janiina

Millainen hääkimppu?

145 viestiä aiheessa

Mieli onkin muuttunut ja minulle tulee todennäköisesti tällainen (ja ehkä teen vieläpä itse!):

Pinkkipomander.jpg

:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä minun kimppuni. Itse tein, silkkikukista. Pääosissa valkea orkidea, mukana vihreitä heiniä, kristalleja langassa, kultahilettä sekä varsiosan päässä oleva kristallikoriste. Tuli maksamaan 30€ kun halusin hyvänlaatuiset, elävännäköiset orkideat.

post-25605-128082579389_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli maistraatissa tällainen pikkukimppu - ihastuin niin että siunaukseenkin haluan jotain vastaavaa, valuvien kimppujen sijaan joista ennen haaveilin :)

024.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Lady Bird

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Entisenä kukkakaupan työntekijänä sidoin ystävälleni morsiuskimpun mustikasta, puolukasta, kanervasta, siankärsämöstä ja kaurasta. Kuvaa ei vielä ole liitettäväksi, mutta olin kyllä tyytyväinen metsäiseen kimppuun. Ainoa toive, jonka morsiamelta sain, oli mahdollisimman vihreä kimppu. Ja sellaisen tein. :) Kanerva ja siankärsämö olivat vain metsäinen värilisä, ettei kimppu näyttänyt vain saunavastalta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä oma kimppuni helmikuisissa häissämme.

Kimpussa on ruusua, kallaa, jaloleinikkiä (?), tuoksuköynnöksen kukkaa (jotka eivät auenneet eli ovat nupulla) ja hopealankaa.

post-30197-128403991007_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä näkyy omani eli valkoista ja vaaleanpunaista ruusua. Seassa oli myös muutama kirkas "timantti".

WMKuva72.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miulla oli tällänen, ja tykkäsin kovasti! :-X

kimppu.jpg

V05051.jpg

Sulhasen ja bestmanien vieheet sen sijaan oli ihan karmeat, joten revin omasta kimpustani 3 neilikkaa irti ja ne oli miesten vieheet.. Mut ei sitä onneks kukaan huomannu, et oli vähän tuunatut :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli häät heinäkuussa ja mulla oli tämmöinen kimppu, myös gerberaa joka on lempikukkani. smile.gif

post-3328-129071312601_thumb.jpg

Niin, ja kuva otettu häiden jälkeisenä päivänä ja hyvin on gerberatkin jaksaneet!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kimppu oli tällainen:

post-25860-129171566952_thumb.jpg

Ruusut on siis tosiaan kirkkaan oransseja, vaikka näyttävät punaisilta tuossa kuvassa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä mun gerberakimppu.

gallery_29198_761_65520.jpg

Olin tosi tyytyväinen kimppuuni, ja se kestikin hienosti. Tuossa jälkimmäisessä kuvassa on jo vähän rupsahtanut, koska kuva on otettu pari päivää häiden jälkeen.

Muokattu: , käyttäjä: marabello89

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

gallery_19962_676_191191.jpg

Tässä minun kimppuni kotona häiden jälkeisenä päivänä. Hyvin kesti orkidea talvihäiden pikkupakkaset, kun suojasi aina kevyesti sanomalehdellä. Kirkosta ulos tullessa minulla ei ollut kimppua, jottei raukka palellu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä minun kimppuni tammikuulta. Sulhasella, bestmaneilla ja kaasoilla oli gerberasta tehdyt rintavieheet.

gallery_27132_695_13085.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Delia

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kimppu helmikuulta. :-X Hortensiaa, jaloleinikkiä, oksaruusua, tulppaania ja freesiaa.

JohannaHannu-452.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun helmikuun kimpussani oli ruusua, neilikkaa, freesiaa ja krysanteemia. :-X

post-23607-130040070467_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä mun ihana kimppuni Helmikuisista häistämme :-X

7730921.t.jpg

(Kuva tosin otettu häiden jälkeisenä päivänä, siks vähän rupsahtaneen näköinen tuossa jo)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Bestmanin kädessä

Brllop25-09-2010045.jpg?t=1289739568

..ja autossa

kimppujakengt.jpg

Värit ei oikein näy kunnolla, osa neilikoista oli pinkihtäviä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli tällainen, ei näy ihan kokonaisuudessaan, mutta siimasta roikkui alhaalla sitten vielä vihreää ja ruusun terälehtiä.

post-30118-1309858730,4171_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä omani, toinen kuva otettu maanantaina joten kimppu jo reilusti kärsinyt. Aivan ihana kyllä oli :-X

DSC03790-1-1.jpg014.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omassani oli valkoista ruusua, hieman hennon vaaleanpunaista bouvardiaa ja hortensiaa, herttaköynnöstä ja lisänä, kirkkaita "timantteja". Ja tää oli täydellinen :)

post-28090-1312643153,743_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä hääkimppuni:

4578b437-1.jpg8df2dfa2.jpg

Kimppu tehtiin näiden kuvien pohjalta:

03973a6a.jpg05d9e82d.jpg

Ideoista kiitos Redrikalle! :girl_smile: Kimppuani kehuttiin kovasti ja tykkäsin itsekin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omin varsin sidottu kukkakauppa Zinnian luomus. Tykkäsin, tykkäsin! smile.gif

6230961795_ea8f61c044.jpg

Muokattu: , käyttäjä: emppu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla oli tällainen, ruusun terälehdistä sidottu glamelie-kimppu. Tykkäsin kovasti :-X

post-28861-1320651838,3682_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

post-35058-1321963121,699_thumb.jpg

Minulla oli tälläinen. Pyysin ilmavaa, vähän sekalaisen näköistä jossa olisi eri tekstuureita, keskikokoisen lautasen mallista sidontaa. Suurin osa valkoista, ja mausteena kirkkaanpunaista ja kirkkaansinistä ja hyvin vähän vihreää. Oikean sinistä kukkaa oli vaikea löytää, tuokin oli omaan makuun turhan violetti, mutta minkäs teet kun niitä tulee vaan tuurilla :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään