Cosmicgirl

Minkä ikäisenä naimisiin?

307 viestiä aiheessa

Kesäkuussa 2014 häät, sulhanen täyttää samana vuonna 34 ja minä 32 (elokuussa molemmat).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kesäkuussa 2014 on meidän häät. Minä olen silloin 24-vuotias ja mieheni 23-vuotias. :) Nuorempana päätin, että ennen kuin olen 25-vuotias, olen jo naimisissa. Täähän jopa toteutuu...  :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Elokuussa 2015 vietetään häitä, minä olen silloin 25 ja sulhanen 24 :)

Muokattu: , käyttäjä: loreeen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Menimme helmikuussa naimisiin.

Itse olen 24 v. ja sulhanen 32 v. Tämän vuoden kuluessa on molemmilla vielä synttärit edessä, joten vanhenemme taas vuodella :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Elokuussa häät ja tuolloin minä olen 28v ja sulhanen 29v. Oikein passeli ikä avioitua :gpari:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heinäkuussa naimisiin, jolloin minä olen 22v ja sulhanen 25.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt toukokuussa häät, jolloin mä oon 29-v. ja mies 33-v. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät ensi syksynä. Silloin minä 27 ja mies 28 tai 29, riippuen nyt siitä, mikä päivä lopullisesti lyödään lukkoon  :girl_pinkglassesf:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä 27 ja mies 28, kun menimme maistraatissa vihille. Hääjuhlimme kuukauden päästä, eli 28 ja 29 v silloin :) Hyvä ikä sitoutua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huhtikuussa 2014 häät ja silloin itsellä ikää 26 ja miehellä 31. Yhdessä ollaan silloin oltu 5,5 vuotta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät on heinäkuussa 2013, sulhasella ikää tuolloin 28 ja minulla 23 - täytän vuosia syksyllä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häät kesäkuussa, minä olen silloin 22 ja mies 24 :) Yhdessä ollaan oltu silloin n. 8½ vuotta, kihloissa vajaat 5 vuotta ja yhdessä asuttu melkein 3 vuotta :) Ja juu, ollaan siis oltu tosi nuoria kun on alettu seurustelemaan, minä silloin 13 ja mies 15.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä häiden aikaan 29 ja mies 26, yhdessä 6 vuotta, kihloissa reilu vuosi.

 


bclary2nwg.png

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me mennään syyskuussa naimisiin jolloin minulla ikää 26v ja sulhasella 30v. Yhdessä ollaan oltu reilu 7 vuotta. Kihloissa 4v ja lapsiakin on 2.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kumpikin 28v, yhteistä matkaa takana reilu 4v, joista asuttu yhdessä 3v ja 2 lastakin jo löytyy...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kesällä 2015 olemme molemmat 22-vuotiaita! Seurustelemaan aloimme 17-vuotiaina ja meille on siunaantunut ihana poikalapsi 9 kuukautta sitten  :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häiden aikaan minä olen täyttämässä 26 vuotta ja mies 27. Yhdessä silloin kuusi vuotta. Tytärkin meillä on :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä oon 27v ja sulhanen täyttää ennen häitä 31v. Yhdessä oltu 9v, kihloissa 8kk häihin mennessä ja 2v lapsikin on.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä 22 mies 24 :) Melkein 4 vuotta yhdessä ollaan silloin oltu :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään