Pulmu

Parfyymigallup

499 posts in this topic

Tälle neidille tulee Guerlainin Shalimar :wub:

post-26586-1259129588_thumb.jpg

Mulle ehdottomasti Hugo Boss femme. :-X Tämä ei tänne osastolle kuulu, mutta auttaisko joku miten saan ton hääpäivälaskurin toimimaan?

Edited by Miisa

Dieselin Fuel for Life :girl_smile: Paitsi jos ennen ensi kesää tulee joku uusi ihanuus markkinoille, täytyy laittaa uudelleen harkintaan.

Olen harkinnut häätuoksuksi Kenzon Floweria. Toinen lempparini on Sergio Tacchinin Donna, mutta käytän sitä todella paljon arkena, joten haluan hääpäivälle vähän arjesta poikkeavaa. :girl_smile:

Tämä on vaikea, olen todellinen hajuvesifani, ja pähkäilty on! :girl_haha: Coden puoleen voisin minäkin kallistua. Tai Diamonds. Tai Le Park... Hmmm... :girl_sigh:

Ihastuin Body Shopin Love etc... -hajuveteen, ja ehkä laitan sitä häissäkin. Sopis nimensäkin mukaan teemaan. Lempparini on Burberryn Weekend, mutta haluaisin muistaa tuoksulla myös tuon päivän, niin että jos harvemmin laitan sit jälkeenpäin Love etc..-hajua :) Katotaan nyt.

Mulla oli Pradan l'eau ambrée -parfyymiä, jonka sain joululahjaksi mieheltäni :wub:

Mie laitan Ralph Laurenin Ralph-hajuvettä, jota käytin myös silloin, kun tapasimme ensimmäistä kertaa sulhon kanssa.

Mulla on sitä Amoramor tuoksua, ja pidän siitä, mutta voi olla, että ostan jonkun ennen häitä, jonkun hieman raikkaamman...

DM-ODC-HBAMOR100.jpg

Joku tämmönen pullo olis hieno kyl lipaston päällä :wub:

nd.1788.jpg

Arkituoksuina minulla nuo Narciso Rodriguez - Essence, Kenzo - Amor sekä D&G - Light Blue. Ehdoton suosikkituoksuni on Emporio Armani - She ja sitä aion ehdottomasti käyttää hääpäivänäni. :)

Laitan tuoksun, jonka tiedän vievän mieheltäni jalat alta. Se on Diorin Forever and ever Dior.

Pitkällisen pohdinnan jälkeen valintani on tämä:

Armani_Diamonds.jpg

Glamouria! :)

Tuoksuna oli Victor&Rolfin Flowerbomb joka vie mieheltäni jalat alta edelleen:)

Tuoksu odotti korkkausta kaapissa puoli vuotta ennen häitä :girl_haha:

:girl_impossible: Tervehdys !

Mitäs ihanaa tuoksua ehdottaisette herkkä nenäselle ?

Niin ja sulholle aatelin ostaa joululahjaksi jotain ihanaa tuoksua. Laitan lapun pääle että korkataan vasta hääaamuna !

Nää tuoksut ei saisi olla kovin pistäviä.

Kävin eilen sokkarilla ja olisin halunnut myyjältä kysellä mutta ei siellä ollut palvelu altiita myyjiä !

Auttakaa hyvät morsiammet ! :hysteric:

Mihin päädyit?

Jos et löytäny vielä jouluksi mitään niin sitten olisin suositellu Diorin Jadore sulle, ja miehellesi YvesSainLaurenin L'HOMME. Tota jälkimmäistä herkkänenäisetkin sietää, ja miehenikin tykkäs vaikka tuoksu ei ole ihan "perus" äijä tuoksu. Jadore on ihanan sensuelli mun mielestä.

Häätuoksuni tulee olemaan D&G:lta, joko nro 3 tai L'Eau the one. Aivan ihania kummatkin! Molemmat ostan, ja toista jemmaan kapissa ensi kesään, höpsö kun olen... :girl_haha: Sulho tykkää molemmista.

Olen ihan hajuvesifani, joten tää on mulle tärkeä asia! Käytössäni on tälläkin hetkellä n.10 tuoksua eri tilanteisiin ja fiiliksiin. Tosi hyvin osasi muutan sokkarin myyjä suositella luksustuoksuja, kun kerroin, mistä tuoksuista "normaalisti" pidän. Kannattaa siis ehdottomasti kysellä ammattilaiselta, hajuvesihyllyllä tulee äkkiä tuoksuähky! :girl_impossible:

Mulle tulee tähtiksen tavoin Victor&Rolfin Flowerbomb. Oon ihan rakastunut siihen tuoksuun! Korkkaus on tosin tapahtunut jo :blush:

Laitan joko YSL:n Elleä tai Chloen sitä nimikkotuoksua (se aika uusi, tli markkinoille joskus parin vuoden sisään). Chloea olen kuolannut jo kauan ja ehkä häitäni varten ostan sen, Elle on nyt käytössä. Chloe on ihanan naisellinen, pehmeä ja puuterinen kukkaistuoksu, Elle hiukan särmikkäämpi, ultrasensuelli ja mausteinen kukkaistuoksu.

Omistan tasan yhden hajuveden. Eli laitan sitä, jos satun muistamaan. Eli todennäköisesti olen ihan au naturel :)