Ollaan seurusteltu nyt vähän reilu 2 vuotta ja asuttu koko aika saman katon alla, viimeiset 1,5 vuotta miehen omistamassa kerrostalokaksiossa.

Mies on vakityössä autonasentajana, minä olen myös autonasentaja koulutukseltani, mutta opiskelen oppisopimuksella varaosamyyjäksi ja valmistun syyskuussa 2014. Lapsia ei ole kummallakaan ennestään ja suunnitelmissa onkin perheen perustaminen, jahka häät ja opiskelut saadaan alta pois. Haaveissa on myös omakotitalo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Häiden aikaan minä olen 27v. (pari kuukautta siitä ja täytän 28v.) sulhanen on 33v. Molemmille on ensimmäinen avioliitto. Häiden aikaan ollaan oltu yhdessä 4,5v. ja kihloissa 2v. Toivottavasti silloin asuttaisiin omassa asunnossa, tällä hetkellä vuokralla. Meillä on yksi enkelilapsi (tyttö syntyi kuolleena) ja lapsia saa tulla kun on tullakseen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Minä olen hääpäivänä 32, sulhanen 36 vuotias. Oltiin ennen molemmat vakitöissä, nyt mies opiskelee täyspäiväisesti uutta ammattia. Asutaan pysyvästi ulkomailla omassa talossa ja kohta saapuu pienten tassujen muodossa perheenlisäystä <3. Molemmille eka avioliitto, kesti hetken aikaa löytää se oma täydellinen match ja piti etsiä vähän kauempaa, mutta sitten kun se kolahti, niin oli menoa ja huolimatta siitä, että yhteinen tulevaisuus tarkoittaa aina jommalle kummalle erossa oloa perheestä. Kiireistä siis tulee olemaan häiden suunnittelu, pennun kasvatus ja miehen opiskeluiden ja osa-aikatöiden yhdistäminen, mutta eiköhän siitä selvitä!

Link to comment
Share on other sites

Meillä häät suunnitelmissa kesälle 2015. Tuolloin minulla on ikää 25 ja miehellä 28, ollaan oltu yhdessä n. 7 vuotta ja lähes sama aika yhteisessä kodissa, kihloissa n. 5 vuotta ja lapset ovat 5- ja 2-vuotiaita. Minä olen vielä opiskelija, mies on ammattiaan vastaavassa työssä. Asumme varmastikin vielä nykyisessä vuokra-asunnossa, ellei unelmakotia ole tullut vastaan. Minun valmistumisen lähestyessä tarkoitus katsella omaa kotia.

Link to comment
Share on other sites

Häät on tammikuussa 2015, jolloin minulla ikää 23 vuotta ja avokilla 24 vuotta. Mies on vakituisessa työsuhteessa ollut useamman vuoden, itse aloitin opiskelut ammattikorkeassa tämän vuoden tammikuussa. Penniä venyttäen siis vihille :D En halunnut odottaa häitä valmistumiseeni asti (liian kaukana tulevaisuudessa mun kärsivällisyydelle), ja eihän siitä ole ikävä kyllä takeitakaan että työllistyisin heti opintojen päätyttyä, eli huonolla tuurilla budjetti olisi ihan yhtä pieni.

 

Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta ja saman katon alla reilu kaksi vuotta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Häitä vietetään tämän vuoden heinäkuussa. Me molemmat täytetään häävuonna (häiden jälkeen) 28 vuotta. Häiden aikaan olemme seurustelleet vajaa 6 vuotta, joista yhdessä on asuttu 4vuotta ja kihloissa oltu 2 vuotta. Perheeseen kuuluu kaksi kissaa. Olemme asuneet kerrostalossa omistusasunnossa häiden aikaan 3 vuotta. Molemmat käyvät tällä hetkellä töissä, mutta mies on vielä virallisesti opiskelija (jatkaa opintoja täysipäiväisemmin häiden jälkeen). Minä olen jotain työssäkäyvän ja opiskelijan välimaastosta, koska olen jatko-opiskelija :girl_haha: Miehen työssäkäynnin takia meillä on mielstäni nyt hyvä tilanne järjästää häät ja kykenemme ne itse kustantamaan. Jos mies opiskelisi täyspainoisesti, emme varmasti olisi häitä nyt pystyneet pitämään tai ainakin suunnitelmia olisi pitänyt karsia paljon.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Häitä vietetään heinäkuussa 2015, jolloin olen 36-vuotta ja avokki on 34-vuotta. Tänä vuonna tulee täyteen 8 vuotta seurustelua ja melkein sama aika ollaan asuttu yhdessä. Kihloihin mentiin huhtikuun alussa. Molemmat on vakituisissa töissä. Meillä on juuri 2-vuotta täyttänyt lapsi ja nyt syksyllä palailen töihin.

Link to comment
Share on other sites

Tänä vuonna sanotaan ainakin tahdon, saa nähdä milloin juhlat järjestetään :)

Tämä siksi, että ollaan jo aikaa sitten päätetty päivä mutta koska mies opiskelee ja minä jäin työttömäksi ja aloitan syksyllä koulun niin ei ole varaa juhliin :(

Mutta onneksi ne voi myöhemminkin järjestää. Ikää meillä on 24v ja 27v. Yhdessä on oltu 6 vuotta josta n.5 vuotta asuttu yhdessä <3

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Alttarille tepastelee häiden aikoihin lähes 28-vuotias nainen ja 33-vuotias mies. Tahdomme elokuussa 2015, jolloin yhteiseloa on takana noin viisi vuotta. Ihmislapsia tällä pariskunnalla ei ole, mutta hurmaava Ragdoll-kissaneiti kylläkin. Elelemme lainavapaata elämää rintamamiestalossamme, molemmilla vakituinen työ. Koemme olevamme melkoisen hyvässä paikassa juuri nyt. :girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

Häät on vasta noin kolmen vuoden päästä johtuen siitä, että ollaan vielä molemmant opiskelijoita. Mies valmistuu syksyllä, mutta mulla jatkuu opiskelut maisteriksi asti ainakin vielä 1,5v. Sen jälkeen voi käydä hassusti ja alkaa väikkärin teko eli en kylve rahassa edelleenkään :P

Link to comment
Share on other sites

Meillä ikää 25 ja 35. Molemmat vakityössä ja omassa kerrostaloasunnossa vielä asustellaan siihen saakka kun löydetään SE omakotitalo. Sitten saakin maksella lainaa vuoden jos toisenkin. Minä saatan opiskella vielä töiden ohessa jotain mutta täyspäiväiseksi opiskelijaksi en enää ala. Toistemme elämässä ollaan oltu n. 9 vuotta ja "virallisesti" yhdessä nelisen vuotta, joista 3 saman katon alla :)

Muokattu: , käyttäjä: Lidda
Link to comment
Share on other sites

Molemmat kohtuu hyväs vakiduunissa. Ikää itsellä 32 ja miehellä 36. Vuokrakämppä ja koira. Rahaa ei mene juuri mihinkään muuhun kuin matkusteluun kun ei tuolla baareissa jaksa enää juosta. Kotona on rennompaa (ja halvempaa ;) ) istua iltaa kavereiden kans. Seurusteltu ollaan nyt virallisesti 3,5 vuotta, tunnettu sitäkin kauemmin saman duunin kautta. Klisee, mutta oli se rakkautta ensi silmäyksellä :girl_in_love:

Muokattu: , käyttäjä: ZaraQ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...